Goedenavond.quote:
Kapper Kimquote:
quote:
Voordat hij aan dit meedeed niet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:35 schreef engine het volgende:
Huh zegt Gert Jan dat hij nog nooit parpika en tomaat gegeten had?
Zal ik wel verkeerd gehoord hebben.
Erik zei dat toch ook?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:35 schreef engine het volgende:
Huh zegt Gert Jan dat hij nog nooit parpika en tomaat gegeten had?
Zal ik wel verkeerd gehoord hebben.
Iedereen mag hier toch gewoon posten?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Erik zei dat toch ook?
En was GJ niet degene die zei dt ie altijd bestelde, en nooit groente op zijn bord had?
Hoe dan?!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voordat hij aan dit meedeed niet.
Ik vind dat er weinig opdrachten zijnquote:
Dit is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Erik zei dat toch ook?
En was GJ niet degene die zei dat ie altijd bestelde, en nooit groente op zijn bord had?
Ik heb het echt meerdere keren horen zeggen.Heb hier thuis ook zo`n moeilijke eter,quote:
Pff ik ben niet de makkelijkste maar zoiets simpels niet lusten lijkt me echt lastig. Spruitjes kom je toch wat minder vaak tegen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het echt meerdere keren horen zeggen.Heb hier thuis ook zo`n moeilijke eter,
Het vervangen van stierlijk vervelende "gewoon volk" zal snel starten... het was leuk geprobeerd maar Meneer de Mol zijn Show glijdt snel de zeephelling af..quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat er weinig opdrachten zijn
En nominaties zullen ze wel even uitstellen, gezien de hoeveelheid mensen die uit zichzelf vertrekken
Heb je ook positieve punten gevonden?quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het vervangen van stierlijk vervelende "gewoon volk" zal snel starten... het was leuk geprobeerd maar Meneer de Mol zijn Show glijdt snel de zeephelling af..
Inside from de kapsalon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |