Alsof je dat moet geloven . Allemaal woordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Sascha heeft gezegd dat als ze verliefd wordt ze hem er als eerste uit knikkert
Ze komt wel een beetje koel over.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Jajaquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Nare ervaring en dat gelijk op tafel gooienquote:
Waarom eigenlijk ??quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaat die Wesley nog naar huis eigenlijk? Hij is mij te vrolijk, en dat kan zijn omdat hij vertrekt. Maar dit is ridicuul aan het worden hoe hij nu is. Blijf toch gewoon gast!
Heeft heimwee, vind er niks aan, houdt het niet vol.quote:
Ik geloof om 19,15 uur, maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaat die Wesley nog naar huis eigenlijk? Hij is mij te vrolijk, en dat kan zijn omdat hij vertrekt. Maar dit is ridicuul aan het worden hoe hij nu is. Blijf toch gewoon gast!
Hij heeft heel wat afgehuild. (rare zin)quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie niet echt heimwee, dan ben je er wel erger aan toe.
Hoe kan jij dat voor een ander bepalen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie niet echt heimwee, dan ben je er wel erger aan toe.
Ja gisteren met name.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft heel wat afgehuild. (rare zin)
Ja klopt. Rond die tijd. Moet zijn koffer nog pakken volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik geloof om 19,15 uur, maar weet het niet zeker.
Ik bepaal niets, ik constateer enkel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat voor een ander bepalen?
Hij is opgelucht , ook prima toch?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef JDB94 het volgende:
Grootste verassing tot nu: Mr. Exit Huilenbalk kan backflips?!
Tsja, op de 40 man was het wel te verwachten dat een paar het volledig onderschatten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Zonde voor mensen als Manuela die echt graag hier in wilde en dan zo snel de handdoek in de ring gooien. Dat is ook een stukje miscasting hoor.
Ik zie het probleem niet, er gaan er vast nog meer weg .quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Zonde voor mensen als Manuela die echt graag hier in wilde en dan zo snel de handdoek in de ring gooien. Dat is ook een stukje miscasting hoor.
Dat zou wel erg zijn. Bij BB hadden we dat ook in 2021, dat een hele groep vrijwillig vertrok. Hopelijk zijn ze dit voor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, er gaan er vast nog meer weg .
Liever wel eigenlijk. Ik trek 37 mensen nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn. Bij BB hadden we dat ook in 2021, dat een hele groep vrijwillig vertrok. Hopelijk zijn ze dit voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |