Mja, ik had eigenlijk uit de race moeten neerzetten of zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij zijn ze inmiddels allemaal afgevallen ..... geen vreten he.
Bedankt dat je "op 2"erbij zet. Ik schakel elke keer verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:52 schreef JDB94 het volgende:
Dametjes op twee bespreken mogelijke dateopties
lolquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:52 schreef JDB94 het volgende:
Dametjes op twee bespreken mogelijke dateopties
Netflix heeft niks leuksquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
Waar kijk ik naar![]()
Heeft Netflix nog iets leuks of vraag ik is stoms.
Ik mag hem wel. Rustig maar kan wel een gesprek voeren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind GJ eigenlijk best wel een leuke kop hebben. Er moet alleen weinig geluid uit komen...
Volgens mij heb ik alles al gezien,was een tijd uit de running dus dan meer bingen.quote:
Ja dan ergens anders jankenquote:
Primaquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf lekker zolang jij er ook bent
Zou het niet roken zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:00 schreef Hunter het volgende:
TommyLee moet ook eerst afkicken van de weed
Ook. Maar wiet werd ook benoemd.quote:
Post het dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:06 schreef Ireth het volgende:
Betreffende artikel zit helaas achter een betaalmuur...
[ twitter ]
Astublieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Jawel even wat weken wachten totdat de vlam in de pan slaat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is dat nieuwe programma iets?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Niet handig is fok niet blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
AstublieftDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:19 schreef engine het volgende:
Er is een krols katje waarbij je handschoenen aan moet.
Alles wat in die loods gebeurt blijft in die loods.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?
Ja dacht ik ook maar ze vertrouwt jongens nooit vertelde ze wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?
Dus?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Alles wat in die loods gebeurt blijft in die loods.
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar ze vertrouwt jongens nooit vertelde ze wel.
Alsof je dat moet geloven . Allemaal woordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Sascha heeft gezegd dat als ze verliefd wordt ze hem er als eerste uit knikkert
Ze komt wel een beetje koel over.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Jajaquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:23 schreef Hunter het volgende:
Nare ervaring en dat gelijk op tafel gooienquote:
Waarom eigenlijk ??quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaat die Wesley nog naar huis eigenlijk? Hij is mij te vrolijk, en dat kan zijn omdat hij vertrekt. Maar dit is ridicuul aan het worden hoe hij nu is. Blijf toch gewoon gast!
Heeft heimwee, vind er niks aan, houdt het niet vol.quote:
Ik geloof om 19,15 uur, maar weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Gaat die Wesley nog naar huis eigenlijk? Hij is mij te vrolijk, en dat kan zijn omdat hij vertrekt. Maar dit is ridicuul aan het worden hoe hij nu is. Blijf toch gewoon gast!
Hij heeft heel wat afgehuild. (rare zin)quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie niet echt heimwee, dan ben je er wel erger aan toe.
Hoe kan jij dat voor een ander bepalen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie niet echt heimwee, dan ben je er wel erger aan toe.
Ja gisteren met name.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft heel wat afgehuild. (rare zin)
Ja klopt. Rond die tijd. Moet zijn koffer nog pakken volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik geloof om 19,15 uur, maar weet het niet zeker.
Ik bepaal niets, ik constateer enkel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat voor een ander bepalen?
Hij is opgelucht , ook prima toch?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:36 schreef JDB94 het volgende:
Grootste verassing tot nu: Mr. Exit Huilenbalk kan backflips?!
Tsja, op de 40 man was het wel te verwachten dat een paar het volledig onderschatten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Zonde voor mensen als Manuela die echt graag hier in wilde en dan zo snel de handdoek in de ring gooien. Dat is ook een stukje miscasting hoor.
Ik zie het probleem niet, er gaan er vast nog meer weg .quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:38 schreef freaky40 het volgende:
Zonde voor mensen als Manuela die echt graag hier in wilde en dan zo snel de handdoek in de ring gooien. Dat is ook een stukje miscasting hoor.
Dat zou wel erg zijn. Bij BB hadden we dat ook in 2021, dat een hele groep vrijwillig vertrok. Hopelijk zijn ze dit voor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, er gaan er vast nog meer weg .
Liever wel eigenlijk. Ik trek 37 mensen nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn. Bij BB hadden we dat ook in 2021, dat een hele groep vrijwillig vertrok. Hopelijk zijn ze dit voor.
Dat vind ik wel weer een mooi onderdeel uit het experiment. Hoe gaan nieuwe deelnemers om met een groep die al een tijdje samen is. Zeker in dit geval met zo'n grote groep.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef JDB94 het volgende:
Ben niet happig op nieuwe mensen tho, bij BB is dat toch ook altijd een deceptie.
Je komt niet zo makkelijk in een nieuwe groep en mensen worden wantrouwig vanwege dingen die zij op camera gezegd hebben en paranoia worden dat dat gehoord is door de nieuwe.
Dit is sowieso teveel en niet te doen .quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn. Bij BB hadden we dat ook in 2021, dat een hele groep vrijwillig vertrok. Hopelijk zijn ze dit voor.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Liever wel eigenlijk. Ik trek 37 mensen niet
Dat is onderdeel van dit concept.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is sowieso teveel en niet te doen .
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Zou leuk zijn als Kitty er voor terug zou komen.
Die is al onderweg...quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Nou die wenbrauwen? De rest van dat gezicht dan..quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
Die wenkbrauwen, vreemde mode.
[ afbeelding ]
Die huid danquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Stift heeft iedereen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg does nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:43 schreef RobjeGeus het volgende:
Naar voor haar, zal ze niet voor gekozen hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou die wenbrauwen? De rest van dat gezicht dan..
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar kan ze niks aan doen . Denk ik.quote:
Ze ziet er behoorlijk slecht uit zeg jezusquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:44 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
De wurgcontractjes van Talpaquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:52 schreef Aggie46 het volgende:
Wesley mag niks zeggen alstie thuis is.
Vraagt:"Wat mag ik niet zeggen dan?"
Contract, Wesley, contract.
Ja, triest voor haar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:53 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ze ziet er behoorlijk slecht uit zeg jezus
Daar kan ze niets aan doen, die wenkies heeft ze zichzelf aangedaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |