Zie mij dan sporten.quote:
want?quote:
ze kunnen ook weer op de bank gaan hangenquote:
nergens voor nodig, als ze 40 zijn hebben ze een bierbuik en kale kop,nutteloze nonsens dat sportenquote:
en gesprekken voerenquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze kunnen ook weer op de bank gaan hangen
Ik vind het best hoor,maar een paar maken er een showtje van.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze kunnen ook weer op de bank gaan hangen
Laat het er maar lekker inschieten. Idiote uitslovert.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:02 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet goed voor je rug zijn
quote:
Wat hangt daar nou links van Jasper?quote:
Dat hoeft niet bij jattenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:07 schreef D. het volgende:
Lekker positieve mensen weer allemaal hier
Ik ga zo lekker sporten
doen ze allemaal, ze weten allemaal dondersgoed dat er camera's zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het best hoor,maar een paar maken er een showtje van.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nergens voor nodig, als ze 40 zijn hebben ze een bierbuik en kale kop,nutteloze nonsens dat sporten
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nergens voor nodig, als ze 40 zijn hebben ze een bierbuik en kale kop,nutteloze nonsens dat sporten
een bontmutsquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wat hangt daar nou links van Jasper?
Die verwacht een koude winter?quote:
Met 10 man op een slaapkamer en waar niet goed kan worden gelucht. Ik vemoed van wel. Het woongedeelte denk ik wat minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |