De kutquote:
Mexx wil zelf Bern?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx waarschuwt Sascha voor Bern, Sascha zegt niet meer met Bern te willen
Ja dat is Djedi.quote:
Aah Mexx is die blonde met blauwe kleding begrijp ik nuquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:03 schreef mijntjexx het volgende:
Mexx waarschuwt Sascha voor Bern, Sascha zegt niet meer met Bern te willen
Nee Mexx wil Tommy Lee.quote:
Geeft niet, ik weet het voor nu even dat blondje buiten met bril wanda is, morgen kan ik ze vast weer niet uit elkaar houden.quote:
Zelf doe ik dat liever niet maar er naar kijken vind ik wel leuk.quote:
vrouwen die anderen waarschuwen hebben vaak een achterliggende redenquote:
wanda is sketterbekquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet het voor nu even dat blondje buiten met bril wanda is, morgen kan ik ze vast weer niet uit elkaar houden.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie nu wel duidelijk verschil tussen die blondjes, Mexx heeft een beetje trekken in haar gezicht van iemand met het syndroom van down
Niet lullig bedoelt![]()
Ow okay ja daar ben ik niet zo in thuisquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen die anderen waarschuwen hebben vaak een achterliggende reden
quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:04 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie nu wel duidelijk verschil tussen die blondjes, Mexx heeft een beetje trekken in haar gezicht van iemand met het syndroom van down
Niet lullig bedoelt![]()
We zitten er weer helemaal in haha, overdag werk ik maar mijn avond is weer naar de knoppen door dit programmaquote:
wie wie wiequote:Op dinsdag 6 september 2022 22:05 schreef just me het volgende:
Whut, mogen vrouwen niet zoenen met elkaar
nr 1quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat probeerde ik vandaag al
mislukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |