Die eerste zin is wel komisch. Maar zoals ik al zei: als je wilt weten wat de bezwaren tegen regulering zijn en waarom veel mensen er (niet vergeefs) tegen vechten, bekijk dan vooral het filmpje. Als je ruim twee uur een te lange zit vindt:quote:Op woensdag 9 november 2022 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ontbreekt in tegenstelling tot de reguliere beurzen aan enige vorm van transparantie, elke idioot kan een ICO starten en miljarden ophalen om vervolgens een rugpull te doen. Soms zelfs meerdere keren, neem onze vriend Do Kwon. Dat soort excessen verkankeren de hele markt.
Als tether en Microstrategy failliet gaan dan zitten we bij de bodem in de buurt (denk ik).quote:Op woensdag 9 november 2022 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
USDT gaat ook naar beneden. Heel weinig absoluut gezien maar laagste niveau sinds juli.
Ik moet je gelijk geven, helaas zijn het dus allebei boevenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik in ieder geval niet team SBF ben. Zie ook deze discussie als achtergrond bij de huidige chaos:
zou kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dat de reden dat BTC nu net sub 17k aantikte?
quote:Op woensdag 9 november 2022 16:58 schreef Plots het volgende:
Er schijnt ook iets met Solana te zijn. Morgen komt er voor 1 miljard aan Solana vrij, wat wss op de markt gedumpt gaat worden ofzo.
quote:Op woensdag 9 november 2022 16:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is dat de reden dat BTC nu net sub 17k aantikte?
Bron: Amdax Nieuwsbrief.quote:Door de daling van het FTT-token kunnen andere partijen in de problemen komen, in het bijzonder Alameda Research. Zij bezitten veel FTT-tokens waardoor hun financiële positie verder verslechtert. Op redding hoeven ze niet te rekenen: de deal tussen Binance en FTX omvat alleen de internationale exchange.
Zo ontstaat de vraag wie geraakt wordt door een faillissement van Alameda. Wie heeft er cryptovaluta aan hen uitgeleend en krijgt daar maar een deel van terug?
Een aantal cryptobedrijven, zoals Tether, Circle en het Nederlandse Maven 11, hebben al verklaard dat ze niet of heel beperkt waren blootgesteld aan Alameda. Maar een situatie zoals deze zomer met Three Arrows Capital (3AC) is niet uitgesloten. Toen bleek ook dat het faillissement van de één leidde tot problemen bij de ander.
De onzekerheid hierover is waarschijnlijk de verklaring voor de dalende koersen bij vrijwel alle cryptovaluta, waaronder bitcoin en ether. Hieronder zie je de grafiek van bitcoin. De koers raakte gisterenavond kort opnieuw het laagste punt van dit jaar op 17.500 dollar.
De koers van bitcoin in de afgelopen 6 maanden
Vermoedelijk houdt de onrust op de cryptomarkten nog een paar weken aan. Dat was ook het geval in mei bij de ineenstorting van Luna, en in juni bij het falen van Celcius en 3AC.
Belangrijk is om onderscheid te maken tussen de problemen bij cryptobedrijven enerzijds, en het functioneren van crypto zelf anderzijds. In alle turbulentie zijn blockchains zoals bitcoin en ethereum geen seconde in de problemen geweest.
Er is niets aan de hand, sterker nog BTC is goedkoop aan het wordenquote:
VET moet blijvenquote:Op woensdag 9 november 2022 18:47 schreef recursief het volgende:
Laat al die shitcoins maar dood gaan. BTC vangt nu ook even wat klappen maar dat moet dan maar.
op welke site ga je short?quote:Op woensdag 9 november 2022 21:14 schreef SjonShitcoin het volgende:
Niet short gaan op Solana
Gratis geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |