Helemaal goed. Je weet dat ik dat destijds ook gedaan heb met Swipe, Binance en Crypto.com. Maarja, dan valt er niks meer te halen. Nu nog welquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je bericht over de volgende kaart wanneer Plutus haar gebruikers weer naait op de één of andere manier.
gister de 50 miljoen transacties voorbij geschoten...quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef SjonShitcoin het volgende:
Cardano is een leuk lab-experiment maar niemand gebruikt het
Waarom zou er daar wat over in moeten staan?quote:Op zondag 18 september 2022 10:04 schreef viceversa het volgende:
Niks over crypto in de miljoenennota?
Jij post het nu toch.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
Het is hier ook compleet doodgeslagen hè. Ethereum verlies ruim een kwart van z'n waarde in een week. Geen enkele post hier.
Bitcoin zit nog niet op een kwart, maar zit er ook niet ver vanaf.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
Het is hier ook compleet doodgeslagen hè. Ethereum verlies ruim een kwart van z'n waarde in een week. Geen enkele post hier.
Misschien dat we eindelijk richting de bodem gaan dan, dan is ook niemand meer geïnteresseerd. Dat zijn mooie koopmomenten voor de oplettende belegger. Ik wacht nog wel eerst op een mooie uitbodemfase van een aantal maanden/jaar.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, ik denk dat in de aanloop naar de merge Ethereum best wel heeft gezorgd voor een beperkt verlies in de hele cryptomarkt. Maar nu dat geïmplementeerd is is duidelijk dat we nog midden in de bear zittenquote:Op maandag 19 september 2022 12:21 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jij post het nu toch.Weinig verrassends zou ik zeggen. ETH was nou eenmaal overpriced door ETH 2.0. Nu dat allemaal niet zo bijzonder blijkt te zijn volgt een selloff.
Het gaat helemaal brutal worden als die locked ETH bij de volgende update vrij komt ervan uitgaande dat we dan nog in een bearmarket zitten.
True, lekker afwachten de komende maandenquote:Op maandag 19 september 2022 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bitcoin zit nog niet op een kwart, maar zit er ook niet ver vanaf.
Ja, ik zit op die gare shitcoin PLU na dan, ook rustig te wachten. Ik probeer de macro-economie goed in de gaten te houden, maar zie het nog wel somber in voor de komende maandenquote:Op maandag 19 september 2022 15:24 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Misschien dat we eindelijk richting de bodem gaan dan, dan is ook niemand meer geïnteresseerd. Dat zijn mooie koopmomenten voor de oplettende belegger. Ik wacht nog wel eerst op een mooie uitbodemfase van een aantal maanden/jaar.
Idd ik verwacht voor dit jaar ook niet veel meer. misschien eind volgend jaar ergens of zelfs 2024.quote:Op maandag 19 september 2022 16:00 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, ik zit op die gare shitcoin PLU na dan, ook rustig te wachten. Ik probeer de macro-economie goed in de gaten te houden, maar zie het nog wel somber in voor de komende maanden
Deze qoute ik evenquote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Elan het volgende:
Bodem is echt wel bereikt, al die fantasten die roepen dat we naar de 10K terug gaan
Ethereum had gewoon een correctie. Was van 1000 naar 2000 gegaan en nu verkoopt men het nieuws. Zal straks richting 1500 gaan en stabiliseren.quote:Op maandag 19 september 2022 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
Eth, heeft natuurlijk flink boven zijn stand geleefd door de NFT hype die nu wel over is.quote:Op maandag 19 september 2022 16:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ethereum had gewoon een correctie. Was van 1000 naar 2000 gegaan en nu verkoopt men het nieuws. Zal straks richting 1500 gaan en stabiliseren.
Op basis van wat denk je dit?quote:Op maandag 19 september 2022 16:11 schreef Elan het volgende:
Bodem is echt wel bereikt, al die fantasten die roepen dat we naar de 10K terug gaan
Omdat het vanuit macro-economisch perspectief eigenlijk alleen maar beter kan gaan de komende tijd .quote:
Grotendeels mee eens. Er is niets essentieels mis met Bitcoin of andere grote munten (sterker nog, de condities zijn beter dan een paar jaar terug), de enige reden dat de waarde zakt is omdat er geld uit de markten getrokken wordt. Vanaf de eerstvolgende keer dat de Fed de rente op een beslissingsmoment een keer niet (of nauwelijk, bijv minder dan vooraf verondersteld) omhoog gooit dan stroomt er gelijk weer veel terug de markten in. Dat kan best nog een half jaar duren, maar 1 ding weet ik echt bijna zeker: binnen 3-5 jaar staat Bitcoin weer boven 60K.quote:Op maandag 19 september 2022 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het vanuit macro-economisch perspectief eigenlijk alleen maar beter kan gaan de komende tijd .
Inflatie, tekorten en oorlog zijn als angstfactoren allemaal al meegenomen in de huidige koers
Dit las ik ook toen we nog op 30k stonden. Ik denk dat de markt z'n best doet dingen snel in te prijzen, maar je merkt vaak dat wanneer het net niet even gaat zoals verwacht er een heftige reactie plaatsvind. Oorlog, inflatie en tekorten zijn al maanden aan de gang, tegelijkertijd zijn we ook al maanden naar beneden aan het gaan.quote:Op maandag 19 september 2022 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het vanuit macro-economisch perspectief eigenlijk alleen maar beter kan gaan de komende tijd .
Inflatie, tekorten en oorlog zijn als angstfactoren allemaal al meegenomen in de huidige koers
Ik ben het er helemaal mee eens. Maar vergis je niet hoe lang 5 jaar is. Helemaal in crypto. Als ik er geen geloof in had, dan had ik ook wel weer een andere hobby gezocht. Maar dit is wel essentieel een ander scenario dan eerdere crypto-beermarkten. Eerdere recessies hebben soms wel 2 jaar geduurd. Crypto heeft nog nooit eerder een periode gehad zonder QE, laat staan een recessie.quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:08 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens. Er is niets essentieels mis met Bitcoin of andere grote munten (sterker nog, de condities zijn beter dan een paar jaar terug), de enige reden dat de waarde zakt is omdat er geld uit de markten getrokken wordt. Vanaf de eerstvolgende keer dat de Fed de rente op een beslissingsmoment een keer niet (of nauwelijk, bijv minder dan vooraf verondersteld) omhoog gooit dan stroomt er gelijk weer veel terug de markten in. Dat kan best nog een half jaar duren, maar 1 ding weet ik echt bijna zeker: binnen 3-5 jaar staat Bitcoin weer boven 60K.
En verder speelt nog mee dat het aantal adressen waar meer dan 10 BTC staat steeds verder groeit. Het komt steeds meer in handen van holders en er blijft steeds minder over op de exchanges om te verhandelen. Op een gegeven moment wordt de vraag gewoon weer veel groter dan het aanbod. En mensen die overlijden en hun keys niet door hebben gegeven, of het simpelweg kwijtraken door domheid gaat ook helpen. Lijkt peanuts maar over een periode van 10 jaar kan het best aantikken in het steeds schaarser worden van BTC.
Aan de ene kant is het heel frustrerend dat puur door een economische situatie alles zo in elkaar dondert, maar aan de andere kant weet je dan ook dat het andersom ook zo gaat werken. Zodra inflatie weer rond de 2% zit en rentes weer gaan dalen gaat het vanzelf weer de andere kant op. Zo gaat het met tech aandelen ook, alleen met crypto gaat het wat extremer. We moeten er gewoon de positieve kant van inzien en de komende maanden bij blijven bijkopen, over een aantal jaren zal dat een koopje blijken te zijn geweest.
18 juni stonden we rond de 18k, vandaag staan nu op 19k. Dus dat is niet helemaal waarquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:36 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dit las ik ook toen we nog op 30k stonden. Ik denk dat de markt z'n best doet dingen snel in te prijzen, maar je merkt vaak dat wanneer het net niet even gaat zoals verwacht er een heftige reactie plaatsvind. Oorlog, inflatie en tekorten zijn al maanden aan de gang, tegelijkertijd zijn we ook al maanden naar beneden aan het gaan.
Mensen met macht op dit vlak, zoals een Powel en Lagarde zullen het altijd downplayen. Omdat ze met hun uitspraken alleen al de markt kunnen sturen en er niet op uit zijn deze te laten crashen. Toch verwachten steeds meer economen dat het geen "soft-landing" zal worden. Een zware recessie is dan ook echt nog niet In geprijst wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |