welk vlaggetje?quote:Op zondag 11 september 2022 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat een mooie dag worden voor het vlaggetje.
Hopelijk gaat dit samen met een geweldig leuke race.
Mja dan verlies je toch wel een beetje de functie van de gridstraffen als alle teams ze besluiten tegelijk in dezelfde race te incasseren.quote:Op zondag 11 september 2022 09:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Men kiest vooral hetzelfde moment uit.Zal niet zo blijven gaan.
Ben wel benieuwd wat voor creatieve manier ze deze race gaan verzinnen om het te verneuken voor zichzelfquote:Op zondag 11 september 2022 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat ze toch teleurgesteld gaan worden
ook al doen ze alles goed denk ik niet dat ze het gaan redden tenzij Verstappen schade oploopt of eventueel uitvaltquote:Op zondag 11 september 2022 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor creatieve manier ze deze race gaan verzinnen om het te verneuken voor zichzelf
Zonder gekke dingen rijdt Max binnen 15 ronden al op P1quote:Op zondag 11 september 2022 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al doen ze alles goed denk ik niet dat ze het gaan redden tenzij Verstappen schade oploopt of eventueel uitvalt
Daar was nog een mooi grapje over ergensquote:Op zondag 11 september 2022 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor creatieve manier ze deze race gaan verzinnen om het te verneuken voor zichzelf
Ja ze zijn wel heer en meester in het verrassingselementquote:Op zondag 11 september 2022 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was nog een mooi grapje over ergens
"Hoe gaat Ferrari deze race verpesten, x, y, z of a, zet nu in!"
> Ferrari doet iets totaal onverwachts
"Ferrari never fails to impress"
Ik las dat Binotto's baan van vandaag afhangt, zou weer typisch Ferrari zijn om iemand te ontslaan ipv de problemen echt op te lossen.quote:
Binotto eruit pleuren zou wel terecht zijn. Ze hebben iemand nodig die de vinger op de zere plek durft te leggen, niet iemand die doet alsof het allemaal goed gaat.quote:Op zondag 11 september 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Binotto's baan van vandaag afhangt, zou weer typisch Ferrari zijn om iemand te ontslaan ipv de problemen echt op te lossen.
Binotto outquote:Op zondag 11 september 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat Binotto's baan van vandaag afhangt, zou weer typisch Ferrari zijn om iemand te ontslaan ipv de problemen echt op te lossen.
Wat iemand in interviews zegt hoeft natuurlijk niet te zijn wat hij doet en hij zou toch wel moeten weten hoe het echt moet, hij was er in de Todt/Brawn/Schumacher tijd ook al.quote:Op zondag 11 september 2022 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binotto eruit pleuren zou wel terecht zijn. Ze hebben iemand nodig die de vinger op de zere plek durft te leggen, niet iemand die doet alsof het allemaal goed gaat.
Zul je net zien dat Ferrari opeens een glorieuze 1-2 pakt met een briljante pitsstrategiequote:Op zondag 11 september 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, maar het straalt wel uit hoe de cultuur is.quote:Op zondag 11 september 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat iemand in interviews zegt hoeft natuurlijk niet te zijn wat hij doet en hij zou toch wel moeten weten hoe het echt moet, hij was er in de Todt/Brawn/Schumacher tijd ook al.
dan vermoed ik dat er belchinezen in het spel zijnquote:Op zondag 11 september 2022 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Ferrari opeens een glorieuze 1-2 pakt met een briljante pitsstrategie
Dan verpest Charles het zelf wel met een domme fout.quote:Op zondag 11 september 2022 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Ferrari opeens een glorieuze 1-2 pakt met een briljante pitsstrategie
quote:Op zondag 11 september 2022 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het straalt wel uit hoe de cultuur is.
Denk pas later. Lijkt erop dat max heeft gekozen voor betere bandenslijtage ipv topsnelheid.quote:Op zondag 11 september 2022 10:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Zonder gekke dingen rijdt Max binnen 15 ronden al op P1
Bij Ferrari? Ik dacht dat Binotto een verleden had bij een ander F1 team, ik meen zelfs RedBull, of ben ik in de war met een andere team principal…quote:Op zondag 11 september 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat iemand in interviews zegt hoeft natuurlijk niet te zijn wat hij doet en hij zou toch wel moeten weten hoe het echt moet, hij was er in de Todt/Brawn/Schumacher tijd ook al.
Je hebt ook niets aan een hogere topsnelheid als je een halve seconde verliest in de laatste bocht voor de drs.quote:Op zondag 11 september 2022 10:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Denk pas later. Lijkt erop dat max heeft gekozen voor betere bandenslijtage ipv topsnelheid.
Ik tip op enorme gokschulden voor Lapo Elkann die alleen door de inzet van saboteurs door Goksyndicaten kunnen worden "kwijtgescholden" (teveel Michel Vailliant strips gelezen sorry)quote:Op zondag 11 september 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan vermoed ik dat er belchinezen in het spel zijn
quote:Op zondag 11 september 2022 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Ferrari? Ik dacht dat Binotto een verleden had bij een ander F1 team, ik meen zelfs RedBull, of ben ik in de war met een andere team principal…
Hij was liaison van Ferrari bij Red Bull toen ze met Ferrari motoren reden.quote:Op zondag 11 september 2022 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij Ferrari? Ik dacht dat Binotto een verleden had bij een ander F1 team, ik meen zelfs RedBull, of ben ik in de war met een andere team principal…
Also, dat was het.quote:Op zondag 11 september 2022 10:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij was liaison van Ferrari bij Red Bull toen ze met Ferrari motoren reden.
Daar moet je Verstappen voor heten denk ikquote:Op zondag 11 september 2022 10:30 schreef tja77 het volgende:
Wat Doornbos zei (weet niet of dat ook daadwerkelijk zo is natuurlijk). Dat tijdens de GP Zandvoort RedBull pitstop na pitstop trainde (15 keer ofzo) maar Ferrari dat dus niet deed. Stel nou dat dat waar is en je heet dat weekend Carlos Sainz en je race wordt verkut door een pitstop die verkloot wordt. Dat accepteer je toch niet? Zijn Sainz en Leclerc mans genoeg om de bek open te trekken? Of heb je daar een type Verstappen voor nodig?
Nja, RB had hun stops ook al aardig in orde voor Verstappen er was.quote:Op zondag 11 september 2022 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar moet je Verstappen voor heten denk ik
Maar Schumacher had aanzien voordat hij naar Ferrari ging, en zette daar iedereen op scherp toen hij daar aan de slag ging. Sainz en Leclerc stappen in de Ferrari experience en laten het maar over zich heen komen heb ik het idee.quote:Op zondag 11 september 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nja, RB had hun stops ook al aardig in orde voor Verstappen er was.
Wel mee eens. Lijkt wel of niemand dat durft daar.quote:Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Schumacher had aanzien voordat hij naar Ferrari ging, en zette daar iedereen op scherp toen hij daar aan de slag ging. Sainz en Leclerc stappen in de Ferrari experience en laten het maar over zich heen komen heb ik het idee.
Aan de ene kant moeten de coureurs hun bek opentrekken als er dingen gebeuren die ze niet bevallen, maar een team als Ferrari zou ook genoeg kennis en ervaring binnenboord moeten hebben om dit soort dingen te zien.quote:Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Schumacher had aanzien voordat hij naar Ferrari ging, en zette daar iedereen op scherp toen hij daar aan de slag ging. Sainz en Leclerc stappen in de Ferrari experience en laten het maar over zich heen komen heb ik het idee.
Sainz bijt toch wel aardig van zich af heb ik het ideequote:Op zondag 11 september 2022 10:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel mee eens. Lijkt wel of niemand dat durft daar.
Is toch wel een beetje de Italiaanse cultuur, je mag geen fouten maken anders word je gekruisigd dus wat doen mensen als ze fouten maken, het verbergen en als dat niet lukt het op anderen proberen af te schuiven.quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan de ene kant moeten de coureurs hun bek opentrekken als er dingen gebeuren die ze niet bevallen, maar een team als Ferrari zou ook genoeg kennis en ervaring binnenboord moeten hebben om dit soort dingen te zien.
Dat is toch precies hoe het altijd gaat bij Ferrari? Niemand mag iets kritisch zeggen. Als een coureur over de boordradio iets wil aankaarten is het direct vanuit het team "We'll speak after the race". Leclerc is zo slap dat hij daar nog in mee gaat ook. Vanuit hem hoor je inmiddels boordradio's als "I JUST DON'T UNDERSTAND HOW... but okay we'll speak after the race."quote:Op zondag 11 september 2022 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binotto eruit pleuren zou wel terecht zijn. Ze hebben iemand nodig die de vinger op de zere plek durft te leggen, niet iemand die doet alsof het allemaal goed gaat.
quote:Op zondag 11 september 2022 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Italiaanse troep, om 09.00u 's ochtends al in een wachtrij van een kilometer staan.![]()
Het regent horror verhalen over de organisatie, niet werkend betaalsysteem, te weinig treinen (die ook nog eens uitvallen), te weinig eten en drinken.
Klinkt als Italiëquote:Op zondag 11 september 2022 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Italiaanse troep, om 09.00u 's ochtends al in een wachtrij van een kilometer staan.![]()
Het regent horror verhalen over de organisatie, niet werkend betaalsysteem, te weinig treinen (die ook nog eens uitvallen), te weinig eten en drinken, stewards die er op de drukste moment niet zijn en op rustige momenten ineens hun autoriteit menen te moeten flexen.
Ja maar doen ze er wat mee of probeert Binotto alles met de mantel der liefde te bedekken?quote:Op zondag 11 september 2022 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sainz bijt toch wel aardig van zich af heb ik het idee
Vrijdag was er ook nog eens een treinstaking.quote:Op zondag 11 september 2022 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het regent horror verhalen over de organisatie, niet werkend betaalsysteem, te weinig treinen (die ook nog eens uitvallen), te weinig eten en drinken, stewards die er op de drukste moment niet zijn en op rustige momenten ineens hun autoriteit menen te moeten flexen.
De Zuid-Europese bingokaart vol dus.quote:Op zondag 11 september 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag was er ook nog eens een treinstaking.
De situatie met Schumacher was een hele andere qua management en wat hebben Vettel en Alonso uiteindelijk bereikt al zat Alonso heel dichtbij een titel.quote:Op zondag 11 september 2022 11:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar doen ze er wat mee of probeert Binotto alles met de mantel der liefde te bedekken?
Heb je een meervoudig kampioen aan boord (Vettel, Schumacher, Alonso) die z’n bek opentrekt of een Leclerc/Sainz dat kan best wel verschil maken. Leclerc en Sainz hebben nog geen palmares en dienen zich maar te schikken heb ik het gevoel.
Ik scrollde van onder naar boven en dacht bij het plaatje dat het Jeremy Clarkson was.quote:
Ach, bij Mercedes bepaalt ook de rookie meer rondom zijn eigen lot dan de man met de palmares.quote:Op zondag 11 september 2022 11:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar doen ze er wat mee of probeert Binotto alles met de mantel der liefde te bedekken?
Heb je een meervoudig kampioen aan boord (Vettel, Schumacher, Alonso) die z’n bek opentrekt of een Leclerc/Sainz dat kan best wel verschil maken. Leclerc en Sainz hebben nog geen palmares en dienen zich maar te schikken heb ik het gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |