Ja wat is er eigenlijk met die donaties gebeurdquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De donatie gelden zijn voor andere doelen gebruikt
Nooit aangekomen, net zoals die kika donatiequote:Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Selenophilia het volgende:
MikeyTT heeft namens Fok! een bloemetje gestuurd.
Hard gelacgenquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Selenophilia het volgende:
MikeyTT heeft namens Fok! een bloemetje gestuurd.
Ha rukker ben jij er ook weer?quote:
Had je me gemist broor?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha rukker ben jij er ook weer?
Niet echt, iemand zei dat je een ban had en toen had ik de dag van mijn leven.quote:
Ook gekomen daarvan? In die tijd nog wat koophuizen op de kop getikt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet echt, iemand zei dat je een ban had en toen had ik de dag van mijn leven.
Stuk of 15, de markt is wat minder de laatste maanden.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ook gekomen daarvan? In die tijd nog wat koophuizen op de kop getikt?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gefeliciteerd. Maar eigenlijk waren jullie de gieren omdat jullie heel fok niet hebben uitgenodigd.
Recent wel nog goed geneukt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]auw, daar ging mijn tere zieltje
Jazeker. De huwelijksnacht goed gebruiktquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Recent wel nog goed geneukt?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:52 schreef BasEnAad het volgende:
Goed voorbeeld weer van mensen die trouwen die denken dat de hele wereld om hen draait
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |