Gisteren post hier iemand: Ze zijn toch thuis.quote:Op zondag 11 september 2022 15:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind het wel mooi dat die mensen daar lak hebben aan iedereen en aantrekken wat ze zelf willen.
Ja!quote:Op zondag 11 september 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren post hier iemand: Ze zijn toch thuis.
Dat vond ik wel mooi.
Nadir wil naar huis.
De kijkcijfers zijn ook al om te janken las ik vanmorgen.quote:Op zondag 11 september 2022 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja!
Jammer, waarschijnlijk kan de stekker snel uit dit programma als het zo door gaat
Neuh, dit hebben ze ingecalculeerd. Ze zullen wel een plan B hebben.quote:Op zondag 11 september 2022 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja!
Jammer, waarschijnlijk kan de stekker snel uit dit programma als het zo door gaat
Niet alles geloven wat je leest. Kijkcijfers zijn prima.quote:Op zondag 11 september 2022 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn ook al om te janken las ik vanmorgen.
Hoop hetquote:Op zondag 11 september 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, dit hebben ze ingecalculeerd. Ze zullen wel een plan B hebben.
200k gemiddeld de afgelopen week gaf mijn google feed.quote:Op zondag 11 september 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat je leest. Kijkcijfers zijn prima.
Dat was fake.quote:
Google...quote:Op zondag 11 september 2022 16:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
200k gemiddeld de afgelopen week gaf mijn google feed.
quote:
De laatste dagen kwam hij heel goed over.quote:Op zondag 11 september 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Toch zonde, dit leek me een hele sterke speler.
Jammer ja , maar wat een kneusjes zijn hetquote:Op zondag 11 september 2022 16:03 schreef freaky40 het volgende:
Toch zonde, dit leek me een hele sterke speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |