Die waren maar een euro p.s.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof die pisang goreng en loempia's niet óok van Aliexpress komen..
Loempia's 1 eulo.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die waren maar een euro p.s.
Zelfde prijs als een blowjob van je ma.
Ohja, door de inflatie heeft ze haar prijzen twee keer verdubbeld. Elke avond biefstuk voor ons.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef Cockwhale het volgende:
Dan liggen er ineens andere spullen? Komen dan de voorbindlullen van bamboe en nepkutten van kokosnoten tevoorschijn?quote:
Waarom zou je je penis willen koken?quote:Op woensdag 7 september 2022 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een Jade peniskoker zou ik wel kopen.
Alweer een hoerennoeder!quote:Op woensdag 7 september 2022 16:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Frituren is ongezond.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom zou je je penis willen koken?
Nee maar gewoon bijzonder om iets een pasar malam te noemen in dat geval.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dan liggen er ineens andere spullen? Komen dan de voorbindlullen van bamboe en nepkutten van kokosnoten tevoorschijn?
Denk ik ookquote:Op woensdag 7 september 2022 16:03 schreef Cockwhale het volgende:
...die denkt dat ik achterlijk ben. Er lagen van die stenen skulls, en uit nieuwsgierigheid even kijken wat zo'n klein dingetje 5 bij 5cm kost. 60 euro!!!!!
Ja zegt 'echte blah di blah steen uit Indonesië, net nog een paar verkocht'. Kan mij het neuken dat iemand zich net heeft laten naaien, is dat bewijs van echtheid?! Ik kijk op Aliexpress, nog geen 5 euro p.s.
Klacht: oplichters met Aliexpress troep
2e klacht: Pasar Malam kraampjes die niets authentieks meer verkopen
3e klacht: geen peniskoker van jade te koop
Anti-klacht: Pisang Goreng en loempia's smaakten goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |