Ik ben blank.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:39 schreef Dizorn het volgende:
Hoi hoi,
Ik dacht dus heel netjes geleerd te hebben de laatste tijd dat je niet mag spreken over 'blanke' mensen, want dat zou impliceren dat je 'puur' bent en dus beter dan mensen die 'getint' zijn of 'gekleurd'.
Lees ik op de frontpage mensen die allemaal boos worden over 'wit', want dat is ook racistisch om een of andere reden.
Dus straks ga ik mijn huidskleur omschrijven als 'ongetint'? Of is dat niet woke genoeg omdat het dan impliceert dat ik 'vlekkeloos' ben?
Klacht: Deze discussie gaat op deze manier niet ophouden en ik wil gewoon een simpele oplossing
Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 september 2022 11:39 schreef Dizorn het volgende:
Hoi hoi,
Ik dacht dus heel netjes geleerd te hebben de laatste tijd dat je niet mag spreken over 'blanke' mensen, want dat zou impliceren dat je 'puur' bent en dus beter dan mensen die 'getint' zijn of 'gekleurd'.
Lees ik op de frontpage mensen die allemaal boos worden over 'wit', want dat is ook racistisch om een of andere reden.
Dus straks ga ik mijn huidskleur omschrijven als 'ongetint'? Of is dat niet woke genoeg omdat het dan impliceert dat ik 'vlekkeloos' ben?
Klacht: Deze discussie gaat op deze manier niet ophouden en ik wil gewoon een simpele oplossing
quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:43 schreef epicbeardman het volgende:
Ik identificeer mijzelf als een asielzoeker, nu heb ik een 2de huis, extra inkomen en ben ik ontoerekeningsvatbaar.
Als je daar wat op te zeggen hebt ben je een fascistische racistische fvd tokkie.
Je geen reet aantrekken wat anderen vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:39 schreef Dizorn het volgende:
en ik wil gewoon een simpele oplossing
Dit blijft grappig. Ik heb het al eens eerder geschreven, maar in het pre-internettijdperk zag je heel vaak in contactadvertenties oproepjes van mensen die op zoek waren naar een partner en die vermeldden dan er ook bij dat huidskleur geen bezwaar betekende voor hun/hen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:39 schreef Dizorn het volgende:
Hoi hoi,
Dat is de klacht, zowel wit als blank maken je voor sommige mensen racistisch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:01 schreef Waldorf22 het volgende:
Racisten verzameltopic.
Lekker janken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |