Ik zie @monkyyy niet klagenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:50 schreef butz0rs het volgende:
Open ff een nieuw topic @:svann als je de laatste post hebt, bedankt
Ik dacht die al gezien te hebben iddquote:
Al besproken.quote:Op dinsdag 9 november 2021 23:06 schreef monkyyy het volgende:
We moeten voetbal afschaffen en het geld dat vrijkomt investeren in energieonafhankelijkheid.
Of in haar eigen achtertuin, de zomer zinderde ook hier.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:58 schreef butz0rs het volgende:
Sow, die heeft 2 maand op Mallorca gelegen.
Na even bingen blijkt het Bonaire te zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Of in haar eigen achtertuin, de zomer zinderde ook hier.
Deze noeste arbeider lag gewoon in Tuinesiquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Na even bingen blijkt het Bonaire te zijn geweest.
Oei.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef butz0rs het volgende:
Na even bingen blijkt het Bonaire te zijn geweest.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:12 schreef StephanL het volgende:
Ze kunnen ook gewoon Iedere Nederlanders een miljoen geven. Ben je ook klaar
Dit zijn oppositieleden, niet onze leiders. (voor zover die wel leiden).quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:15 schreef kree het volgende:
zo vermoeiend onze "leiders", dat ze allemaal maar eens zo snel mogelijk mogen oprotten.
Ben er helemaal klaar mee.
Tijd voor een nieuwe lading, hoor ditzelfde echt al 4 jaar ofzo van we gaan er wat aan doen etc etc etc blablablabla.
ja klopt, maar het is ook hetzelfde gezever. Het beste zou zijn dat er compleet vervangen gaat worden aan beide kanten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Dit zijn oppositieleden, niet onze leiders. (voor zover die wel leiden).
En ondertussen hebben we meerdere keren tegen gestemdquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:18 schreef kree het volgende:
"we weten het niet". "we gaan het uitzoeken" "we gaan er wat aan doen" "we gaan vragen stellen" "kijken naar landen om ons heen". tuurlijk joh
het probleem is, is dat er ook niet echt een partij is die het wel goed doet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En ondertussen hebben we meerdere keren tegen gestemd
Dan ben je zwakzinnig en ongeschikt
Daarom moet je je niets aantrekken van de politiek en verantwoordelijkheid nemen voor je eigen leven.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
het probleem is, is dat er ook niet echt een partij is die het wel goed doet.
Met alles is gewoon wat en erger er is geen partij die een soort van "goede leider" heeft.
Daarom blijven maar mensen stemmen op de figuren die eigenlijk al over hun tijd zijn wmb.
Noem geen namen
Allemaal gelegenheids politici waardoor de boel na drie maanden klapt; een soort Lijst Fortuin kamerbreed.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt, maar het is ook hetzelfde gezever. Het beste zou zijn dat er compleet vervangen gaat worden aan beide kanten.
Dat klopt, meneer heeft een vogelspin bij zich.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:48 schreef StephanL het volgende:
Tering dat beest is net zo groot als vogelspin. Ramen en deuren dichthouden
* iets over hypotheekrenteaftrek en zulks mompeltquote:Op woensdag 7 september 2022 22:56 schreef monkyyy het volgende:
U kunt al 10 jaar zonder uit de staatsruif te vreten overleven? U krijgt een bonus!
Deze is wel bewaarheid geworden.quote:
Knoopje erinquote:Op woensdag 7 september 2022 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Wel bijzonder dat Jeroen "200 vrouwen" Pauw geen enkele vrouw zwanger heeft getikt.
dan hij door moeten gaan met zij show vanwege het betalen van alimentatiequote:Op woensdag 7 september 2022 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Wel bijzonder dat Jeroen "200 vrouwen" Pauw geen enkele vrouw zwanger heeft getikt.
Ze zei best zinnige dingen.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:29 schreef NoCigar het volgende:
De wappiepartij van de dieren is er ook zie ik.
Ik gedoog spinnen, want ik haat de beestjes die ze eten.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik vang spinnen altijd met een keukenrol, daar rol ik ze in op, dan gooi ik die keukenrol in de wasbak en zet ik de quooker aan.
Je zet er thee van!quote:Op woensdag 7 september 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik vang spinnen altijd met een keukenrol, daar rol ik ze in op, dan gooi ik die keukenrol in de wasbak en zet ik de quooker aan.
Ik liep laatst de keuken in voor mijn glaasje warme melk en daar zag ik deze joekel zitten:quote:Op woensdag 7 september 2022 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
Ik gedoog spinnen, want ik haat de beestjes die ze eten.
Hier in huis wordt geen spin vermoord, hooguit buiten gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik liep laatst de keuken in voor mijn glaasje warme melk en daar zag ik deze joekel zitten:Dat zijn van die grote jachtspinnen die in het voor- en najaar binnen komen en 's avonds op jacht gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komen binnen en verdwijnen weer, heb je echt geen last van.
Zo een loopt hier ook ergens rond, of niet meer.
Nou ik vind het vreselijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:44 schreef svann het volgende:
[..]
Dat zijn van die grote jachtspinnen die in het voor- en najaar binnen komen en 's avonds op jacht gaan.
Komen binnen en verdwijnen weer, heb je echt geen last van.
Zo een loopt hier ook ergens rond, of niet meer.
Mijn eerste kennismaking met Justine Marcella vanavond bevestigt dit (quote:Op donderdag 8 september 2022 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Koningshuisdeskundige is geen echt vak.
Yep, alle talkshows.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:41 schreef zipcon het volgende:
Hoeveel weken gaat Op1 over Elizabeth en Charles praten? Minstens 3?
Maar de grootse natie is onrecht aangedaan door het westen, dus zou het best kunnen dat hier nog random vanalles gesloopt gaat worden. [/dystopietje]quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:55 schreef monkyyy het volgende:
De EU zal andere betrouwbare leveranciers vinden. Het worden 1 2 zware winters. Dan moet Rusland zijn gas tegen dumpprijzen aan China verkopen. Op lange termijn zal Rusland een low-tech grondstof kolonie van China worden dat grenst aan een 3e wereldland.
Putin gaat niet NATO aanvallen lijkt mequote:Op vrijdag 9 september 2022 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Maar de grootse natie is onrecht aangedaan door het westen, dus zou het best kunnen dat hier nog random vanalles gesloopt gaat worden. Dystopietje.
tsar bomba is wel hiernaar toe gerichtquote:Op vrijdag 9 september 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Putin gaat niet NATO aanvallen lijkt me
Denk meer aan een hinderlijk hackje hier en wat sabotage daar.quote:Op vrijdag 9 september 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Putin gaat niet NATO aanvallen lijkt me
Dood forumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Mijn energie rekening is 0, niet mijn probleem dit.
Oef, probeer je hier en daar wat te besparen? Bleek dat we hier enorm veel sluipverbruik hadden, daar is flink in gesnoeid.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Mazzelaar!
De voorsprong van de kapitaalkrachtigen: isolatie, panelen.
Mijn termijnbedrag was 160, tarief gaat 50% omhoog, dus dat wordt voortaan 240.
Valt nog mee. Gelukkig woon ik niet in een tochtig huurhuis.
Zij is niet katholiek, maar anglicaans.quote:
Ik heb dan nog een relatief lage rekening voor het type huishouden en woning.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Oef, probeer je hier en daar wat te besparen? Bleek dat we hier enorm veel sluipverbruik hadden, daar is flink in gesnoeid.
Ik ook, terwijl ik haar best irritant vind.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:30 schreef monkyyy het volgende:
Yvette van Boven, daar heb ik een kookboek van, komt dichtbij dit
Die overlijden straks allemaal omdat ze bedorven melk gaan drinken op aanraden van Teun en Yvette.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Morgen weer een item over bejaarden die niet rond kunnen komen
Ruiken, proeven.quote:Op dinsdag 13 september 2022 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een pak melk de hele nacht buiten de koelkast laten staan, is dat nog drinkbaar?
Zie ook geen jumbo sponsoring bij haar...quote:Op woensdag 14 september 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Ja, inderdaad.
Word je uitgenodigd omdat je wereldkampioen bent geworden, gaan ze het over geld witwassen hebben (bij een ander team).
Misschien wel als een hele familie dat elke dag doet.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:57 schreef Bocaj het volgende:
5 of 10 minuten douchen zijn niet echt de kosten...
Vind het wel vreemd dat de (mede)eigenaar van een grote supermarktketen het nodig vindt geld wit te wassen.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:04 schreef Bocaj het volgende:
Zie ook geen jumbo sponsoring bij haar...
Als daardoor deze VVD666 poppenkast kan optyfen, graag!quote:Op woensdag 14 september 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Fryske hart hoopt op een elfstedentocht
Het hele kamp kijkt en wordt onrustig.quote:Op woensdag 14 september 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Ja, inderdaad.
Word je uitgenodigd omdat je wereldkampioen bent geworden, gaan ze het over geld witwassen hebben (bij een ander team).
Je kunt hem wandelen, fietsen, zelfs zwemmen schijnt het.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn Fryske hart hoopt op een elfstedentocht
quote:Op woensdag 14 september 2022 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
is jouw energierekening hoog
~~monkyyy
Februari 2021 nog geschaatst over de start/finish van de Elfstedentocht op de Bonkevaartquote:Op woensdag 14 september 2022 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Je kunt hem wandelen, fietsen, zelfs zwemmen schijnt het.
houtvuur...quote:Op woensdag 14 september 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Hoe deden onze voorouders dat, die nog in een berenvelletje rond renden
Ruig contact met moeder aarde, zo te horen.quote:Op woensdag 14 september 2022 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Geen contact sport dus ik keur het goed
Wakker Nederland ochtendprogramma.quote:
Frank de Boer weet hoe je met die warmte om moet gaanquote:
Knooppunt Schiphol...quote:Op donderdag 15 september 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
74 miljoen vliegpassagiers per jaar is bewijs dat het goed gaat met dit land.
quote:Op donderdag 15 september 2022 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Wat leuk, er zit iemand in cosplay aan tafel
tlv = ?quote:Op donderdag 15 september 2022 23:29 schreef Faraday01 het volgende:
Kan de man van Eneco ook even uitleggen waarom ze eenzijdig de tlv voor klanten verlagen in strijd met de overeenkomst
Terugleververgoeding. Voor mensen die meer opwekken met hun zonnepanelen dan dat ze verbruiken over een heel jaarquote:
Ik zet hem op 18 dag en nacht de gehele winter... voor de rest als ik het koud heb met een dekentje en trui.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon de kachel uit en een trui aan. Problem solved.
Mijn papa zette hem vroeger altijd op 18 graden, ik ben daarmee opgegroeid. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zet hem op 18 dag en nacht de gehele winter... voor de rest als ik het koud heb met een dekentje en trui.
18 is een slaapkamertemp en ik maak daar nu ook een woonkamertemp van...quote:Op donderdag 15 september 2022 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn papa zette hem vroeger altijd op 18 graden, ik ben daarmee opgegroeid. Ik zie het probleem niet zo.
quote:
Werd hij nou boos over termijnbedragen?quote:
Die quote ik even!quote:Op donderdag 15 september 2022 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Belast mij maar wat meer. Ik kan het wel missen.
Als daarmee al die problemen zijn opgelost en iedereen weer relaxed doet dan heb ik er geen moeite mee. Als het maar niet wordt gebruikt om 10.000 broodjeszaken overeind te houdenquote:
Dus jij noemt de noodlijdende bakkerijen 'broodjeszaken'...quote:Op donderdag 15 september 2022 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Als het maar niet wordt gebruikt om 10.000 broodjeszaken overeind te houden
Nee, ik bedoel al die horeca tentjes die we tijdens corona overeind moesten houden die toch al niet levensvatbaar warenquote:Op donderdag 15 september 2022 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus jij noemt de noodlijdende bakkerijen 'broodjeszaken'...
Ik vroeg me altijd al af hoe die er uit zagen.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:53 schreef svann het volgende:
Oh, gaaf! Een technische camera.
Wilde ik ooit ook wel hebben.
Duur, ook in gebruik.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:54 schreef NoCigar het volgende:
Ik vroeg me altijd al af hoe die er uit zagen.
Ik weet niet of ik het verschil zie met andere camera's maar in musea zien de enorme foto's, waar ik die camera's dus van ken, er fantastisch uit.quote:Op donderdag 15 september 2022 23:56 schreef svann het volgende:
[..]
Duur, ook in gebruik.
Al zul je nu ook wel digitale achterwanden hebben.
Minimumloon moet naar 14 en dat gebeurt niet...quote:
Maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |