Ik ga al met mijn elektrische fiets.quote:
Nice!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ga al met mijn elektrische fiets.
Een loopfiets?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Waarom zou je benzine prijzen? Die prijzen liggen toch vast. Alsof er onderhandelingsruimte aan de pomp is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
jaja, alweer een topic over benzine prijzen,
laat ik het kort houden, tijdens de covid periode kon iedereen thuis werken, benzine prijzen daalde en nu amidst een crisis moeten we allemaal in de file gaan staan.
Waarom nou toch?
Jaknikkers zijn er al genoeg in dit land.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:44 schreef gers het volgende:
Niet je eigen jaknikker in de achtertuin hebben
en laat dat nou es aan de overheid bepalen, klimaatcrisis my ass, waarom niet iedereen die het kan verplicht thuis werken?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
jaja, alweer een topic over benzine prijzen,
laat ik het kort houden, tijdens de covid periode kon iedereen thuis werken, benzine prijzen daalde en nu amidst een crisis moeten we allemaal in de file gaan staan.
Waarom nou toch?
Ben je 80+ ofzo, dat je als een mietje geholpen moet worden door een elektrisch motortje?quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
En jij hebt wel een echte baan op de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 7 september 2022 22:17 schreef corehype het volgende:
[..]
en laat dat nou es aan de overheid bepalen, klimaatcrisis my ass, waarom niet iedereen die het kan verplicht thuis werken?
zodat management kan worden ontslagen en ze een echte baan in de zorg of politie kunnen uitvoeren
Dit soort berichten plaatsen maar vervolgens op je postcodeloterij fiets van de sociale werkplaats naar huisquote:Op woensdag 7 september 2022 21:59 schreef epicbeardman het volgende:
Shell V-power is gewoon 2.30 is toch betaalbaar, die paar extra centjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |