abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8317034
Dat hoorde ik van mijn dokter. Dat mannen meer abstract zijn en vrouwen gewoon zeggen wat ze voelen en denken.

Dat mannen meer redeneren voordat ze wat zeggen ook.

Misschien is dat de reden dat vrouwen blijven praten en praten en mannen meer stil zijn en pas wat zeggen als ze er dieper over hebben nagedacht.

Misschien is hier al een topic over maar ik kon niets vinden. Als er al een topic over is dan hoor ik dat graag en dan mag deze op slot.

Danny

pi_8317064
nou ja daar was ik zelf ook al achter gekomen.. daarom komen jongens ook altijd met hun problemen naar de meissies...

meisjes zijn gewoon veel makkelijker over hun gevoelens..

pi_8317071
hmmm mannen hebben het praten niet aangeleerd... dat ligt aan onze cultuur.....

Ik geloof de stelling namelijk niet....
Want vrouwen redeneren behoorlijk veel

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8317132
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:14 schreef yingyang het volgende:
vrouwen gewoon zeggen wat ze (voelen) en denken.
Tegenover mannen misschien maar vrouwen onder elkaar zijn echt een geval apart. Tegen vrouwen aardig doen waar ze een bloedhekel aan hebben en dan later tegen andere mensen zeggen dat ze een bitch is

misschien is het anders maar ik zie het vaak genoeg gebeuren

Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8317138
Ach ik vind het allemaal een grote onzin, omdat mijn mening is dat mannen net zo veel praten over gevoelens als vrouwen

Kijk de uitzondering maakt de regel maar ik weet zeker dat mannen net zo gevoelig zijn en dat ze er ook net zo makkelijk over praten...

Vrouwen redeneren volgens mij trouwens ook gewoon net zo veel als mannen, lijkt me zulke onzin, de vrouwen die ik ken doen dat tenminste

Overigens, ikzelf ben toevallig iemand die heel snel over gevoelens en problemen praat, misschien iets meer dan de gemiddelde man

pi_8317153
is allemaal kwestie van opvoeding
Religion : Mankind's worst invention !
pi_8317174
quote:
Dat hoorde ik van mijn dokter. Dat mannen meer abstract zijn en vrouwen gewoon zeggen wat ze voelen en denken.

Misschien is dat de reden dat vrouwen blijven praten en praten en mannen meer stil zijn en pas wat zeggen als ze er dieper over hebben nagedacht.

Misschien is hier al een topic over maar ik kon niets vinden. Als er al een topic over is dan hoor ik dat graag en dan mag deze op slot.

Danny

Nou, vrouwen zijn vaak helemaal niet zo duidelijk in vertellen wat ze voelen. Ze geven vaak te subtiele hints in plaats van gewoon te zeggen wat er aan de hand is. Dan moet je het er helemaal uit gaan lopen trekken. Of je wordt helemaal genegeert, dat schiet helemaal niet op.

Voor de rest kan het heel goed zijn dat een man te lang nadenkt voordat hij ergens iets over zegt, dan is het vaak te laat en wordt het niet meer begrepen of is het niet meer relevant. Dat moet je dus gewoon afleren

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_8317224
OMG, ik ben een vent. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8317229
Ik praat altijd OVERAL over met mijn vriendin... zij ook wel met mij... maar meer over wat ze heeft gemaakt die dag enzo... met der gevoelens is zij wat moeilijker... hoewel het nu wel beter gaat nu ik der meerdere malen heb verteld dat ik graag op de hoogte ben van haar gevoelens....
Ik denk dat het heel erg per persoon verschilt... misschien heeft geslacht er invloed op, maar niet doorslaggevend. Het is meer opvoeding, cultuur en genen.
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_8317256
klopt wel zo`n beetje
046
Dank aan Yeahinho
pi_8317324
denk dat het ook wel onzin is, mannen praten er net zo veel over. Ik durf bijna zeker te zeggen dat mannen er directer over praten dan vrouwen. mannen zeggen eerder waar het op staat en lullen er niet omheen. Heeft ook wel met je opvoeding te maken en hoe je er mee omgaat.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8317347
Geldt dit ook voor een arrogante klootzak die geen rekening houdt met anderen en totaal apathisch is

tenmiste dat werdt me al een paar x naar het hoofd gegooid door m'n ex-en

"Patria o muerte!" - "The one thing that Communists around the world must grasp is this: That freedom can only be gained through the barrel of a shotgun" -
pi_8317381
Wat ik in mijn vriendengroep merk is dat ik met vrouwen toch vaak beter kan praten over bepaalde zaken. Ze voelen bepaalde dingen beter aan enzo. Ik ga dus vaak eerst naar die vrouwen toe als ik ergens mee zit dan naar de mannen.

Met mannen is het leuk om te praten over globale zaken enzo, slap praten over van alles en nog wat. Met vrouwen is intiemer contact beter mogelijk is mijn ervaring. Als ik ergens mee zit dan begrijpen zij het vaak veel beter en kunnen ze helder erop ingaan. En ze luisteren beter als je een probleem hebt

pi_8317423
ligt er ook maar net aan wat voor vrienden je hebt
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8317585
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:40 schreef E-ric het volgende:
ligt er ook maar net aan wat voor vrienden je hebt
Dat klopt. In mijn vriendengroep staat bij de mannen plezier centraal. Zoveel mogelijk plezier hebben en totaal niet zeggen als het minder gaat. De zwakke kanten worden niet getoond, volgens mij zijn ze bang dat het imago dan beschadigd raakt. Zoveel mogelijk plezier hebben en net doen alsof het leven een groot feest is. Depri zijn past daar niet zo goed tussen, en ze kunnen er ook niet mee omgaan. Ze begrijpen het niet als iemand zich kut voelt.

Van de mannen heb ik totaal geen steun kunnen krijgen. Van de vrouwen daarentegen in overvloed. Ze wisten vaak hoe ik me voelde toen ik down was en ze zagen de situatie beter in. Ze hadden veel meer gevoel en feeling voor de situatie. Ze hadden volgens mij meer inzicht in hoe iemand zich kan voelen. Dat is dan mijn ervaring in mijn vriendengroep.

Vandaar dat ik ook een lieve vriendin wil in de toekomst. Die ik kan steunen en die mij kan steunen en waarmee ik ook lol kan hebben

Maar dat komt nog wel eens.

pi_8317711
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:26 schreef MUUS het volgende:
OMG, ik ben een vent. .
lol dit dacht ik zelf dus ook net . Ik ben ook iemand die vaak duidelijkheid eist .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8317822
Daarom zeiken vrouwen ook zoveel
pi_8318220
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:16 schreef Nadientje het volgende:
Geloof je het zelf??

Dacht het dus niet

FTW!
pi_8318983
De grootste kul zeg!

Ieder mens is gewoon verschillend. Sekse-generaliseringen zijn echt zooo onzinnig.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8320064
Ik vind vrouwen nu juist een stuk abstracter. D.w.z. als ze over gevoelens praten dan kan ik er soms geen touw aan vast knopen... De feminisering van het taalgebruik is, ik chargeer nu, voor een deel ook verantwoordelijk voor de wollige verbloeming die ons heden niet zelden ten deel valt... Mannen zijn duidelijk slechter in het onder woorden brengen van gevoelens. E.e.a. leidt ertoe dat zij hun gevoelens opsparen en alleen daarover iets zeggen waarover ook een zinnig intersubjectief ding valt te zeggen...
I´m back.
pi_8320120
Gevoelens zijn voor de zwakkeren van de samenleving.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8321330
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 20:53 schreef The_Wanderer het volgende:
Gevoelens zijn voor de zwakkeren van de samenleving.

Ik probeer ook zoveel mogelijk om mijn gevoel compleet uit te schakelen en rationeel te denken. Niet handelen op gevoel maar zo zakelijk mogelijk door het leven gaan. Emoties biedt ik ook vaker geen plaats omdat ik me dan onzeker voel.

Als ik hard ben voel ik me beter. Keihard zonder emoties en gevoelens. En vooral zonder gedachtes.

Maar wel respect tonend voor anderen. Alleen mijn gevoel wil ik uitschakelen.

pi_8323090
quote:

Danny

Ge het totaal gelijk.... Mannen uiten hun emoties niet zo snel en/of heftig... We hebben de neiging onze gevoelens op te kroppen...

Merk het vooral aan mij en mijn vriendin, ik wil gewoon niet zo vaak over mijn gevoel praten! Want het is mijn gevoel en dat heeft toch niemand iets aan!

En mijn vriendin praat wat dat betreft een stuk makkelijker over haar gevoelen...

Raar maar waar....

pi_8324317
"Mannen zijn abstract en vrouwen zijn praters."
Vrouwen praters ik heb sinds vanavond een ander ervaring ! helaas was het maar zo dat er gepraat werd dan had ik er iets aan gehad !!
pi_8327220
quote:
Bullshit, vrouwen praten veel, maar zeggen weinig tot niets....

En als er dan gevraagd wordt wat ze bedoelen, dan is het vaak : laat maar....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')