Nouja, ze zijn daardoor wel deelnemer, maar er ging per persoon 10K van de post, dus iedereen kijkt hen er wel op aanquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owww dat is toch gewoon slimThanks!
Jeffrey.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Al die dagstarts en gesprekken, daar ben ik niet zo van. Hebben we voor de 5e keer dezelfde discussie. Waarom zat ik er dan de vorige 4 keer.
Dat is lastigquote:
Door hem vind ik haar ook nietsquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is lastig![]()
Maar ik vind het ook echt geen leuke kerel. Saaie drol is het.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Door hem vind ik haar ook niets
er was alleen van tevoren gezegd dat afkijken of voorzeggen niet mocht op straffe van ....quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owww dat is toch gewoon slimThanks!
Zij is ook echt de life of the partyquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is lastig![]()
Maar ik vind het ook echt geen leuke kerel. Saaie drol is het.
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsenquote:
Of dat er ingrediënten zijn verdwenen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen blij ... totdat ze weer niet blij zijn met het menu.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zij is ook echt de life of the party
Ze heeft al neppersquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde, echte kapotmaken om neppers te nemen
Ivan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsen
Ze lijken allemaal op iemand anders, doorsnee koppenquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die jongen in dat oranje broekje doet me aan iemand denken, maar ik kan hem niet plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |