Groen is t in ieder geval nietquote:
Dan moeje ook gewoon je bek opentrekken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
Madelaine wel gelijk, sommige mensen zeggen niets als ze zich kut voelen en de klaggers dus wel en die krijgen dan een snoepie. TIS NIET EERLIJK
Meer licht bruinquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Groen is t in ieder geval niet
Volgens FB (Oke, slechte bron) heeft Bert hem aangevraagdquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Quincy .. is al bijna de deur uit. Een paar anderen dreigen slechts.
2 kleintjes van die combi koel/vries dingenquote:
Nog niet officieel, hij dreigt wel. Maar volgens mij is hij nog niet bij Martin geweest. Maar ik heb niet de hele ochtend alles gevolgd.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Volgens FB (Oke, slechte bron) heeft Bert hem aangevraagd
dat is weisbroot en van dat kreg jequote:Op vrijdag 9 september 2022 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is net genoeg voor 2 dagen
quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
En laten we eerlijk zijn hier, als ze voldoende te eten hadden gehad en allemaal gewoon hadden kunnen schijten, hadden wij nu geen leuke maar saaie streams gehad, want waar moesten ze het anders over hebben.
Uithongeren maakt goede tv.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef ChocoFan het volgende:
En laten we eerlijk zijn hier, als ze voldoende te eten hadden gehad en allemaal gewoon hadden kunnen schijten, hadden wij nu geen leuke maar saaie streams gehad, want waar moesten ze het anders over hebben.
Uithongeren maakt goede tv.
Ja super kut dan.quote:
Hier in Nederland gaat dit door voor bruin brood ... nog bruiner heet weer anders..quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is weisbroot en van dat kreg je
ook verstoppning
Hij moet nog 3 weken.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef Marsani het volgende:
Madeleine heeft een pesthumeur over het gezeik over het eten. Het is het enige waar het over gaat, weeklaagt ze. Ook is ze van plan om in het vervolg naar Martin te gaan als ze zich beroerd voelt en vragen om een snoepje. Doet een ander ook, volgens haar. Ze zegt dat Martin zich laat bespelen.
Benieuwd wanneer Martin klaar is met het managertje spelen.
Thee volgens mij, maar wel vreemd hij was steeds bij de bestellingen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja super kut dan.
Martin heeft iets in zijn handen en zegt ik heb dit helemaal niet besteld.
Jumbo doet er wel eens iets gratis bij, dus dat kan maar zorgt wel voor verwarring gelijk. Jeej Jumbo.
Dat gaan ze zo doen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 12:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan moeje ook gewoon je bek opentrekken.
Die heeft een lichter streep op de verpakkingquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Boerenbruin tijger is 15 cent goedkoper ... het kan ook die zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |