quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Wel sneu dat oog van Martin wel, als hij in de kroeg staat denk je toch vanzelf ' die gast is kneiter van het pad"
In de kroeg misschien nog niet eens zo erg, bij een alcoholcontrole lijkt het me lastiger.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Wel sneu dat oog van Martin wel, als hij in de kroeg staat denk je toch vanzelf ' die gast is kneiter van het pad"
Dat weet ik niet, bijna half FOK! is een kloon , daar ga ik me niet druk over maken,quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was al flink duidelijk maar wie was ie eerst he.
ik zou rennen, hij ziet er uit als een asociale criminele mafiosoquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:01 schreef mijntjexx het volgende:
Dm maar als je weet van wie een kloon, ik ben daar erg slecht in, raad de kloon spelletjes.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, bijna half FOK! is een kloon , daar ga ik me niet druk over maken,
maar ergens begint me wel iets te dagen , of herinneringen , geen idee
Dat ze in een clip wilde dansen,en die rappers echt met verbazing zaten te kijken: " Van wat is deze? "quote:
Nee joh , als Knikkergeitje dat wil zeggen , zegt hij /zij het welquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dm maar als je weet van wie een kloon, ik ben daar erg slecht in, raad de kloon spelletjes.
Hoe lang is dat al geledenquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ze in een clip wilde dansen,en die rappers echt met verbazing zaten te kijken: " Van wat is deze? "![]()
![]()
Dan zullen we het waarschijnlijk nooit weten want de meeste kloons houden hun mond.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh , als Knikkergeitje dat wil zeggen , zegt hij /zij het wel
Ik ga niet raden.
2015.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang is dat al geleden![]()
Best wel lang
Weet je nog dat ze de choreografie uit zat te tekenen? Lachequote:Op dinsdag 6 september 2022 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ze in een clip wilde dansen,en die rappers echt met verbazing zaten te kijken: " Van wat is deze? "![]()
![]()
Je bent wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zullen we het waarschijnlijk nooit weten want de meeste kloons houden hun mond.![]()
Maar wie weet krijg jij wel een dm en dan wil ik het ook weten, als dat mag dan van jou.
Ja dat klopt welquote:
Ik zal eens kijken of er nog beelden van zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze de choreografie uit zat te tekenen? Lache
7 jaar is best lang.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jezus lijkt veel langer geleden
Goed zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat klopt welMaar kan het inmiddels wel loslaten als mensen niet willen antwoorden.
Ouder worden hequote:Op dinsdag 6 september 2022 23:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Vroeger wilde ook alles weten , nu kan ik hooguit mijn gedachten over iets of iemand hebben maar ga ik er niet meer achteraanZonde van je energie
Jouw kloonradar doet het ook beter dan de mijne.quote:
Bij sommige kloontjes weet je wel wie het zijn, sommige herken je van hun taalgebuik. oid.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouder worden he![]()
Maar ik probeer het dus nog wel maar stop vrij snel dus als iemand geen antwoord wil geven. Want inderdaad zonde van de energie. Goh wijze oude vrouwen worden wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |