Denim op denim is niet mijn smaak.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:57 schreef Ireth het volgende:
Luitjes, ik hoop voor jullie lekkere vette ruzies, ik ga slapen, morgen weer werken tot 18.00 dus ik ben er later in de avond pas weer![]()
![]()
Werke morgen!quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:57 schreef Ireth het volgende:
Luitjes, ik hoop voor jullie lekkere vette ruzies, ik ga slapen, morgen weer werken tot 18.00 dus ik ben er later in de avond pas weer![]()
![]()
Trusten Irethquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:57 schreef Ireth het volgende:
![]()
Lekker wapperen met zn handjes dusquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
Aaah Bern is een vrije school kind
Dat had ik eigenlijk nooit gedacht.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
Aaah Bern is een vrije school kind
Handig lijstje ditquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Bijnamen tot nu toe door de bewoners voor andere bewoners:
Bruce = Tommy lee
Die gymleraar = Bern
Rick = Martin
Lord Farquaad = Jasper
Beyonce = Gerry
Nee ?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk nooit gedacht.
Ik heb van alles gemistquote:Op vrijdag 9 september 2022 22:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Bijnamen tot nu toe door de bewoners voor andere bewoners:
Bruce = Tommy lee
Die gymleraar = Bern
Rick = Martin
Lord Farquaad = Jasper
Beyonce = Gerry
Jeffrey en musketiers noemen Tommy Brucequote:Op vrijdag 9 september 2022 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb van alles gemist
Behalve die laatste dan
En dan zijn er nog The Angels.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeffrey en musketiers noemen Tommy Bruce
Ah, humor, denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeffrey en musketiers noemen Tommy Bruce
Die hebben queen Bquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zijn er nog The Angels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |