Jawel hoor, gewoon veel klusjes om te doen.quote:
Wel fijn als ze gedaan zijnquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon veel klusjes om te doen.
Zekers.quote:
Ik sliep niet, zat een deurtje verderquote:Op zaterdag 10 september 2022 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De schone slaapster is ook weer ontwaakt.
En ik maar denken dat je onderweg naar mij was.quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik sliep niet, zat een deurtje verder
Vanmiddag weg geweest![]()
Durf ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je onderweg naar mij was.![]()
Je bent toch niet stiekem een kerel hoop ik?quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem een kerel hoop ik?
Jij bent wel de laatste die iets van mij te vrezen heeft.quote:
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die iets van mij te vrezen heeft.
Hr aloa.quote:
Tegen kip zeg ik geen neequote:Op zaterdag 10 september 2022 18:20 schreef 2xHenk het volgende:
Koreaanse gekruide kip met gegrilde groenten koken![]()
Er is genoeg voor 2 @:Mrsloveable!
quote:
* Mrsloveable klikt niet want ik mag niet klikkenquote:
I've come to talk with you againquote:
SBE!quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I've come to talk with you again
Vriend BOOSTER.
Hee Maily! Ik had het je ook niet kwalijk genomen als je me niet meer herkende hoor hahaquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Ik durfde in het JAA-topic niet te zwaaien want offtopic
Prima, ik begon je wel te missen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee Maily! Ik had het je ook niet kwalijk genomen als je me niet meer herkende hoor haha
Het spijt me. Nou laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, alhoewel ik er een beetje een hekel aan heb om te 'zeuren'. Maar de reden voor mijn lange(re) afwezigheid is dat ik een kleine gezondheidscrisis doormaakte. Lang verhaal kort; Ik zag opeens een zwarte vlek, na huisarts -> Bergman kliniek -> VU ziekenhuis bleek dat ik een Ooginfarct had gehad. Nog nooit van gehoord, maar ik heb het weer gevonden. Daar volgde direct een TIA-scan op, die was verder gelukkig helemaal goed, maar men kwam erachter dat mijn bloeddruk veel (lees: interstellair) te hoog was. Dus ik zit nu in een heel traject. Maar geen zorgen, zoals je weet ben ik het wel gewend haha.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik begon je wel te missen.
Je hebt zomaar wat iddquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het spijt me. Nou laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, alhoewel ik er een beetje een hekel aan heb om te 'zeuren'. Maar de reden voor mijn lange(re) afwezigheid is dat ik een kleine gezondheidscrisis doormaakte. Lang verhaal kort; Ik zag opeens een zwarte vlek, na huisarts -> Bergman kliniek -> VU ziekenhuis bleek dat ik een Ooginfarct had gehad. Nog nooit van gehoord, maar ik heb het weer gevonden. Daar volgde direct een TIA-scan op, die was verder gelukkig helemaal goed, maar men kwam erachter dat mijn bloeddruk veel (lees: interstellair) te hoog was. Dus ik zit nu in een heel traject. Maar geen zorgen, zoals je weet ben ik het wel gewend haha.
Dus tja, daar was ik.
En ik voel me prima, dat is de ironie. Maar goed, met gehavend zicht is het wat lastiger forummen zeg maar.quote:
Jij bent mij geen uitleg verschuldigd, gelukkig is er verder onderzoek gedaan.Iig wel tof om weer wat van je te horen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het spijt me. Nou laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, alhoewel ik er een beetje een hekel aan heb om te 'zeuren'. Maar de reden voor mijn lange(re) afwezigheid is dat ik een kleine gezondheidscrisis doormaakte. Lang verhaal kort; Ik zag opeens een zwarte vlek, na huisarts -> Bergman kliniek -> VU ziekenhuis bleek dat ik een Ooginfarct had gehad. Nog nooit van gehoord, maar ik heb het weer gevonden. Daar volgde direct een TIA-scan op, die was verder gelukkig helemaal goed, maar men kwam erachter dat mijn bloeddruk veel (lees: interstellair) te hoog was. Dus ik zit nu in een heel traject. Maar geen zorgen, zoals je weet ben ik het wel gewend haha.
Dus tja, daar was ik.
Nee maar ja ben ik ook mijn verhaal meteen weer kwijt he. haha.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mij geen uitleg verschuldigd, gelukkig is er verder onderzoek gedaan.Iig wel tof om weer wat van je te horen.
Tjee BOOSTER dat was schrikkenquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus tja, daar was ik.
Hee @Dotteke !quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tjee BOOSTER dat was schrikken:* . Ik had er wel eens van gehoord. Gelukkig geen tia.
Beterschap en leuk je wer hier en elders te lezen
Wij maar denken dat je multi miljonair was geworden en met een hoop vrouwen op een tropisch eiland zat.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee maar ja ben ik ook mijn verhaal meteen weer kwijt he. haha.
Heel veel sterktequote:Op zaterdag 10 september 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus tja, daar was ik.
Verdorie, @greysbones had zo beloofd het niet te vertellen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij maar denken dat je multi miljonair was geworden en met een hoop vrouwen op een tropisch eiland zat.
Sterkte makker.quote:Op zaterdag 10 september 2022 20:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dus tja, daar was ik.
Gelukkig maar dat je er weer bent. Hopelijk gebeurd het niet weer en is je bloeddruk snel onder controlequote:Op zaterdag 10 september 2022 20:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee @:Dotteke !dankjewel! Fijn om er weer (enigszins) te zijn, want ik heb jullie ook gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |