Bullshit. Vooral wanneer het drogisterijen aangaat, word je gewoon keihard in de kont geneukt met dubbele prijzen.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:25 schreef etuiedelapiel het volgende:
Zo werkt het dus niet, veel producenten hebben overproductie en moeten van hun oude zooi af vandaar nu ook bij bijna alle supers 2 halen 1 betalen.
Het wachten is op je cijfers.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bullshit. Vooral wanneer het drogisterijen aangaat, word je gewoon keihard in de kont geneukt met dubbele prijzen.
Waar haal jij je Dbol, Tren en winnie dan?quote:Op woensdag 7 september 2022 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
idd het is allemaal te duur
ik koop niks meer
fuck off
ik rijd volgende week weer naar bulgarije met de aanhanger om vol te laden
daar is het gwn veel goedkoper
Gewoon je spullen kopen bij bv. voordeeldrogist ofzo. Heb je bv. een pot met vitaminepillen voor de helft van de prijs. Ipv doosjes met doordrukstrips.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:27 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Bullshit. Vooral wanneer het drogisterijen aangaat, word je gewoon keihard in de kont geneukt met dubbele prijzen.
https://www.npo3.nl/keuri(...)5-04-2021/KN_1725007quote:Op woensdag 7 september 2022 15:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het wachten is op je cijfers.
Vergelijk de prijzen bij drogisterijen maar eens met net over de grens in Duitsland. Is vrijwel exact de helft van de prijs. Makes sense dat alles hier dan regelmatig 1 + 1 gratis is.quote:Op woensdag 7 september 2022 15:30 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het wachten is op je cijfers.
Deze manquote:Op woensdag 7 september 2022 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik koop niks meer
fuck off
Ik ben met wat maten een overval op de voedselbank aan het voorbereiden. Jetset life here we come!quote:Op woensdag 7 september 2022 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
ik koop niks meer
fuck off
Vitaminepillenquote:Op woensdag 7 september 2022 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon je spullen kopen bij bv. voordeeldrogist ofzo. Heb je bv. een pot met vitaminepillen voor de helft van de prijs. Ipv doosjes met doordrukstrips.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |