Das leuk als je geen kleine kinderen hebt en kan bankhangenquote:Op donderdag 8 september 2022 05:54 schreef stavromulabeta het volgende:
Dekentje over je benen en een warme kruik in je rug. Dan is 13 graden ook prima te doen, is mijn ervaring.
Kinderen nemen is een keuze.quote:Op donderdag 8 september 2022 06:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Das leuk als je geen kleine kinderen hebt en kan bankhangen
Dit. Mijn verwarming stond altijd op 18/19, en niet eens uit zuinigheid. Ik vind 21c gewoon te warm.quote:Op donderdag 8 september 2022 07:39 schreef BertV het volgende:
15
tenminste, dat is wat ik de komende 10 winters ga doen.
Mijn verwarming stond al jaren op 18.5.
Dat vond ik prima, ik liep rond in een t-shirt. luxe-poppetje.
Volgens mij 15 goed te doen, vooral omdat hierdoor het huis niet te vochtig wordt.
Dus als ik hem steeds op max 18 graden zet overdag zal ik geen torenhoge factuur krijgen?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom her en der minimale temperaturen van 12-15 graden tegen voor je huis. De rest stook je voor de mensen in het huis. De WHO adviseert 18 graden als minimum omdat dat voor de meeste mensen een veilige en gezonde temperatuur is. Specifieke groepen kunnen hogere temperaturen nodig hebben, zoals ouderen, baby's en mensen met chronische hart- of longziekten.
Daar vroeg je niet naar. Als je wilt doen wat het beste is voor je portemonnee, dan zet je de verwarming uit.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als ik hem steeds op max 18 graden zet overdag zal ik geen torenhoge factuur krijgen?
Dat is natuurlijk totaal afhankelijk van hoe koud het gaat worden en hoe goed je huis geïsoleerd is.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als ik hem steeds op max 18 graden zet overdag zal ik geen torenhoge factuur krijgen?
Wat niet opschiet, is dat tegen deze prijstijgingen je niet kan bezuinigen. Op dit moment wordt je kaal geschoren, dus kan je beter stil blijven zitten en afwachten.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jazeker wel, die krijg je dan ookquote:Op donderdag 8 september 2022 09:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |