Nee, maar hoelang zijn ze nu bij elkaar, net een week. Dus nu kun je nog wel vervangen en niet b.v. een half jaar later.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ander argument.
Nieuwe bewoners zijn dan nooit een jaar van hun leven kwijt.
Nee ook nietquote:
Die gozer heeft ineens harde woordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Je praat heel veel tegen me, maar je zegt weinig..
Nieuwe Big Brother bewoners zaten er ook nooit 100 dagen in, tewijl dat bij de eerste seizoenen wel werd aangekobdigdquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ander argument.
Nieuwe bewoners zijn dan nooit een jaar van hun leven kwijt.
Werkte bij mij ook niet. Vermoedelijk was het ook iets hormonaals, want nu ik in de bloei van mijn slijtage zit wordt het minder...quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden een collega die ook stonk. Deoleen scheen te helpen.
Dus dat, net als het verhaal dat ze 1 miljoen kunnen winnen. Dus al met al, het zal allemaal los lopen. Als het programma niet gaat scoren zullen ze met allerlei nieuwe dingen en twists komen. Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nieuwe Big Brother bewoners zaten er ook nooit 100 dagen in, tewijl dat bij de eerste seizoenen wel werd aangekobdigd
Ja de regie bedoelt ie, oftewel, laten ze de bewoners uithongeren of niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef puzziepie het volgende:
Ze willen zien hoever ze met hun gaan
Nice!!quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja de regie bedoelt ie, oftewel, laten ze de bewoners uithongeren of niet.
Goffer bloei van mijn slijtage, die ga ik ook gebruiken want ik zit er ook middenin.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Werkte bij mij ook niet. Vermoedelijk was het ook iets hormonaals, want nu ik in de bloei van mijn slijtage zit wordt het minder...
KUNNEN winnen, maar er is vanaf het begin gezegd dat dit bedrag minder zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat, net als het verhaal dat ze 1 miljoen kunnen winnen. Dus al met al, het zal allemaal los lopen. Als het programma niet gaat scoren zullen ze met allerlei nieuwe dingen en twists komen. Zo werkt dat.
Wat zeg je dat mooi.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Werkte bij mij ook niet. Vermoedelijk was het ook iets hormonaals, want nu ik in de bloei van mijn slijtage zit wordt het minder...
Ik nam het enkel als voorbeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
KUNNEN winnen, maar er is vanaf het begin gezegd dat dit bedrag minder zou kunnen worden.
Klopt, maar dat programma was 100 dagen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nieuwe Big Brother bewoners zaten er ook nooit 100 dagen in, tewijl dat bij de eerste seizoenen wel werd aangekobdigd
Soort van hongerstaking wil ie dus zodat de regie dan wel in moet grijpen omdat ze allemaal verhongeren en daardoor flauw gaan vallen en zo en zeker geen tv maken. Omg ik hoor hem ook mensenrechten zetten, ANARCHIE tegen de regie.quote:
Dramaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soort van hongerstaking wil ie dus zodat de regie dan wel in moet grijpen omdat ze allemaal verhongeren en daardoor flauw gaan vallen en zo en zeker geen tv maken. Omg ik hoor hem ook mensenrechten zetten, ANARCHIE tegen de regie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |