Dat lusten ze niet allemaalquote:Op donderdag 8 september 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon pallet havermout bestellen, kunnen ze wel even mee vooruit
Is ook smerigquote:Op donderdag 8 september 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat lusten ze natuurlijk niet
Zie je toch ook weer heel veel dat niet op stream geweest isquote:Op donderdag 8 september 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben nu de afleveringen aan t kijken
Zijn ze al mee bezig...nu vreten ze rijstquote:Op donderdag 8 september 2022 19:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan maar lekker verhongeren voor je miljoen
Nee, sommige komen wel meer in beeld op de streams..quote:Op donderdag 8 september 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zie je toch ook weer heel veel dat niet op stream geweest ismaarja ook niet zo gek met zoveel mensen.
quote:
omnomnom zilvervliesrijstquote:Op donderdag 8 september 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ze al mee bezig...nu vreten ze rijst
Ohja kaneel hebben ze niet. Appels ook niet...en rozijntjes al helemaal nietquote:Op donderdag 8 september 2022 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
maar doe wel altijd kaneel bij, en rozijntjes, soms appel
maar het werkt ook als vulling zonder die ingredienten natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2022 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja kaneel hebben ze niet. Appels ook niet...en rozijntjes al helemaal niet
Beetje suiker mag er in volgens mij
Ja dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar het werkt ook als vulling zonder die ingredienten natuurlijk
daar was ik te laat. Dit was de enige SC in m'n AT waar het nog niet geroepen wasquote:
gewoon hele pallet koekjes bestellenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk
Dat is dan ook constant een discussie. Sommige willen wel een keer iets lekkers eten terwijl andere alleen kijken naar wat het meeste voedsel voor een bepaald bedrag is.
quote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar was ik te laat. Dit was de enige SC in m'n AT waar het nog niet geroepen was
Oh.. andere SC's zijn dus snellerquote:Op donderdag 8 september 2022 19:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar was ik te laat. Dit was de enige SC in m'n AT waar het nog niet geroepen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |