En bevestigd:quote:Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef recursief het volgende:
Binance Says It Will Walk Away from Deal to Buy FTX
Hopelijk maken ze van hem een voorbeeld. En dan gelijk een paar van die ShitcoinCelebrities erbijquote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef recursief het volgende:
https://www.semafor.com/a(...)ompliance-teams-quit
Enz. enz.
Er komt een lawine aan pus en etter naar buiten. De SEC is ook een onderzoek gestart. SBF lijkt van multimiljardair in een paar dagen naar een negatief vermogen te zijn gegaan.
Ik ga even wat extra popcorn bestellen.
Een kwartier later al eronder.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:19 schreef weetjewel5 het volgende:
bijna sub 16k
Nasdaq ook lekker omlaag.
omhoog en omlaag vooral.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Zal mij benieuwen wat de gevolgen hiervan zullen zijn. Gaan handelsplatforms transparanter worden? Gaan meer mensen zich van gecentraliseerde exchanges keren? Wat gaat de koers van bitcoin doen?
Einde crypto denk ik al een heel tijdje eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
Zal mij benieuwen wat de gevolgen hiervan zullen zijn. Gaan handelsplatforms transparanter worden? Gaan meer mensen zich van gecentraliseerde exchanges keren? Wat gaat de koers van bitcoin doen?
hoezo er gaan toch zo vaak exchanges bust.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde crypto denk ik al een heel tijdje eigenlijk.
Ooit houdt het op hè?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoezo er gaan toch zo vaak exchanges bust.
Geloof ik niet, al is het een bijzonder jaar geweest. Wij kopen in ieder geval flink aan, al is er het laatste half jaar meer in cold storage gegaan. Het blijft lastig om in te schatten welke platforms je kunt vertrouwen.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Einde crypto denk ik al een heel tijdje eigenlijk.
Ik heb bijna alles verkocht op de laatste piek en koop niks meer. Zou het niemand aanraden ookquote:Op woensdag 9 november 2022 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geloof ik niet, al is het een bijzonder jaar geweest. Wij kopen in ieder geval flink aan, al is er het laatste half jaar meer in cold storage gegaan. Het blijft lastig om in te schatten welke platforms je kunt vertrouwen.
Dan staan er weer nieuwe exchanges op. Er zullen er vast een aantal overblijven die verstandig zijn.quote:
Ik zie geen enkel nut, te hoge energiekosten ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dan staan er weer nieuwe exchanges op. Er zullen er vast een aantal overblijven die verstandig zijn.
Waar denk je aan?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De vraag is welke dominostenen er nu gaan omvallen, nu BTC opeens daadwerkelijk in de buurt van 15k komt.
ik geloof wel dat deze bear markt langer dan normaal gaat duren.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel nut, te hoge energiekosten ook.
Ooit is het weg of een niche.
Wat een dwaasquote:Op woensdag 9 november 2022 22:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
PlanB heeft er nog vertrouwen in, binnenkort 100k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |