Is dat een voorteken voor veel goud en zilver?quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Evenepoel is aangevallen door een ekster.
https://www.hln.be/wielre(...)ar-opnieuw~a9531735/
Een ekster-drone bestuurd door @Mani89quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Levensgevaarlijk land.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Was het proberen waard.quote:Op zaterdag 17 september 2022 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een ekster-drone bestuurd door @:mani89
Dubbele Cauberg lijkt ook lastig voor Mathieu. Maar als hij er specifiek op getraind heeft, aantal kilootjes eraf etc., dan liggen er mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Veel optrekken dus goed voor Mathieu!
1 zin later: goed positioneren dus. Helaas voor Mathieu.
quote:De Franse wielerbond maakte eerder al bekend dat Audrey Cordon-Ragot vanwege medische redenen niet zou deelnemen aan de wereldkampioenschappen wielrennen in het Australische Wollongong. De 32-jarige renster gaf zaterdag op Twitter meer uitleg bij haar forfait. Ze deelde mee vorige week zondag een beroerte te hebben gehad.
“Het leven heeft altijd verrassingen voor je in petto en deze week heb ik meer dan ooit geleerd dat het leven veel belangrijker is dan wat dan ook”, gaf ze aan. “Mijn niet-aanwezigheid voor het WK werd door verschillende mensen gezien als een vorm van wispelturigheid, de schrik om te verliezen of een gebrek aan respect voor het Franse team. Maar het is te wijten aan een beroerte, waarvan ik vorige week zondag het slachtoffer was.”
“Ik had het geluk (ja, ik zeg geluk) dat ik omringd was door een medische staf die me sterk adviseerde om een MRI uit te voeren. Dat heeft mijn leven gered”, aldus Cordon-Ragot. “De moraal van het verhaal is dat ik begreep hoeveel ik van mijn familie hou en van het leven. Niets of niemand neemt me het voorrecht af om daar 200 procent van te genieten. Dank aan alle mensen die naar mij hebben gevraagd en me omring hebben: mijn familie, vrienden, de Franse bond, Trek-Segafredo en het personeel van het ziekenhuis. Mijn seizoen zit er dus op, zoals je wel kunt raden. Ik neem een rustperiode in acht en zal een operatie ondergaan om het hartprobleem op te lossen dat dit ongeval heeft veroorzaakt.”
Daarmee spelen ze wel Pogi enorm in de kaartquote:Op zaterdag 17 september 2022 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Het ligt er ook aan of de koers hard wordt gemaakt. Als de Belgen iedere ronde vol die dubbele Cauberg opknallen, dan wordt het sowieso lastig voor Van der Poel.
Klopt, ze zullen niet dezelfde fout maken als vorig jaar. Toen heeft Remco Flip aan de wereldtitel geholpen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daarmee spelen ze wel Pogi enorm in de kaart
En vergeet ook niet dat mvdp erg goed kan recupereren in de koers. Als hij echt goed is.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze zullen niet dezelfde fout maken als vorig jaar. Toen heeft Remco Flip aan de wereldtitel geholpen.
https://firstcycling.com/race.php?r=361&y=2022quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef Idisrom het volgende:
Over de tijdrit mannen. Dat Italië met drie man mag starten, snap ik want vorige keer WK.
Maar daarnaast start Kazachstan ook met drie renners.![]()
Waarom is dat?
Extra plek als Aziatische kampioen.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:45 schreef Idisrom het volgende:
Over de tijdrit mannen. Dat Italië met drie man mag starten, snap ik want vorige keer WK.
Maar daarnaast start Kazachstan ook met drie renners.![]()
Waarom is dat?
Maart Zwitserland met de EK is maar met twee man, of had die ook wel drie man mogen starten op de tijdrit?quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Extra plek als Aziatische kampioen.
Vermoedelijk hadden die wel met 3 mogen starten.quote:Op zaterdag 17 september 2022 18:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maart Zwitserland met de EK is maar met twee man, of had die ook wel drie man mogen starten op de tijdrit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |