Ehh ik heb wel gewoon beschermende kleding...quote:Op woensdag 7 september 2022 23:21 schreef Metalfrost het volgende:
Wat voor infantiele zelfhatende sukkel ben je dan om zonder motorpak met een buikschuiver de weg op te gaan?
Die kleding is er voor gemaakt om jou als weggebruiker te beschermen bij een eventueel ongeluk.
Knie- en scheenbeschermers zeker?quote:Op woensdag 7 september 2022 23:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ehh ik heb wel gewoon beschermende kleding...
Kan toch ook textiel of kevlar?quote:Op woensdag 7 september 2022 23:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Knie- en scheenbeschermers zeker?
Ja precies, kevlar heb ik van het merk difi.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan toch ook textiel of kevlar?
Motor'pakken' was leuk eind vorige eeuwquote:Op woensdag 7 september 2022 23:21 schreef Metalfrost het volgende:
Wat voor infantiele zelfhatende sukkel ben je dan om zonder motorpak met een buikschuiver de weg op te gaan?
Die kleding is er voor gemaakt om jou als weggebruiker te beschermen bij een eventueel ongeluk.
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan toch ook textiel of kevlar?
Van kevlar als materiaal voor motorpakken had ik niet niet gehoord. Ik trek mijn aantijgingen in.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:39 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja precies, kevlar heb ik van het merk difi.
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:35 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Knie- en scheenbeschermers zeker?
Geaccepteerd.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
Van kevlar als materiaal voor motorpakken had ik niet niet gehoord. Ik trek mijn aantijgingen in.
Hadden je ouders maar bescherming gebruikt tijdens de vunzige sex sessie waar jij uit voort bent gekomen.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:35 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ehh ik heb wel gewoon beschermende kleding...
soow jij bent origineel zeg!!quote:Op donderdag 8 september 2022 10:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Hadden je ouders maar bescherming gebruikt tijdens de vunzige sex sessie waar jij uit voort bent gekomen.
Ik heb een Wajongquote:Op donderdag 8 september 2022 11:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij ook met je wajong verhaalje, slappe zeik zeeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |