Ik weet het niet, die is tenminste niet zo luidruchtig en schreeuwerig als Robert Jensen. En minder kans dat hij net de laatste frikandel voor je neus wegkaapt natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:57 schreef Nober het volgende:
Beter dan Sander Schimmelpenis als broer.
Had ik nog niet eens aan gedacht, maar probeer maar eens een bitterbal te pakken te krijgen op de vrijmibo met Jensen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die is tenminste niet zo luidruchtig en schreeuwerig als Robert Jensen. En minder kans dat hij net de laatste frikandel voor je neus wegkaapt natuurlijk.
Sowieso is dat een triest figuur.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:24 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht, maar probeer maar eens een bitterbal te pakken te krijgen op de vrijmibo met Jensen inderdaad.
Ik weet dat je het anders bedoelt, maar ik moet opeens aan dit fragment denkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:24 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens aan gedacht, maar probeer maar eens een bitterbal te pakken te krijgen op de vrijmibo met Jensen inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |