Vast een koophuis waar eea mogelijk is. En niet kunnen inleven in het wel en wee van een ander omdat het vermogen daarin ontbreekt / je verblind wordt door je eigen voortvarende situatie omdat je het zo door generalisatie erg gemakkelijk laat maken een ander te wijzen op de fouten die je in jouw situatie hebt kunnen vermijden door de gequote keuzes te kunnen maken.quote:Op donderdag 8 september 2022 01:27 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Wij hebben in februari voor 35.000 euro zonnepanelen ingekocht. Maken 10.000kwh per jaar zelf aan en verbruiken 5500. Daarbij nog een batterij opslag van 7.5 kwh voor savonds.
Door ergens serieus op in te gaan en een poging tot ontwapening doet, schakel je de trolls uit.quote:Op donderdag 8 september 2022 01:38 schreef Selenophilia het volgende:
Lees zijn pohi voordat je hier serieus op ingaat. Wat een kneus tering
Soooooowwwquote:Op donderdag 8 september 2022 06:57 schreef jamesdeen het volgende:
Iedereen die geen zonnepanelen heeft is een luie dikkerd
quote:Op donderdag 8 september 2022 02:34 schreef corehype het volgende:
Eens met TS.
Ben van gas 2 jaar geleden overgestapt en alles elektrisch. Allemaal kneusjes die mij linkse boomknuffelaar noemden en nu zijn ze zelf de schooier
Die kreet ga ik eens gebruiken bij de volgende VVE-vergadering.quote:Op donderdag 8 september 2022 06:57 schreef jamesdeen het volgende:
@Linkse_Boomknuffelaarquote:Op donderdag 8 september 2022 02:34 schreef corehype het volgende:
Eens met TS.
Ben van gas 2 jaar geleden overgestapt en alles elektrisch. Allemaal kneusjes die mij linkse boomknuffelaar noemden en nu zijn ze zelf de schooier
Maak iets van je leven voor TS = ploegendiensten draaien in een Duits fabriek en in de tussentijd obsessieve topics te openen over Rutte en anale seks (de combinatie alleen al, mijn hemel).quote:Op donderdag 8 september 2022 01:27 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Neem je verantwoording en maak iets van je leven ipv dik lui en zielig te zijn.
Hoe weet jij dit??quote:Op donderdag 8 september 2022 08:55 schreef opgebaarde het volgende:
Je hebt je panelen alleen op het noorden gelegd, dat is wel een beetje zonde.
Overkomt de beste moet je maar denken
Check zijn posthistory voor de gein eens, dit is niets nieuws.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Topic van niks. Kortzichtig en dom.
Dit keer geen gescheld of erger in de op. Hele verbetering welquote:Op donderdag 8 september 2022 09:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Check zijn posthistory voor de gein eens, dit is niets nieuws.
¤35.000 voor 10.000 kwhquote:
Je bedoelt dat hij zijn dikke duim heeft gebruikt bij het aanmaken van dit topic? Nee toch?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
¤35.000 voor 10.000 kwh
En een batterij. Wtf gast. Dat is zonde van het geld, dan ben je echt compleet de weg kwijt
Ik mag van mijn mama andere mensen, zonder bewijs, niet van jokken betichtenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:02 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij zijn dikke duim heeft gebruikt bij het aanmaken van dit topic? Nee toch?
Ja dat moet ik TS wel nagevenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit keer geen gescheld of erger in de op. Hele verbetering wel
Wtf?quote:Op donderdag 8 september 2022 06:57 schreef jamesdeen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |