Ik weet dat ook wel een beetje hoor, dat het soms wel mag en we zitten ook nog aan het begin van dit alles. Maar te veel afwijken vind ik zelf ook best kut maar het is/was ineens zo gezellig, alhoewel, ik vind het heel de dag al gezellig. Heb het best gemist allemaal en iedereen van de rls reeksen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:45 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, beetje off-topic is niet erg en niet te voorkomen als het saai op de streams is
Je kan tussendoor ook op Fok zitten hoorquote:Op woensdag 7 september 2022 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat ook wel een beetje hoor, dat het soms wel mag en we zitten ook nog aan het begin van dit alles. Maar te veel afwijken vind ik zelf ook best kut maar het is/was ineens zo gezellig, alhoewel, ik vind het heel de dag al gezellig. Heb het best gemist allemaal en iedereen van de rls reeksen.
Ja dat was/is wel vervelend voor de mensen die er last van hebben, best veel ook volgens mij. Gelukkig was het vrij laat toen die ellende echt begon en was het in het huis vrij rustig al. Hopen dat Videoland het snel fixt ja. want is best prijzig ook inmiddels natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zag dat er ook al aantal SL waren. Videoland heeft gewoon issues, had gehoopt dat ze gewoon kunnen leveren wat ze beloven.
Onder nominaties off-topic gaan is ook niet handig, maar op dit tijdstip als het rustig is maakt het toch niet zo veel uit. Beter nog even gezellig doorkletsen dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet dat ook wel een beetje hoor, dat het soms wel mag en we zitten ook nog aan het begin van dit alles. Maar te veel afwijken vind ik zelf ook best kut maar het is/was ineens zo gezellig, alhoewel, ik vind het heel de dag al gezellig. Heb het best gemist allemaal en iedereen van de rls reeksen.
Als ik op andere plekken ga posten dan schieten mijn getallen nog meer omhoogquote:Op woensdag 7 september 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je kan tussendoor ook op Fok zitten hoor
Ja dat is not done en erg irritant. En lief hoor, klets gezellie mee jippie, wat vind jij van onweer?quote:Op woensdag 7 september 2022 00:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onder nominaties off-topic gaan is ook niet handig, maar op dit tijdstip als het rustig is maakt het toch niet zo veel uit. Beter nog even gezellig doorkletsen dan.
In de verte vind ik het wel iets gezelligs hebben maar recht boven mijn hoofd vind ik er weinig aan.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat is not done en erg irritant. En lief hoor, klets gezellie mee jippie, wat vind jij van onweer?
ze worden straks vast weer wakker van het weerquote:Op woensdag 7 september 2022 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en beide streams zijn weer slaapkamers, laatste 3 gingen ook naar bed en nu hoor ik een hoop gesnurk. Verder niets bijzonders gebeurt het afgelopen uur daar.
Waar je wil johquote:Op woensdag 7 september 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik op andere plekken ga posten dan schieten mijn getallen nog meer omhoog![]()
En ik zou ook niet meer weten waar, ben best lang afwezig geweest dit jaar.
Of de hittequote:Op woensdag 7 september 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ze worden straks vast weer wakker van het weer
Maar je gaat niet met je vingers in je oren zitten en ogen dicht? Jij bent het grijze gebied dan. Netjes in het midden.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
In de verte vind ik het wel iets gezelligs hebben maar recht boven mijn hoofd vind ik er weinig aan.
Ja maar ik zie nu ineens meerdere dus zonder dekbed liggen, haaaaa theorie ontkracht.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:55 schreef Jippie het volgende:
Vond dat wel scherp opgemerkt, klagen over de hitte en onder een dik dekbed liggen
Echt he, je zou het soms echt denken, al jaren, daarom zeg ik gewoon dan ook dingen tegen ze.quote:
Heeft de Febo vast omgeroepen 'ze hebben ons door, op het dekbed, ik herhaal op het dekbed'quote:Op woensdag 7 september 2022 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu ineens meerdere dus zonder dekbed liggen, haaaaa theorie ontkracht.
Alleen dekbedovertrek, vind helemaal niets ook zo nietsquote:Op woensdag 7 september 2022 00:57 schreef Flow3r het volgende:
zonder dekbed slapen is ook kut, ook al is het teringwarm
Ik weet maar toch eng soms.quote:
Daarom alleen de hoes. Heb ik toch iets op me liggen maar de druk van een dekbed is het lekkerste.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:57 schreef Flow3r het volgende:
Yeah rightquote:Op woensdag 7 september 2022 00:57 schreef Flow3r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |