Neu maar geen zin om veel te tikken.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
ik was even bang dat iedereen hier in slaap was gevallen
misschien zijn weer somige bij de niet snappenquote:Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
Jeffrey zegt weer dat de streams uit staan nu. Want spel en anders weten we de uitslag eerder dan dat het op tv is.
Echt niet Jeffrey we zitten al heel de tijd mee te luisteren.
inspector chocoquote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef ChocoFan het volgende:
Nu zouden we eigenlijk moeten opletten of die jeffrey dan anders doet morgen als de streams volgens hem weer aangaan.
Iemand zei al dat dat door BB komt, daar kregen we de meeste spellen niet te zien inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien zijn weer somige bij de niet snappen
wat 24/7 bedoelt
Maar bij BB was er meestal een SL tijdens spellenquote:Op woensdag 7 september 2022 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien zijn weer somige bij de niet snappen
wat 24/7 bedoelt
Ik ben daar niet goed in, daarom tik ik het hier, als iemand dan denkt oh dat vind ik geinig en ga ik op letten ja.quote:
we letten al zo goed opquote:Op woensdag 7 september 2022 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben daar niet goed in, daarom tik ik het hier, als iemand dan denkt oh dat vind ik geinig en ga ik op letten ja.
Je weet het niet he.
Niet alleen jeffrey natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
jeffrey had graag een sigaret gerookt
quote:Op woensdag 7 september 2022 16:21 schreef MacDeMarco het volgende:
Jeffrey: Kim is al haar kruit aan het verschieten, die barbapapa.
Marchino: wat is een barbapapa?
keuzes maken marioquote:Op woensdag 7 september 2022 16:27 schreef mario390 het volgende:
dat is toch niet te doen op 2 streams
zal je 37 volgen![]()
volgen kann je misschien 10
En ik kijk al vanaf het begin bewonderend naar haar erg brede heupen maar de link met barbramama had ik nog niet gelegd terwijl ik wel van die generatie ben die dat veel keek.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft wel een barbamama figuur ja
ik heb meer kim kardashian in mijn hoofdquote:Op woensdag 7 september 2022 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik kijk al vanaf het begin bewonderend naar haar erg brede heupen maar de link met barbramama had ik nog niet gelegd terwijl ik wel van die generatie ben die dat veel keek.
Oh god ja tuurlijk. lol maar die heeft ook dikke billen, dat heeft kim uit de loods niet, zijn echt die heupen.quote:Op woensdag 7 september 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer kim kardashian in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |