abonnement Unibet Coolblue
pi_205958866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
Losse kaarten. Ere Zuid normaliter (alles boven rij 13 okay) daarna vak F (bovenste rijen weer. Beste qua value imo in het stadion), daarna vak M (bovenste rij richting het midden/niet achter het doel onder die business seats).

Achter het doel vind ik echt gruwelijk irritant qua overzicht als ze niet aan je eigen helft spelen. Of ik heb geen ruimtelijk inzicht :P Maar vind het lastig te zien vaak of de bal op doel gaat en hoever nog tot aan het doel etc. Laatste seizoenskaart was op PP maar vind onderste rang toch fijner.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:28:48 #202
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205958877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ga je nog wel eens naar losse wedstrijden?
Zo ja, probeer je dan altijd in hetzelfde vak te zitten?

Ik probeerde altijd in F te zitten
Varieert met wie ik mee ga of wie er met mij meegaat. Zit op alle tribunes wel een keer, het minst op West, zuid ook niet zo vaak. Vroeger toen ik nog jong was (basisschool periode) uitsluitend ere zuid, net rechts van de middenlijn boven het glas.
Maar laatste jaren pak ik weinig wedstrijden mee.
pi_205959027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:28 schreef RipCity het volgende:

[..]
Losse kaarten. Ere Zuid normaliter (alles boven rij 13 okay) daarna vak F (bovenste rijen weer. Beste qua value imo in het stadion), daarna vak M (bovenste rij richting het midden/niet achter het doel onder die business seats).

Achter het doel vind ik echt gruwelijk irritant qua overzicht als ze niet aan je eigen helft spelen. Of ik heb geen ruimtelijk inzicht :P Maar vind het lastig te zien vaak of de bal op doel gaat en hoever nog tot aan het doel etc. Laatste seizoenskaart was op PP maar vind onderste rang toch fijner.
Achter het doel heb ik 2 keer gedaan vroeger, vak J. Nooit meer. Vond ik écht een nare manier om naar een wedstrijd te kijken. Tegenwoordig zit ik altijd tussen vak A en AA in, beetje tussen de 16 en 5 meter lijn in. Goed zicht op de sfeervakken, altijd plezier
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:11:59 #204
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205962745
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 14:51 schreef tja77 het volgende:
Dit is wel balen natuurlijk, na die geweldige overwinning tegen het altijd lastige RKC hadden we Arsenal natuurlijk ook gewoon opgerold.
En we hebben weer een vrije week waardoor de spelers verder uit vorm raken.
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:15:42 #205
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205962799
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
En we hebben weer een vrije week waardoor de spelers verder uit vorm raken.
Nog verder uit vorm, vraag me af of dat mogelijk is.
Gewoon een oefenpotje morgen zou niet verkeerd zijn.
pi_205966885
Vak B B:)B

Vroeger vaak op oost gestaan, maar ben wel blij met lange zijde, geeft stukken meer overzicht. Ook seizoenkaart gehad op zuid bovenin de tweede ring, qua tactisch overzicht is dat fenomenaal, zeker omdat je het hele veld ziet beter dan tv (heeft mij zelfs geholpen in mijn eigen positionering toen ik zelf nog speelde), maar je mist naar mijn mening wel teveel van de acties van de spelers. C, D en erezuid zijn natuurlijk ideaal, maar die certificaatonzin helpt niet. Noord zelfde problemen, maar dan sta je ook nog eens langer in de rij buiten en bij bier halen (was iig mijn ervaring toen ik nog losse kaarten kocht)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_205967115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:45 schreef FrankRicard het volgende:
Vak B B:)B

Vroeger vaak op oost gestaan, maar ben wel blij met lange zijde, geeft stukken meer overzicht. Ook seizoenkaart gehad op zuid bovenin de tweede ring, qua tactisch overzicht is dat fenomenaal, zeker omdat je het hele veld ziet beter dan tv (heeft mij zelfs geholpen in mijn eigen positionering toen ik zelf nog speelde), maar je mist naar mijn mening wel teveel van de acties van de spelers. C, D en erezuid zijn natuurlijk ideaal, maar die certificaatonzin helpt niet. Noord zelfde problemen, maar dan sta je ook nog eens langer in de rij buiten en bij bier halen (was iig mijn ervaring toen ik nog losse kaarten kocht)
Ik heb op west in de hoek gezeten (echt heel kut :') ) Daarna op Vak J waarbij mensen gingen zeiken als je een keertje opstond _O-

Daarna tot voor corona op oost tribune gestaan en dat was een stuk beter.
pi_205967153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:45 schreef FrankRicard het volgende:
Vak B B:)B

Vroeger vaak op oost gestaan, maar ben wel blij met lange zijde, geeft stukken meer overzicht. Ook seizoenkaart gehad op zuid bovenin de tweede ring, qua tactisch overzicht is dat fenomenaal, zeker omdat je het hele veld ziet beter dan tv (heeft mij zelfs geholpen in mijn eigen positionering toen ik zelf nog speelde), maar je mist naar mijn mening wel teveel van de acties van de spelers. C, D en erezuid zijn natuurlijk ideaal, maar die certificaatonzin helpt niet. Noord zelfde problemen, maar dan sta je ook nog eens langer in de rij buiten en bij bier halen (was iig mijn ervaring toen ik nog losse kaarten kocht)
Ja die promenade op zuid vind ik altijd heel fijn. Op noord betaal je zelfde prijzen maar is stuk minder aangenaam en minder goed geregeld. Zuid altijd chill voor de wedstrijd vooral en veel ruimte om rond te lopen en te hangen. Ook leuk om regelmatig tussen scouts (ere zuid) en voetbalvrouwen/gasten van tegenstander te zitten (op A).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205967210
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:01 schreef 7Eleven het volgende:

[..]
Letterlijk niemand zegt dit apaat
Lees even de post boven die van jou: Tjacka in VBL / PSV #1326 Benitez wereldkeeper.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205967239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 22:55 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja die promenade op zuid vind ik altijd heel fijn. Op noord betaal je zelfde prijzen maar is stuk minder aangenaam en minder goed geregeld. Zuid altijd chill voor de wedstrijd vooral en veel ruimte om rond te lopen en te hangen. Ook leuk om regelmatig tussen scouts (ere zuid) en voetbalvrouwen/gasten van tegenstander te zitten (op A).
De hele familie van Jetro zat ook altijd op B, en Toon heeft een kaart op A begreep ik, maar daar heb ik hem nog nooit gezien.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_205967268
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
Heb acht jaar op Oost gestaan, vak V. Waren wij de jongste. Ik ben nu 30 overigens. Ik werd het een beetje beu toen al die gastjes met dezelfde shirtjes en petjes hun intrede deden. Niet om te zeiken, ze zorgen voor sfeer. Maar toen merkte ik, ondanks dat ik zelf ook nog (relatief) jong ben, dat ik liever naar een ander vak wilde. Echter besloot het groepje waar ik mee ging om ermee te kappen, twee zijn recentelijk vader geworden en de ander werkt vaak in het weekend. Kijk nu alles via ESPN en dat bevalt me wel, belangrijke wedstrijden in de kroeg. Ik woon nu ook in omgeving Nijmegen dus dat maakte het voor mij wat minder zuur om te stoppen.

Ik hoop over een paar jaar ook kinderen te hebben, blijft een droom om met (een van) hen naar PSV te gaan.
pi_205967284
Benieuwd of de nieuwe burgemeester wel eens langs gaat komen ipv alleen op het kampioensfeest om uitgefloten te worden.

Blij dat we van die busbaan/burgeroorlog-jorritsma af zijn.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205967761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:25 schreef Gutanoth het volgende:
PSV Fokkers, waar zitten jullie eigenlijk altijd in het stadion (voor degene die een SC hebben of vaak in hetzelfde vak proberen te zitten)?
vakje F

Sta meestal samen met Frank Lammers te pissen.

Al ben ik nu echt even PSV-moe. Hoe in hemelsnaam komen we weer op het juiste pad...ik had er zoveel lol in en nu is het zelfs tegen RKC weer gewoon billenknijpen.
  Forum Admin woensdag 14 september 2022 @ 11:26:11 #214
35723 crew  GGMM
pi_205970640
Arsenal - PSV
20 oktober
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 14 september 2022 @ 12:09:32 #215
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205971283
Dan zal wel met Groningen worden geschoven.

[ Bericht 4% gewijzigd door tja77 op 14-09-2022 12:14:50 ]
  FOK!fotograaf woensdag 14 september 2022 @ 12:12:30 #216
842 Zorro
Z
pi_205971330
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:09 schreef tja77 het volgende:
Dan zal wel met Groningen wel worden geschoven.
Dat zal den wel de volgende dag zijn. Wellicht ruilen met Volendam - Heerenveen om 20:00 op zondag.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_205978422
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
pi_205978591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
PSV is verrot
Gino ♥
pi_205981738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Die hebben betere spelers.
pi_205981878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Omdat Benfica beter materiaal heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205981893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!
  donderdag 15 september 2022 @ 09:35:30 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205981910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die hebben juiste Ajax-invloeden met Herres op die flank!
leuk dat hij het goed doet
  vrijdag 16 september 2022 @ 08:38:39 #223
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205993418
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat Benfica beter materiaal heeft.
@Shreyas wat is jouw mening
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205993492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:36 schreef Longcat. het volgende:
Dat Benfica voetbalt wel aardig onder Schmidt. Waarom kon hij dat niet realiseren bij PSV?
omdat Benfica spelers wel het loopvermogen hebben om zijn idee van "futebol a toda velocidade" (Vollgas fussbal) in de praktijk uit te voeren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_205994926
Benieuwd naar zondag, maar ik vrees met grote vrezen. Het staat namelijk al tijden voor geen meter en ik zie niet in waarom dat zondag opeens anders gaat zijn. We gaan Luuk in ieder geval flink missen. Hopelijk niet net zo'n grote pakkerd op ons broekje als vorig jaar ;(
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')