Het is bijna DT,dan ga ik wel naar bed.quote:Op vrijdag 9 september 2022 03:04 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en esther is zijn side kick....
sorry blijven plakken. lukt me niet dit gesprek weg te klikken
knap als het je luktquote:Op vrijdag 9 september 2022 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna DT,dan ga ik wel naar bed.
Ik ga ook nu, Berend weet niks van DTquote:Op vrijdag 9 september 2022 03:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bijna DT,dan ga ik wel naar bed.
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 9 september 2022 03:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ga ook nu, Berend weet niks van DT![]()
![]()
Hij niet alleen.quote:
Ja en nu wil Bert hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij niet alleen.
Las dat Quincy zijn 24 uur heeft aangevraagd?
ruimt mooi op zoquote:
Ja waarom doet hij dat telkens? Het is helemaal niet noodzakelijk het publiek voor je te winnen aangezien die toch geen inspraak heeft qua eliminaties.quote:Op vrijdag 9 september 2022 06:36 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit te wachten op een vreselijke monoloog van Bert..
Ik heb geen idee, misschien denkt hij dat wij daar behoefte aan hebben ofzo... zo eigengereid is hij wel...quote:Op vrijdag 9 september 2022 06:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja waarom doet hij dat telkens? Het is helemaal niet noodzakelijk het publiek voor je te winnen aangezien die toch geen inspraak hebben qua eliminaties.
Haha vreselijk hé..quote:Op vrijdag 9 september 2022 06:40 schreef KoningWouter het volgende:
Bert haalt zijn cowboy gereedschap weer uit de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |