Ja weet ik veel, wilde ik gewoon eens proberen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:38 schreef Viesdik het volgende:
[..]
waarom koop je die kktroep dan ook?
Had je moeder maar eens anticonceptie geprobeerd toen ze haar broer neukte, had ons een hoop kut topics gescheeldquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, wilde ik gewoon eens proberen.
Helemaal zelf verzonnen? Goed van je hoor!quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je moeder maar eens anticonceptie geprobeerd toen ze haar broer neukte, had ons een hoop kut topics gescheeld
heej.. vogeltjesdans is mijn zoon ja! Niet fucken nouquote:Op vrijdag 9 september 2022 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je moeder maar eens anticonceptie geprobeerd toen ze haar broer neukte, had ons een hoop kut topics gescheeld
Nee hoor, dat vertelde je moeder me laatst in een DM toen ze zag wat voor bagger je hier allemaal poste.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helemaal zelf verzonnen? Goed van je hoor!
Sohee, het wordt steeds beter!quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vertelde je moeder me laatst in een DM toen ze zag wat voor bagger je hier allemaal poste.
Iets gemaakt door Rambo.quote:
Ze heeft inderdaad al haar verdiensten van die week cash aan me gegeven. Ze snapt pinnen niet, dus klanten kunnen bij haar enkel cash betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sohee, het wordt steeds beter!Heb je wel met cash afgerekend?
Uiteraard deed ze dat. Ze zag wat een armoedzaaier je bent en dacht jou ook eens wat te geven. Heb je ook eens wat. Kan je je misschien eens zeep kopen als je je weer gaat douchen in de regen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 12:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad al haar verdiensten van die week cash aan me gegeven. Ze snapt pinnen niet, dus klanten kunnen bij haar enkel cash betalen.
Ja ik heb dus die walnoot. Maar die valt me vies tegen.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:27 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
rambol walnoot of kruiden rambol !!!¡
Ja maar heb je wel de vers verpakte noten rambol?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja ik heb dus die walnoot. Maar die valt me vies tegen.
Nee de verse. Maar die was dus in de aanbiedingquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:47 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Ja maar heb je wel de vers verpakte noten rambol?
Of zo’n vacuümverpakking?
Wie ben jij nou weer?quote:
Mooi kortquote:
Puzziepisquote:
Joah.quote:
Lol kaas met pisquote:
Eensquote:Op zaterdag 10 september 2022 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol kaas met pis
Maar dank je, deze kaas is al goor genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |