abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205915770
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:48 schreef very het volgende:

[..]
Als je trouwens nu het verschil niet ziet tussen vijf jaar geleden en de situatie nu, dan weet ik het ook niet meer aan je uit te leggen.
Je probeert me weer eens dingen in mijn mond te leggen.
Ik zeg nergens dat er geen verschil is. Ik heb ook nergens gezegd dat iedereen die klaagt tokkies zijn die niet goed met geld om kunnen gaan.

Alleen wel dat het heel zwaar overdreven wordt, zeker door mensen hier, en dat er bij 95% of meer van de mensen nog zo veel winst te behalen valt.
Heel leuk dat Nederlanders gaan klagen, dat hoort een Nederlander te doen, maar de voorzieningen die we van de overheid krijgen zijn top 3 van de wereld ofzo. Zelfde voor rijkdom en welvaart.
En toch is het zogenaamd oh zo erg hier.
pi_205916566
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:09 schreef very het volgende:

[..]
En dat is onterecht, in jouw ogen? Al die problemen zijn er eigenlijk niet ofzo?

En serieus, het punt ontgaat je? Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker kan maken eigenlijk :{
Het is ronduit beledigend voor mensen met de echte problemen dat jij bijvoorbeeld een tekort aan frikandellen überhaupt in hetzelfde rijtje durft te noemen als de toeslagenaffaire.

En dat is ook precies het probleem met die Telegraaf-retoriek. Door alles altijd maar een “crisis” of een”gate” te noemen, maak je de écht belangrijke thema’s even onbelangrijk als zoiets onnozels als een frikandellentekort.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  zondag 25 september 2022 @ 09:54:52 #78
65846 Bocaj
47th President.
pi_206094712
quote:
Met de actie #IkRedHetNietMeer geeft BNNVARA een gezicht aan de 1,3 miljoen Nederlanders die er alles aan doen om rond te komen, maar niet meer op kunnen boksen tegen de inflatie, energieprijzen en de hoge prijs van de boodschappen.
https://www.npostart.nl/ikredhetnietmeer/BV_101408941/episode

Gaarkeukens en ruilhandel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')