Ik kan er ook nix aan vinden... Jullie wel?quote:Verschillende keren e.e.a terug geluisterd, maar ik hoor nergens iets verkeerds, onhoffelijk’s, onbehoorlijks of anderzijds in het betoog van de heer Van Houwelingen. Het optreden van de voorzitter is dan ook tenenkrommend.
Je hoeft niet te kijken, maar houd dan ook je commentaar voor je... Dit is niets toevoegend wat je zegt...quote:Op maandag 12 september 2022 11:38 schreef Questular het volgende:
Precies 0 seconden gekeken, bedankt!
bedankt voor de feedback!quote:Op maandag 12 september 2022 11:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, maar houd dan ook je commentaar voor je... Dit is niets toevoegend wat je zegt...
Oké maar schoffering of schelden is daar toch niet aan de orde... die voorzitter is zwaar onder de maat en zou dat niet meer moeten zijn... is er ook een afdeling die voorzitters beoordeeld?quote:Op maandag 12 september 2022 11:48 schreef Plompzakker het volgende:
Niemand snapt wat d66 mee bezig is.
Maar de fvd is zo mogelijk nog minder serieus te nemen
Ik heb uiteraard het filmpje niet gekekenquote:Op maandag 12 september 2022 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oké maar schoffering of schelden is daar toch niet aan de orde... die voorzitter is zwaar onder de maat en zou dat niet meer moeten zijn... is er ook een afdeling die voorzitters beoordeeld?
In de plenaire zaal wordt ook niet iedereen voorzitter...
Ik heb 2 seconden gekeken.quote:Op maandag 12 september 2022 11:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken, maar houd dan ook je commentaar voor je... Dit is niets toevoegend wat je zegt...
Anders de vvd wel.quote:Op maandag 12 september 2022 11:48 schreef Plompzakker het volgende:
Niemand snapt wat d66 mee bezig is.
Maar de fvd is zo mogelijk nog minder serieus te nemen
Was dat niet lesbo van den Berg? Van d66?quote:Op maandag 12 september 2022 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oké maar schoffering of schelden is daar toch niet aan de orde... die voorzitter is zwaar onder de maat en zou dat niet meer moeten zijn... is er ook een afdeling die voorzitters beoordeeld?
In de plenaire zaal wordt ook niet iedereen voorzitter...
Onzin!quote:Op maandag 12 september 2022 17:23 schreef Het_Bokje het volgende:
Even gekeken (niet helemaal uiteraard), leuk verhaal, zit een kern van waarheid in, maar met echt oplossingen komt men ook niet (afgezien van op de oude voet verder gaan ), en het afzeiken van het oude/huidige beleid zet ook geen zoden aan de dijk.
Terecht afgekapt. Nou weten we het wel.
Ja, hij bleef netjes. Thats it. Maar het heeft niet meer cachet/intellect/oplossend vermogen dan die ratelaar die altijd op Radio1 van wal steekt. (zijn naam is me even ontschoten )quote:Op maandag 12 september 2022 19:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Onzin!
Je mag het niet eens zijn met het beleid... maar hij bleef netjes...
Het lijkt alsof het kabinet en de regeringsfracties in de 2e kamer de 'fail' nog niet onder ogen willen zien!
Die voorzitter spreekt de man er op aan dat er niet op de man gespeelt hoort te worden. Het lijkt wel een FOK! moddereter.quote:Op maandag 12 september 2022 11:34 schreef Bocaj het volgende:
Deze video duurt 9 minuten... Maar ik snap werkelijk waar niet waar de voorzitter van Weyenberg (D66) mee bezig is...
Waarom? Serieus waarom? Waarom? Waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |