SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Dicke Titten die nakend enorm tegenvallenpindazakje
quote:Op zondag 11 september 2022 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL en dan dit ook nog zeggen. Die wenkbrowsers lijken ook wel erop getekend oid.
[ afbeelding ]
Gevonden. Sanne.quote:Op zondag 11 september 2022 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL en dan dit ook nog zeggen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 19:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geef ik niet, want dan heet het linkdump en dan gaat het topic zeker dicht
Van die wijven met de borstkas van een 13-jarig jochiequote:Op zondag 11 september 2022 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
mijn sausage druk ik alleen bji wijven met > cup D naar binnen
wijven met kleine ballen neem ik niet serieus heb daar altijd het gevoel bij een man aan te drukken
Ik zit elke avond te chaturbaten leer mij tieten kennenquote:Op zondag 11 september 2022 20:39 schreef Raw85 het volgende:
Misschien heb ik filmpjes waarop het een en ander te zien is gemist, maar je foto’s bewijzen toch helemaal niets?
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze ts weinig tieten heeft gezien in zijn leven en daarom niet snapt dat de outfit/houding etc nogal verschil maken. Kleine hint: strapless lijkt vrijwel altijd kleiner
quote:Op zondag 11 september 2022 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Zodat het lijkt alsof lekkere dikke tetten hebben. En daarmee de boel vet bedonderen.
Je zult er maar op geilen op die dikke tetten en zo iemand uitnodigen bij je in bed...![]()
Dat die bh uitgaat er allemaal sokken uitkomen![]()
Ik wist niet eens dat dit gedaan werd, maar ik zag het langskomen bij een programmaatje van SBS dat youtube mij had aangeraden![]()
Soberso vallen nakende tetten heel vaak tegen, kijk maar eens op chaturbate hoeveel tetten er met bh enorm geil uitzien en nakend gewoon helemaal niet![]()
In de spoiler de betreffende borstpartij waar het om draait, kijk en huiver (let niet op het hoofd).Zwaar terechte klacht, ook wel jammer van haar kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Dicke Titten die nakend enorm tegenvallen[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Jeukt dat niet aan je ballen?quote:Op zondag 11 september 2022 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Dit doe ik ook altijd in mijn onderbroek om mijn hele kleine penis te maskeren.
Zitten ook neukbare mongooltjes tussen danquote:Op maandag 12 september 2022 00:07 schreef Aiciu het volgende:
Zitten sowieso altijd mongooltjes in dat programma
Dat zeggen enkel wijven die minder dan een 8 zijn en geen fatsoenlijke man kunnen krijgen met een bijbehorende fatsoenlijke vlees knuppelquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
Immens terechte klacht. En maar blijven beweren dat formaat er niet toe doet.
Ja, vallen ze daar even lelijk door de mand.quote:Op vrijdag 16 september 2022 20:26 schreef Id_do_her het volgende:
Immens terechte klacht. En maar blijven beweren dat formaat er niet toe doet.
quote:Op zondag 11 september 2022 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso vallen nakende tetten heel vaak tegen, kijk maar eens op chaturbate hoeveel tetten er met bh enorm geil uitzien en nakend gewoon helemaal niet
quote:Op zondag 11 september 2022 19:34 schreef Sfancta het volgende:
Niet als kerel zonder alieexpress crossdress proteses lopen
[ afbeelding ]
Wat voor onzin kijk jij, ğast?quote:Op zondag 11 september 2022 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL en dan dit ook nog zeggen.
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op zondag 18 september 2022 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, vallen ze daar even lelijk door de mand.
Linkquote:Op zondag 11 september 2022 19:34 schreef Sfancta het volgende:
Niet als kerel zonder alieexpress crossdress proteses lopen
[ afbeelding ]
Tegenwoordig lopen ze stijf van de siliconen en botox en dat is natuurlijk allemaal de schuld van de boze mannen omdat ze niet genoeg aandacht krijgen.quote:Op maandag 19 september 2022 21:52 schreef Rogue2.0 het volgende:
Mannen die denken dat vrouwen van nu sokken in hun bh's stoppen leven nog in de jaren '50 van de vorige eeuw 🤣
Gewone, normale vrouwen dragen gewoon push-up bh's met beugels. Niks siliconen.quote:Op woensdag 21 september 2022 12:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Tegenwoordig lopen ze stijf van de siliconen en botox en dat is natuurlijk allemaal de schuld van de boze mannen omdat ze niet genoeg aandacht krijgen.
Vrouwen die echte tieten hebben laten ze juist verkleinen omdat ze gestigmatiseerd en geobjectiveerd worden ook door die boze mannen.
Alles wat vrouwen dwarszit en benadeeld komt door boze mannen.
Zijn compleet andere tieten dit, staat er ook bij dat het chirurgie is.quote:Op maandag 12 september 2022 00:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Sokken?
Nee joh, er zijn gevulde bh’s, er zijn inleg siliconen dingen (kipfilets in de volksmond), er zijn push up bh’s.
Sokken lijken me erg lastig als je een leuke gietvorm wil boetseren.
Met make up kan je ze ook ronder en groter laten ogen trouwens, mits je wat decolleté toont dan.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |