Dat zijn afstammelingen van Neanderthalers.quote:Op woensdag 7 september 2022 07:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Ik kan dat niet hebben. Dan komt er zo'n lompo voorbij getuupt die vaak ook nog eens bolle ogen een laag voorhoofd heeft, danwel voorzien is van een algeheel oerlelijk uiterlijk. Vaak zijn ze nog ongewassen ook.
Nou, die mensen dus, met hun kop als een rondgeslepen trottoirband, die kan ik dus niet hebben. Het is werkelijk waar te gaar hoe lomp die figuren zijn. Soms zien ze er niet alleen lomp uit, maar zijn ze het ook van nature
Limburgers bedoel je?quote:Op woensdag 7 september 2022 08:25 schreef DrDarwin het volgende:
Dat zijn afstammelingen van Neanderthalers.
Begint met m en klinkt als ods, heb ik me laten vertellenquote:
JIJ SNAPT HET TOPIC NIETquote:
Jij wil gewoon de lelijke kop van ts zien.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:17 schreef LanaMyst het volgende:
Kun je niet een pic plaatsen zodat men een idee krijgt wat je bedoeld? Vind het nu maar een beetje vage omschrijving.
Kan zo niet beoordelen of de klacht terecht is of niet.
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:17 schreef LanaMyst het volgende:
Kun je niet een pic plaatsen zodat men een idee krijgt wat je bedoeld? Vind het nu maar een beetje vage omschrijving.
Vraag je nou om zijn selfie?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:17 schreef LanaMyst het volgende:
Je hebt het maar moeilijk met al die spiegels in huis.quote:Op woensdag 7 september 2022 07:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daar heb ik zo'n hekel aan he. Ik kan dat niet hebben. Dan komt er zo'n lompo voorbij getuupt die vaak ook nog eens bolle ogen een laag voorhoofd heeft, danwel voorzien is van een algeheel oerlelijk uiterlijk. Vaak zijn ze nog ongewassen ook.
Nou, die mensen dus, met hun kop als een rondgeslepen trottoirband, die kan ik dus niet hebben. Het is werkelijk waar te gaar hoe lomp die figuren zijn. Soms zien ze er niet alleen lomp uit, maar zijn ze het ook van nature
Uiteraard, wie wil dat nou nietquote:
Hahaha die intint toch hahahahaquote:Op woensdag 7 september 2022 10:17 schreef Intint het volgende:
Zegt de man met kleine worstvingertjes.
Het is net als een auto-ongeluk op de snelweg. Je weet dat je niet zou moeten kijken omdat het er vreselijk uit ziet en je er slechte dromen van gaat krijgen. Maar tóch kijk je even omdat je je nieuwsgierigheid niet kan onderdrukken.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij wil gewoon de lelijke kop van ts zien.
Haha VIESMAD typen met die kleine bierworstjes.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hahaha die intint toch hahahaha![]()
Of niet Jochem
Een selfie he, geen dickpicquote:Op woensdag 7 september 2022 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard, wie wil dat nou niet
Nee dat lijkt teveel op mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |