abonnement Unibet Coolblue
pi_205947962


MOSKOU, 12 september. /TASS/. De huidige onderhandelingspositie van Rusland over Oekraïne is niets anders dan een "opwarmertje voor kinderen", omdat de uiteindelijke eis zou kunnen zijn totale overgave van het regime in Kiev, zei het plaatsvervangend hoofd van de Russische Veiligheidsraad Dmitry Medvedev maandag op zijn Telegram-kanaal.

Hij vestigde de aandacht op de verklaring van de Oekraïense president Vladimir Zelensky over zijn weigering om een ​​dialoog te voeren met degenen die ultimatums stellen.

"De huidige 'ultimatums' zijn een opwarmertje voor kinderen, een vooruitblik op eisen die in de toekomst moeten worden gesteld. Hij kent ze: de totale overgave van het regime in Kiev op Russische voorwaarden", waarschuwde Medvedev.

Eerder zei Zelensky in een interview met CNN dat hij op dit moment niet klaar was om met Moskou te onderhandelen.

https://tass.com/politics/1506165

Hahahahahahhahaahhha hoe ga je dat doen dan? Russische soldaten doen niks anders dan vluchten met de staart tussen de benen.
  maandag 12 september 2022 @ 14:36:47 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205947994
Die lui worden met de dag ongeloofwaardiger.
  maandag 12 september 2022 @ 14:36:47 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205947995
pi_205948006
Haha Medvedev. Niks meer dan het schandknaapje van Poetin. Een hoop blabla, en verder is het een triestheid die sukkel.
  User die overal opduikt 2022 maandag 12 september 2022 @ 14:37:55 #6
186611 Haags
pi_205948007
Medvedev neem je rotzooi mee terug naar Rusland. Je legertje is lachwekkend amateuristisch.
Zonder wrijving geen glans
pi_205948027
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:37 schreef Seeburg54 het volgende:
Haha Medvedev. Niks meer dan het schandknaapje van Poetin. Een hoop blabla, en verder is het een triestheid die sukkel.
Dit betekent echter wel dat de oorlog in Oekraïne nog heel veel jaren zal doordenderen. Een Rusland die hoe dan ook zijn doelen wil halen tegenover een Oekraïne die tot het einde wilt vechten voor zijn vrijheid.
pi_205948069
quote:
Now even the American command is under siege. We are hitting it from the north, east, south and west. We chase them here and they chase us there. But at the end we are the people who are laying siege to them. And it is not them who are besieging us.
Mohammed Saeed al-Sahaf (minister of Information, also known as "Comical Ali" or "Baghdad Bob") at 8 April 2003 during Siege of Baghdad

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205948082
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Mohammed Saeed al-Sahaf (minister of Information, also known as "Comical Ali" or "Baghdad Bob") at 8 April 2003 during Siege of Baghdad

[ afbeelding ]
Hij had volgens mij geen hypersonische sarmat kernraketten met een kracht van 3500x hiroshima en een bereik van 18.000km.

pi_205948090
Zou ik ook doen als ik Rusland was.
  maandag 12 september 2022 @ 14:48:56 #11
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205948130
Op een blauwe maandag zien we gewoon een keer een flits boven Kiev, verder nergens schade maar binnen 24 uur niemand meer leeft binnen die stad.

En of iemand überhaupt durft te reageren is dan nog maar de vraag.

Zal wel niet. :X
pi_205948146
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 14:48 schreef YoungDriller het volgende:
Op een blauwe maandag zien we gewoon een keer een flits boven Kiev, verder nergens schade maar binnen 24 uur niemand meer leeft binnen die stad.

En of iemand überhaupt durft te reageren is dan nog maar de vraag.

Zal wel niet. :X
Als Putin één sarmat raket gebruikt dan ga je denk ik stuk of 10 tot 15 flitsen zien in geheel Oekraïne. Een seconde na de flitsen is geheel Oekraïne 1 groot stuk asvalt.
pi_205948151
quote:
opwarmertje voor kinderen
Vandaar die 18-jarige soldaten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205948154
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Mohammed Saeed al-Sahaf (minister of Information, also known as "Comical Ali" or "Baghdad Bob") at 8 April 2003 during Siege of Baghdad

[ afbeelding ]
There are no American tank in Baghdad.

Dit terwijl de tanks letterlijk achter hem rijden _O- .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205948176
Westerse useful idiots zoals @Za, nog steeds:

mAaR oEkRaInE mOeT GEwOoN waT tErrEin iNlEvEReN voOr vReDe!!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 12 september 2022 @ 14:58:50 #16
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205948204
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Als Putin één sarmat raket gebruikt dan ga je denk ik stuk of 10 tot 15 flitsen zien in geheel Oekraïne. Een seconde na de flitsen is geheel Oekraïne 1 groot stuk asvalt.
Heeft 'ie wel eindelijk zijn buffer. :X
  maandag 12 september 2022 @ 14:59:26 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205948212
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:43 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Hij had volgens mij geen hypersonische sarmat kernraketten met een kracht van 3500x hiroshima en een bereik van 18.000km.

[ afbeelding ]
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 14:48 schreef YoungDriller het volgende:
Op een blauwe maandag zien we gewoon een keer een flits boven Kiev, verder nergens schade maar binnen 24 uur niemand meer leeft binnen die stad.

En of iemand überhaupt durft te reageren is dan nog maar de vraag.

Zal wel niet. :X
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Als Putin één sarmat raket gebruikt dan ga je denk ik stuk of 10 tot 15 flitsen zien in geheel Oekraïne. Een seconde na de flitsen is geheel Oekraïne 1 groot stuk asvalt.
Awww, concerntrolls. Hoe lief.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Overall beste user 2022 maandag 12 september 2022 @ 14:59:56 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205948216
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 14:48 schreef YoungDriller het volgende:
Op een blauwe maandag zien we gewoon een keer een flits boven Kiev, verder nergens schade maar binnen 24 uur niemand meer leeft binnen die stad.

En of iemand überhaupt durft te reageren is dan nog maar de vraag.

Zal wel niet. :X
Niemand reageert zodat Kim in NK weet dat hij dat ook kan doen?

Dat denk je?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205948235
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:39 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Dit betekent echter wel dat de oorlog in Oekraïne nog heel veel jaren zal doordenderen. Een Rusland die hoe dan ook zijn doelen wil halen tegenover een Oekraïne die tot het einde wilt vechten voor zijn vrijheid.
Dat geloof ik niet. De sancties gaan ze steeds meer voelen en dus ook het gewone volk.

Dit is puur blufpoker.
  maandag 12 september 2022 @ 15:03:57 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205948254
Ik heb niet zo hard gelachen sinds de aankondiging van Gordon dat zijn nieuwe album instrumentaal is. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205948280
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Als Putin één sarmat raket gebruikt dan ga je denk ik stuk of 10 tot 15 flitsen zien in geheel Oekraïne. Een seconde na de flitsen is geheel Oekraïne 1 groot stuk asvalt.
Die Sarmat-raketten lanceren alleen zichzelf niet. Alle Russische soldaten die (in de hele keten) verantwoordelijk zijn om dat ding de lucht in te krijgen, weten ook dat zoiets een gigantische zelfmoordmissie is voor zichzelf en voor miljoenen Russen.

Dan riskeren ze liever hun eigen leven om te zorgen dat zo'n raket toevallig een onverklaarbaar technisch probleempje krijgt en niet weg kan. Als ze niet al van ellende uit elkaar vallen omdat ze sinds 1989 ergens staan te roesten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205948289
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 14:48 schreef YoungDriller het volgende:
Op een blauwe maandag zien we gewoon een keer een flits boven Kiev, verder nergens schade maar binnen 24 uur niemand meer leeft binnen die stad.

En of iemand überhaupt durft te reageren is dan nog maar de vraag.

Zal wel niet. :X
Dan is het MAD.. maar totaal niet realistisch.

Eigenlijk zeg je: je mag de georganiseerde misdaad niet aanpakken, want ze dreigen met aanslagen op advocaten en officieren.

Uhuh..

Alle trollen, inclusief jijzelf zeggen precies wat het Krimlin nu wil horen; angst zaaien. Ze hebben geen troef meer in handen. Ze staan voor de hele wereld voor lul, omdat ze Oekraïne al niet op de knieën kunnen krijgen. Jij bent ook een van die trollen die vanaf dag 1 roept dat Rusland sterker is dan de Nato.. nu met 2e hands spullen uit o.a. Nato landen hakken ze hele tentakels van het Russische leger af.
.
  maandag 12 september 2022 @ 15:07:41 #23
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205948292
Puur afleiding vanwege het terreinverlies, niets meer niets minder
pi_205948307
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:33 schreef Ukraineforlife het volgende:
[ afbeelding ]

MOSKOU, 12 september. /TASS/. De huidige onderhandelingspositie van Rusland over Oekraïne is niets anders dan een "opwarmertje voor kinderen", omdat de uiteindelijke eis zou kunnen zijn totale overgave van het regime in Kiev, zei het plaatsvervangend hoofd van de Russische Veiligheidsraad Dmitry Medvedev maandag op zijn Telegram-kanaal.

Hij vestigde de aandacht op de verklaring van de Oekraïense president Vladimir Zelensky over zijn weigering om een ​​dialoog te voeren met degenen die ultimatums stellen.

"De huidige 'ultimatums' zijn een opwarmertje voor kinderen, een vooruitblik op eisen die in de toekomst moeten worden gesteld. Hij kent ze: de totale overgave van het regime in Kiev op Russische voorwaarden", waarschuwde Medvedev.

Eerder zei Zelensky in een interview met CNN dat hij op dit moment niet klaar was om met Moskou te onderhandelen.

https://tass.com/politics/1506165

Hahahahahahhahaahhha hoe ga je dat doen dan? Russische soldaten doen niks anders dan vluchten met de staart tussen de benen.
Of anders gooien ze er een atoombom op?

(nee, dat wil ik niet, maar hoezo komt hij daar nu ineens mee?)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205948308
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205948314
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:07 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Dan is het MAD.. maar totaal niet realistisch.

Eigenlijk zeg je: je mag de georganiseerde misdaad niet aanpakken, want ze dreigen met aanslagen op advocaten en officieren.

Uhuh..

Alle trollen, inclusief jijzelf zeggen precies wat het Krimlin nu wil horen; angst zaaien. Ze hebben geen troef meer in handen. Ze staan voor de hele wereld voor lul, omdat ze Oekraïne al niet op de knieën kunnen krijgen. Jij bent ook een van die trollen die vanaf dag 1 roept dat Rusland sterker is dan de Nato.. nu met 2e hands spullen uit o.a. Nato landen hakken ze hele tentakels van het Russische leger af.
.
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
pi_205948319
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
Waarom zouden ze dat ook doen dan?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_205948394
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
Onderbouw je 0÷ eens. Waarom zou de Nato het risico nemen op een nuke op Europese steden?

Ik durf wel te onderbouwen waarom Rusland GEEN nuke gaat gooien:

- India en China zullen zich terugtrekken als partner van Rusland.

- Het westen zal totale ban invoeren voor alles wat Rusisch is.

- Volksopstand binnen Rusland.

- Totale ineenstoring Rusland zoals we dat kennen.

- Nato zal zich in raptempo nog meer evalueren tot een super-beveiligings-macht. Ook voor China geen fijn idee (zie Taiwan en Japan).

- mogelijke aansluiting Taiwan bij Nato

- kwaliteit van het leger heeft zichzelf bewezen als incompetent en vol corruptie. Dus wat is de kwaliteit van de kernkoppen?
pi_205948404
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
daarna zal de VS echter wel rusland conventioneel hard aanpakken. Denk aan shock and awe versie 2.0 en boots on the ground. En denk ook dat dan de navo zich er mee zal gaan bemoeien. Dan is het aan rusland hoe ze daar op gaan reageren.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 12 september 2022 @ 15:19:15 #30
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205948406
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:07 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Dan is het MAD.. maar totaal niet realistisch.

Eigenlijk zeg je: je mag de georganiseerde misdaad niet aanpakken, want ze dreigen met aanslagen op advocaten en officieren.

Uhuh..

Alle trollen, inclusief jijzelf zeggen precies wat het Krimlin nu wil horen; angst zaaien. Ze hebben geen troef meer in handen. Ze staan voor de hele wereld voor lul, omdat ze Oekraïne al niet op de knieën kunnen krijgen. Jij bent ook een van die trollen die vanaf dag 1 roept dat Rusland sterker is dan de Nato.. nu met 2e hands spullen uit o.a. Nato landen hakken ze hele tentakels van het Russische leger af.
.
Wat een gelul. Quote me dan. Kun je niet. :D

Je bent gewoon viesmad omdat er geen enkele kernmacht is die dat gaat beantwoorden met kernwapes omdat hun hachje er niet vanaf hangt. :')

Je moet jezelf: Dudewhereismybrain noemen. _O_
  maandag 12 september 2022 @ 15:19:55 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_205948411
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:43 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Hij had volgens mij geen hypersonische sarmat kernraketten met een kracht van 3500x hiroshima en een bereik van 18.000km.

[ afbeelding ]
Als die net zo'n succes is als hun pak fa vliegtuigen, terminator tanks en supersonische raketten die ergens ver uit baan op een klein schuurtje terecht komen, heb ik medelijden met de mensen die op de lanceerinstallaties werken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205948419
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 15:19 schreef speknek het volgende:

[..]
Als die net zo'n succes is als hun pak fa vliegtuigen, terminator tanks en supersonische raketten die ergens ver uit baan op een klein schuurtje terecht komen, heb ik medelijden met de mensen die op de lanceerinstallaties werken.
they are the lucky ones
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_205948444
Leuk trollaccountje weer, de eerste post even doen alsof je écht wel voor Oekraïne bent hoor en dan daarna allerlei overdreven doemscenario’s uitbraken :')
pi_205948455
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
Op het moment dat Rusland ook maar één nucleaire vinger naar Kiev uitsteekt dan hebben ze gelijk een frontale aanval van NATO te pakken, met conventionele wapens. En dan heb je goed kans dat er genoeg Russische bataljons heel snel de witte vlag hijsen.

Dan is het einde Rusland.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205948458
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:22 schreef Raw85 het volgende:
Leuk trollaccountje weer, de eerste post even doen alsof je écht wel voor Oekraïne bent hoor en dan daarna allerlei overdreven doemscenario’s uitbraken :')
Het is altijd wel vermakelijk en daar gaat het om O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205948470
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 15:19 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Wat een gelul. Quote me dan. Kun je niet. :D

Je bent gewoon viesmad omdat er geen enkele kernmacht is die dat gaat beantwoorden met kernwapes omdat hun hachje er niet vanaf hangt. :')

Je moet jezelf: Dudewhereismybrain noemen. _O_
Wie het laatst lacht, lacht het hardst. Quote mij maar over een jaartje.

Hopelijk betalen de je niet in Roebels maar wel in Euros, anders kan je je energierekening straks niet betalen.
pi_205948597
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:24 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Wie het laatst lacht, lacht het hardst. Quote mij maar over een jaartje.

Hopelijk betalen de je niet in Roebels maar wel in Euros, anders kan je je energierekening straks niet betalen.
Je kan die lui die een halfje krijgen bij de gedachte aan de vernietiging van een heel land natuurlijk ook links laten liggen :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205948645
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:18 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Onderbouw je 0÷ eens. Waarom zou de Nato het risico nemen op een nuke op Europese steden?

Ik durf wel te onderbouwen waarom Rusland GEEN nuke gaat gooien:

- India en China zullen zich terugtrekken als partner van Rusland.

- Het westen zal totale ban invoeren voor alles wat Rusisch is.

- Volksopstand binnen Rusland.

- Totale ineenstoring Rusland zoals we dat kennen.

- Nato zal zich in raptempo nog meer evalueren tot een super-beveiligings-macht. Ook voor China geen fijn idee (zie Taiwan en Japan).

- mogelijke aansluiting Taiwan bij Nato

- kwaliteit van het leger heeft zichzelf bewezen als incompetent en vol corruptie. Dus wat is de kwaliteit van de kernkoppen?
Omdat als je Rusland gaat nuken nav een nucleaire bom op Kiev, de kans op een nucleaire bom op Europese steden 100% is. Als je niet direct Rusland nuked is die kans een stuk kleiner.

Oekraine zit niet onder de nucleaire paraplu van de VS.
  maandag 12 september 2022 @ 15:45:18 #39
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_205948665
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:24 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Wie het laatst lacht, lacht het hardst. Quote mij maar over een jaartje.

Hopelijk betalen de je niet in Roebels maar wel in Euros, anders kan je je energierekening straks niet betalen.
Mijn miners betalen mijn rekeningen. Maar ik spreek je idd over een jaartje weer. :Y

Nou jij nog. :W
pi_205948669
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:42 schreef Confetti het volgende:

[..]
Omdat als je Rusland gaat nuken nav een nucleaire bom op Kiev, de kans op een nucleaire bom op Europese steden 100% is. Als je niet direct Rusland nuked is die kans een stuk kleiner.

Oekraine zit niet onder de nucleaire paraplu van de VS.
Zie MAD (wiki) waarom ze dit doen. Op het moment dat er ook maar 1 nuke wordt gegooid, heeft de ander geen andere keuze, dan de aanvaller direct kapot te maken: totale vernietiging van alle kernwapens.

Ik ben geen expert.. maar ik acht de kans dat Ruland een nuke gooit, kleiner dan de kans dat het westen niet direct de boel platgooid in Rusland in het geval van een nuke.
pi_205948676
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 15:45 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Mijn miners betalen mijn rekeningen. Maar ik spreek je idd over een jaartje weer. :Y

Nou jij nog. :W
Hahahaha je wordt steeds grappiger.
pi_205948724
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:45 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Zie MAD (wiki) waarom ze dit doen. Op het moment dat er ook maar 1 nuke wordt gegooid, heeft de ander geen andere keuze, dan de aanvaller direct kapot te maken: totale vernietiging van alle kernwapens.
Dat gaat dus alleen op als je 2 partijen hebt die (nucleair gezien) in balans zijn. Want dan heb je geen andere keuze dan de andere kant óók met alles wat je hebt aanvallen, omdat de kernwapens zelf door de grote hoeveelheid niet uit te schakelen zijn.

Met de toestand van het Russische arsenaal tegenwoordig is daar geen sprake meer van. De kernwapens en lanceerinrichtingen zijn in verval geraakt, want je hebt onderhoud nodig om die dingen operationeel te houden en de raketten moeten voorzien worden van brandstof. Dat is een behoorlijk stuk logistiek waar je ook nog eens welwillende soldaten voor nodig hebt.

Het is niet alsof Putin met het drukken op één knopje even een kernraket op Kiev kan gooien. Die hele keten moet functioneren en meewerken, en dat is waar het bij Rusland aan ontbreekt.

Je hebt het dus veel meer over een asymmetrisch conflict en dat kun je, zelfs als er één kant besluit om kernwapens in te zetten, makkelijker de-escaleren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205948753
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat gaat dus alleen op als je 2 partijen hebt die (nucleair gezien) in balans zijn. Want dan heb je geen andere keuze dan de andere kant óók met alles wat je hebt aanvallen, omdat de kernwapens zelf door de grote hoeveelheid niet uit te schakelen zijn.

Met de toestand van het Russische arsenaal tegenwoordig is daar geen sprake meer van. De kernwapens en lanceerinrichtingen zijn in verval geraakt, want je hebt onderhoud nodig om die dingen operationeel te houden en de raketten moeten voorzien worden van brandstof. Dat is een behoorlijk stuk logistiek waar je ook nog eens welwillende soldaten voor nodig hebt.

Het is niet alsof Putin met het drukken op één knopje even een kernraket op Kiev kan gooien. Die hele keten moet functioneren en meewerken, en dat is waar het bij Rusland aan ontbreekt.

Je hebt het dus veel meer over een asymmetrisch conflict en dat kun je, zelfs als er één kant besluit om kernwapens in te zetten, makkelijker de-escaleren.
Laten we het hopen.
pi_205948777
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:45 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Zie MAD (wiki) waarom ze dit doen. Op het moment dat er ook maar 1 nuke wordt gegooid, heeft de ander geen andere keuze, dan de aanvaller direct kapot te maken: totale vernietiging van alle kernwapens.

Ik ben geen expert.. maar ik acht de kans dat Ruland een nuke gooit, kleiner dan de kans dat het westen niet direct de boel platgooid in Rusland in het geval van een nuke.
Maar Kiev is geen VS noch Nato, daar gaat mijn punt om. Het bondgenootschap wordt niet aangevallen maar slechts een derde land. Het is vergelijkbaar met Rusland dat een nuke op Congo gooit. Zoiets zal niet leiden tot een onmiddellijk nucleaire aanval op Rusland door de VS.
pi_205948803
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]
Maar Kiev is geen VS noch Nato, daar gaat mijn punt om. Het bondgenootschap wordt niet aangevallen maar slechts een derde land. Het is vergelijkbaar met Rusland dat een nuke op Congo gooit. Zoiets zal niet leiden tot een onmiddellijk nucleaire aanval op Rusland door de VS.
In Kiev is dat wel een ander verhaal. Fallout van een kernwapen op Kiev gaat natuurlijk wel richting de NAVO-landen, dat kan prima gezien worden als een indirecte nucleaire aaval op NAVO.

Nog even apart gezien van het feit dat wanneer Putin een kernwapen inzet, het speelveld toch dusdanig serieus verandert dat de NAVO sowieso in gaat grijpen.

De situatie dat een land een kernwapen militair inzet hebben we buiten WO2 niet gezien, dus we weten voorlopig niet wat daarop de reactie gaat zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205948850
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:59 schreef Confetti het volgende:

[..]
Maar Kiev is geen VS noch Nato, daar gaat mijn punt om. Het bondgenootschap wordt niet aangevallen maar slechts een derde land. Het is vergelijkbaar met Rusland dat een nuke op Congo gooit. Zoiets zal niet leiden tot een onmiddellijk nucleaire aanval op Rusland door de VS.
Behalve dat de gevolgen niet beperkt blijven tot het land wat je aanvalt. Dat is 1 van de redenen dat ze ook met de atoomtests zijn gestopt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205948953
Poetin heeft de oorlog in Oekraïne verloren. Alle doelstellingen die Poetin in zijn gedachte had , heeft hij niet kunnen halen.

Punt is nu dat Poetin hoe dan ook de oorlog in Oekraïne door zal zetten. Want als hij ermee zou stoppen zou dat wel is zomaar zijn kop kunnen kosten.
pi_205948959
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:55 schreef Nielsch het volgende:
Westerse useful idiots zoals @:Za, nog steeds:

mAaR oEkRaInE mOeT GEwOoN waT tErrEin iNlEvEReN voOr vReDe!!
Alleen idioten gebruiken nog breezah om hun punt kracht bij te zetten.
pi_205949056
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Als Putin één sarmat raket gebruikt dan ga je denk ik stuk of 10 tot 15 flitsen zien in geheel Oekraïne. Een seconde na de flitsen is geheel Oekraïne 1 groot stuk asvalt.
Toch raar dat Putin zo graag een groot stuk alfalt wil bezitten :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_205949081
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2022 16:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Toch raar dat Putin zo graag een groot stuk alfalt wil bezitten :?
Dat doet hij graag. Want Oekraïne werkt samen met de Amerikanen. Voor hem is dat een geldig reden voor oorlog en totale vernietiging. Ik verwacht alles van Poetin.
pi_205949101
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:40 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Dat doet hij graag. Want Oekraïne werkt samen met de Amerikanen. Voor hem is dat een geldig reden voor oorlog en totale vernietiging. Ik verwacht alles van Poetin.
Van Poetin verwacht ik een hoop. Van de soldaten in het veld verwacht ik steeds en steeds minder.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_205949136
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Van Poetin verwacht ik een hoop. Van de soldaten in het veld verwacht ik steeds en steeds minder.
Hij had de Armenen ook onder de bus gegooid toen de turken hen de oorlog had verklaard toen in 2020. Hij liet de Armenen in de steek omdat die teveel zaken deed met de NAVO. Poetin gooit je zo onder de bus zolang je maar een ''ander'' ideologie aanhangt dan hem.

https://en.wikipedia.org/wiki/2020_Nagorno-Karabakh_war
pi_205949949
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 16:40 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Dat doet hij graag. Want Oekraïne werkt samen met de Amerikanen. Voor hem is dat een geldig reden voor oorlog en totale vernietiging. Ik verwacht alles van Poetin.
geregistreerd op: zondag 11 september 2022 @ 15:56 Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 12 september 2022 @ 18:07:15 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205949954
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
geregistreerd op: zondag 11 september 2022 @ 15:56 Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
Hij is een concerntroll.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205950008
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 15:10 schreef Confetti het volgende:

[..]
De kans dat de VS kernbommen lanceert op het moment dat Rusland 1 bom op Kiev gooit is nul.
Klopt, maar dat NAVO dan ingrijpt met conventionele wapens is zeer aannemelijk.
pi_205950026
Je zou maar een Russisch soldaat zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205950055
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Mohammed Saeed al-Sahaf (minister of Information, also known as "Comical Ali" or "Baghdad Bob") at 8 April 2003 during Siege of Baghdad

[ afbeelding ]
Dat was wel een volhoudertje idd, blijven ontkennen dat er iets aan de hand was terwijl de Yanks al bijna in het centrum van bagdad stonden :`)
pi_205950848
Helemaal uitsluiten dat Rusland geen nuke op Kiev gooit kan je nu ook weer niet.
pi_205951066


Medvedev be like.
pi_205951808
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:43 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Hij had volgens mij geen hypersonische sarmat kernraketten met een kracht van 3500x hiroshima en een bereik van 18.000km.

[ afbeelding ]
3500x Hiroshima. Daarmee blaas je Nederland mee op.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205951852
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 20:17 schreef HSG het volgende:

[..]
3500x Hiroshima. Daarmee blaas je Nederland mee op.
Daarmee blaas je zelfs geheel Frankrijk mee op met maar één raket. Elk raket draagt rond de 15 zware kernkoppen met zichmee. En bij het neerdalen van het raket splitsen de kernkoppen zich op richting hun doel. Elke kernkop raakt dus 1 stad.
pi_205951952
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 14:43 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Hij had volgens mij geen hypersonische sarmat kernraketten met een kracht van 3500x hiroshima en een bereik van 18.000km.

[ afbeelding ]
Zit geen kruit in vermoedelijk. Enkel bedoeld om te showen zo van kijk ons toch wat hebben.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_205951971
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:21 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Daarmee blaas je zelfs geheel Frankrijk mee op met maar één raket. Elk raket draagt rond de 15 zware kernkoppen met zichmee. En bij het neerdalen van het raket splitsen de kernkoppen zich op richting hun doel. Elke kernkop raakt dus 1 stad.
In your dreams. En dan hou je toch nog de 16e stad over. Of een klein dorpje wat hardnekkig weerstand biedt. Maar serieus: als dit echt is dan houdt de "beschaving" op te bestaan. Wat helemaal niet zo erg is natuurlijk.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Overall beste user 2022 maandag 12 september 2022 @ 20:36:24 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205952069
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 19:22 schreef Alpha0 het volgende:
Helemaal uitsluiten dat Rusland geen nuke op Kiev gooit kan je nu ook weer niet.
De ambassades staan in Kiev.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205952098
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:36 schreef Ulx het volgende:

[..]
De ambassades staan in Kiev.
Wat bedoel je?
  maandag 12 september 2022 @ 20:46:36 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_205952194
quote:
Rusland eist totale capitulatie van Oekraïne.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Overall beste user 2022 maandag 12 september 2022 @ 20:49:03 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205952227
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:38 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Ambassades staan niet op Oekraïens grondgebied. Daar een atoombom op gooien zou kunnen worden opgevat als een oorlogsdaad door de landen van wie de ambassades zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205952241
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:06 schreef Hathor het volgende:

[..]
geregistreerd op: zondag 11 september 2022 @ 15:56 Van wie ben jij nou weer een kloon dan?
Hij is de 22e kloon van aircohandels, de vorige 21 zijn al door de shredder.

Vorige week nog "pro Russisch" en nu zogenaamd weer "bezorgd".
  maandag 12 september 2022 @ 21:06:41 #70
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_205952500
Die Ruskies worden echt met de dag grappiger.
pi_205952657
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hij is de 22e kloon van aircohandels, de vorige 21 zijn al door de shredder.

Vorige week nog "pro Russisch" en nu zogenaamd weer "bezorgd".
Je klinkt als zo'n oud wijf die iedereen in de buurt in de gaten houdt, wie wie is en wie wat doet, omdat ze niks anders te doen heeft. Politie wordt ook altijd heel snel om het minste gebeld. Iedereen is een kloon, troll, bot, rus, krijgt betaald in roebels, want iets inhoudelijks zeggen kan je niet. En dat geldt ook voor deze meneer:

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 18:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij is een concerntroll.
pi_205952681
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 21:15 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Je klinkt als zo'n oud wijf die iedereen in de buurt in de gaten houdt, wie wie is en wie wat doet, omdat ze niks anders te doen heeft. Politie wordt ook altijd heel snel om het minste gebeld. Iedereen is een kloon, troll, bot, rus, krijgt betaald in roebels, want iets inhoudelijks zeggen kan je niet. En dat geldt ook voor deze meneer:
[..]

Met als verschil dat hij de kloon is van aircohandels, een user die al zo'n 22 bans achter z'n naam heeft staan en zich toch iedere week weer 1 of 2x opnieuw registreert.

Ben jij Russisch?
pi_205952762
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Met als verschil dat hij de kloon is van aircohandels, een user die al zo'n 22 bans achter z'n naam heeft staan en zich toch iedere week weer 1 of 2x opnieuw registreert.

Ben jij Russisch?
Hoe weet je dat, ben je een FA/mod?

Ben jij een Papoea?
pi_205952802
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 20:21 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Daarmee blaas je zelfs geheel Frankrijk mee op met maar één raket. Elk raket draagt rond de 15 zware kernkoppen met zichmee. En bij het neerdalen van het raket splitsen de kernkoppen zich op richting hun doel. Elke kernkop raakt dus 1 stad.
Het wordt er niet gezelliger op dus.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_205952849
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 21:23 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Hoe weet je dat, ben je een FA/mod?
Ik analyseer z'n taalgebruik. Dat is niet zo moeilijk.

quote:
Ben jij een Papoea?
Niet dat ik weet.

Ben je Russisch van geboorte? Waarom je support voor Rusland?
pi_205952892
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 21:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Het wordt er niet gezelliger op dus.
Bedank de ontwikkelaar van de atoombom maar:

J. Robert Oppenheimer: "I am become Death, the destroyer of worlds."

pi_205952937
J. Robert Oppenheimer , deze man stierf op het hoogtepunt van de koude oorlog. Hij raakte in coma toen hij zag hoe twee naties elkaar en de wereld bedreigden met zijn schepping (de atoombom) en hij geloofde heel goed dat er oorlog zou uitbreken. Hij stierf in de overtuiging dat hij de wereld had beëindigd.
pi_205954796
Domheid en arrogantie zijn doorgaans geen eigenschappen die bevorderlijk zijn wanneer je een oorlogje wil winnen. Ik weet dat Russen best hoogwaardige cultuur hebben voortgebracht, zoals de welbekende literatuur. Maar hemeltjelief, wat een hemeltergend stompzinnig en achterlijk volk is dat toch. Qua niveau ontstijgt het nauwelijks de rattenbende van ISIS destijds.
pi_205954977
Iedereen lijkt te denken aan de nucleaire optie om de oorlog weer in het voordeel van Rusland te koersen, maar ze hebben toch ook wel zware conventionele wapens, waarmee bijvoorbeeld de infrastructuur van Oekraïne voldoende kan worden vernield om de logistieke lijnen voor tegenoffensief van Oekraïne te bemoeilijken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205955118
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 23:33 schreef Wantie het volgende:
Iedereen lijkt te denken aan de nucleaire optie om de oorlog weer in het voordeel van Rusland te koersen, maar ze hebben toch ook wel zware conventionele wapens, waarmee bijvoorbeeld de infrastructuur van Oekraïne voldoende kan worden vernield om de logistieke lijnen voor tegenoffensief van Oekraïne te bemoeilijken?
Waarom doen ze dat dan niet?
pi_205955156
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 23:43 schreef Document1 het volgende:

[..]
Waarom doen ze dat dan niet?
Geen idee.
Misschien komt dat nog, nu de tweede strategie van Rusland lijkt te mislukken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205955175
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 23:33 schreef Wantie het volgende:
Iedereen lijkt te denken aan de nucleaire optie om de oorlog weer in het voordeel van Rusland te koersen, maar ze hebben toch ook wel zware conventionele wapens, waarmee bijvoorbeeld de infrastructuur van Oekraïne voldoende kan worden vernield om de logistieke lijnen voor tegenoffensief van Oekraïne te bemoeilijken?
Met een nuclieare aanval op Oekraïne krijg je wel een garantie dat het afgelopen is met de oorlog en een totale capitulatie van Oekraïne , net zoals Japan tijdens de 2de wereld oorlog. Poetin zei niet voor niets dat hij pas is begonnen met de oorlog in Oekraïne. En als Oekraïne door zou gaan dan kan Poetin nog een keer een kernbom laten vallen.
pi_205955844
Misschien moet de Amerikanen de Oekrainers dan ook maar een paar nukes geven. Als de Russen dan het lef hebben om Kiev plat te gooien kunnen ze de Russen in ieder geval met gelijke munt terugbetalen en Moskou van de kaart vegen. Dat zou wellicht de drempel wat verhogen om die dingen ook daadwerkelijk te gebruiken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 september 2022 @ 07:14:42 #84
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205956108
Totale capitulatie en ONE MILLION DOLLARS
pi_205956110
Geen zorgen, aliens zullen een eventuele raket met kernwapens neutraliseren.
pi_205956133
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 23:33 schreef Wantie het volgende:
Iedereen lijkt te denken aan de nucleaire optie om de oorlog weer in het voordeel van Rusland te koersen, maar ze hebben toch ook wel zware conventionele wapens, waarmee bijvoorbeeld de infrastructuur van Oekraïne voldoende kan worden vernield om de logistieke lijnen voor tegenoffensief van Oekraïne te bemoeilijken?
Geloof je dit nog?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_205956342
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:48 schreef Ukraineforlife het volgende:

[..]
Met een nuclieare aanval op Oekraïne krijg je wel een garantie dat het afgelopen is met de oorlog en een totale capitulatie van Oekraïne , net zoals Japan tijdens de 2de wereld oorlog. Poetin zei niet voor niets dat hij pas is begonnen met de oorlog in Oekraïne. En als Oekraïne door zou gaan dan kan Poetin nog een keer een kernbom laten vallen.
Kul natuurlijk.
Capitulatie is echt geen automatisme.

Dat Japan na Hiroshima en Nagasaki capituleerde was eigenlijk sowieso al vaststaand, een groot deel van de legertop was toen al voor omdat japan op het punt stond ook door rusland aangevallen te worden en de russen ook territorale claims hadden.

Nu konden ze nog voorwaarden stellen, nl. Machtsbehoud voor de Keizer en bestaande elite.


Ukraine heeft een duidelijk andere situatie, die is eerder bezig de oorlog te winnen en de russen hebben geen enkele onderhandelingspositie.

Het dreigen met kernwapens heeft vooral als doel toch te pogen een machtsmiddel te hebben om eventuele onderhandelingen niet volledig machteloos in te gaan voor Rusland.

Lastig is wel dat enerzijds de dreiging serieus moet zijn.. Maar daadwerkelijk een bom gooien vermoedelijk juist de bereidheid met Rusland een deal te sluiten volledig doet verdwijnen.
Dan heeft Rusland werkelijk van zichzelf de ultieme outcast gemaakt.

Alhoewel er hier natuurlijk volop trolletjes zitten die volop sympathie voor zulke outcasts zonder vrienden hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 september 2022 @ 08:17:29 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205956380
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 21:23 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Hoe weet je dat, ben je een FA/mod?

Ben jij een Papoea?
@FlippingCoin
We have always been at war with Eastasia.
pi_205956403
Het is te hopen dat de kop van Medvedev direct achter die van Poetin rolt, mocht er op een of andere manier een opstand komen om dit idiote regime een halt toe te roepen.
pi_205956405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 08:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Kul natuurlijk.
Capitulatie is echt geen automatisme.

Dat Japan na Hiroshima en Nagasaki capituleerde was eigenlijk sowieso al vaststaand, een groot deel van de legertop was toen al voor omdat japan op het punt stond ook door rusland aangevallen te worden en de russen ook territorale claims hadden.

Nu konden ze nog voorwaarden stellen, nl. Machtsbehoud voor de Keizer en bestaande elite.

Ukraine heeft een duidelijk andere situatie, die is eerder bezig de oorlog te winnen en de russen hebben geen enkele onderhandelingspositie.

Het dreigen met kernwapens heeft vooral als doel toch te pogen een machtsmiddel te hebben om eventuele onderhandelingen niet volledig machteloos in te gaan voor Rusland.

Lastig is wel dat enerzijds de dreiging serieus moet zijn.. Maar daadwerkelijk een bom gooien vermoedelijk juist de bereidheid met Rusland een deal te sluiten volledig doet verdwijnen.
Dan heeft Rusland werkelijk van zichzelf de ultieme outcast gemaakt.

Alhoewel er hier natuurlijk volop trolletjes zitten die volop sympathie voor zulke outcasts zonder vrienden hebben.
Vooral TS, overduidelijke betaalde Kremlin troll.
En ja ze bestaan.
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:21:02 #91
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205956781
Medvedev is echt de grootste lamlul van deze wereld.
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:22:18 #92
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205956797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 03:14 schreef Hathor het volgende:
Misschien moet de Amerikanen de Oekrainers dan ook maar een paar nukes geven. Als de Russen dan het lef hebben om Kiev plat te gooien kunnen ze de Russen in ieder geval met gelijke munt terugbetalen en Moskou van de kaart vegen. Dat zou wellicht de drempel wat verhogen om die dingen ook daadwerkelijk te gebruiken.
de Amerikanen? Peru heeft geen nukes.
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:22:22 #93
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205956798
capitulatie, um nee zo makkelijk komt rusland er niet mee weg, oekraine moet nu rusland binnenvallen

krijgen ze een koekje van eigen deeg
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:22:52 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_205956801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
capitulatie, um nee zo makkelijk komt rusland er niet mee weg, oekraine moet nu rusland binnenvallen

krijgen ze een koekje van eigen deeg
Dan zal de steun van het westen stoppen zullen ze nooit doen en is ook niet handig.
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:26:38 #95
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205956838
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 23:33 schreef Wantie het volgende:
Iedereen lijkt te denken aan de nucleaire optie om de oorlog weer in het voordeel van Rusland te koersen, maar ze hebben toch ook wel zware conventionele wapens, waarmee bijvoorbeeld de infrastructuur van Oekraïne voldoende kan worden vernield om de logistieke lijnen voor tegenoffensief van Oekraïne te bemoeilijken?
Het is de vraag in hoeverre ze dit überhaupt kunnen. Wellicht kan met de infrastructuur in Oost-Oekraïne zwaar beschadigen maar dan nog, dit soort eisen zijn onzinnig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205983467
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 03:14 schreef Hathor het volgende:
Misschien moet de Amerikanen de Oekrainers dan ook maar een paar nukes geven. Als de Russen dan het lef hebben om Kiev plat te gooien kunnen ze de Russen in ieder geval met gelijke munt terugbetalen en Moskou van de kaart vegen. Dat zou wellicht de drempel wat verhogen om die dingen ook daadwerkelijk te gebruiken.
Misschien een idee om dat gewoon niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')