SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hij woont in de redelijke buurt, dus dat denk ik wel.quote:Op zondag 11 september 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Kom je ook naar de fruitbier-meet, bossie?
Weet ik nog niet. Volgens mij is het qua afstand wel te halenquote:Op zondag 11 september 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Kom je ook naar de fruitbier-meet, bossie?
Desnoods op de fiets nog wel.quote:Op zondag 11 september 2022 00:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Volgens mij is het qua afstand wel te halen
Ik zat al op Google maps te kijken.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 00:40 schreef brother52 het volgende:
The Jimi Hendrix Experience - Foxy lady
De b-kant is nog een stukje beter.quote:
Zeker nietquote:Op zondag 11 september 2022 00:42 schreef Melting het volgende:
livelink heeft me al eens gemeet. Dus die kan bevestigen dat ik geen enge vent ben (denk ik dan toch)
En de rest van R49 ook wel. denk ik.
Ik heb van deze club alleen Symphonic ooit gemeet (wat ik me kan herinneren) . Maar dat is ook al meer dan 10 jaar geleden..quote:Op zondag 11 september 2022 00:42 schreef Melting het volgende:
livelink heeft me al eens gemeet. Dus die kan bevestigen dat ik geen enge vent ben (denk ik dan toch)
Oh.... ik moet wel even waarschuwen voor Vout. Ik kan niet voor hem in staan.quote:
Voordat hij een VoutMelting krijgt.quote:Op zondag 11 september 2022 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik moet wel even waarschuwen voor Vout. Ik kan niet voor hem in staan.
Bevestigd bij dezequote:Op zondag 11 september 2022 00:42 schreef Melting het volgende:
Als hij van de audio apparatuur af blijft valt het best wel mee denk ik.quote:Op zondag 11 september 2022 00:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik moet wel even waarschuwen voor Vout. Ik kan niet voor hem in staan.
Je weet bij hem maar nooit.quote:Op zondag 11 september 2022 00:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordat hij een VoutMelting krijgt.
quote:Op zondag 11 september 2022 00:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordat hij een VoutMelting krijgt.
Ik kan nergens voor instaan helaas.quote:Op zondag 11 september 2022 00:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als hij van de audio apparatuur af blijft valt het best wel mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |