quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pas maar op , die heeft zichzelf al tot februari veiliggesteld.
Dat mag niet,, er is duidelijk gezegd dat je voor 1 maand manager bent, en dat je maar 1 keer manager kunt zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:59 schreef freaky40 het volgende:
Martin wil tot 1 februari aan blijven als manager...
Oh dat zou top zijn, dat het dus niet mag, langer manager zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:03 schreef pmponer het volgende:
Op tv zeiden ze dat je maar 1 x 1 maand manager mocht zijn
ja, in de periode dat hij/zij manager is kan hij/zij er niet uitgestemd worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:03 schreef freaky40 het volgende:
Heeft de manager immuniteit tijdens eliminatieopdrachten?
Ik dacht dat hij zich opnieuw verkiesbaar wilde stellen, zei hij net. En dan zou hij weer opnieuw gekozen kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag niet,, er is duidelijk gezegd dat je voor 1 maand manager bent, en dat je maar 1 keer manager kunt zijn.
dus martin kan zoveel willen...
Zaten vanochtend te koekeloeren op BOL.stomquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Martin heeft idd een bestelscherm in het kantoor
[ afbeelding ]
Ik zie dat nog wel gebeuren. Het blijven wel ratten hequote:
Ook het surfen naar websites buiten EJVJL is contact met de buitenwereld...quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaten vanochtend te koekeloeren op BOL.stom
[ afbeelding ]
Dus te omzeilenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:05 schreef pmponer het volgende:
Maar zoals altijd zullen de "regels" wel niet helemaal duidelijk zijn
Regie zal vast wel Parental Control ingesteld hebben voor internetquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zaten vanochtend te koekeloeren op BOL.stom
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, in de bloei van je slijtage!quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven de 40 gaan er op rare plekken haren groeien heb ik ontdekt.![]()
Gister zat madelaine haar baardharen weg te plukken, zo noem ik ze maar want bij mannen heet dat baard, niet dat je echt een dikke baard krijgt als vrouw maar wel irritante haartjes en soms nog dikke ook en die moet je dan ff wegplukken.
Neeeeee, ik wil het niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie dat nog wel gebeuren. Het blijven wel ratten he
Ja echt he, in de bloei van je slijtagequote:Op dinsdag 6 september 2022 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zeg ik, in de bloei van je slijtage!![]()
![]()
Het is nog maar net begonnen en er is al hang naar macht , dus dat gaat nog wel mis .quote:
dat kan dus niet, dat is echt heel duidelijk gezegd in de uitzending. Je kunt 1 x voor een maand manager zijn, en dan kun je in die maand niet weggestemd worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich opnieuw verkiesbaar wilde stellen, zei hij net. En dan zou hij weer opnieuw gekozen kunnen worden.
Zucht het is ook wel heel erg voorspelbaar sommige dingen, zoals de machtspelletjes en zo. Mensen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is nog maar net begonnen en er is al hang naar macht , dus dat gaat nog wel mis .
Opmerkelijk dat hij dan blijkbaar niet goed geluisterd heeft of de spelregels heeft doorgenomen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan dus niet, dat is echt heel duidelijk gezegd in de uitzending. Je kunt 1 x voor een maand manager zijn, en dan kun je in die maand niet weggestemd worden.
Hwb ik ff gemistquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht het is ook wel heel erg voorspelbaar sommige dingen, zoals de machtspelletjes en zo. Mensen.![]()
De wereld is KUT.
WTF klappen ze nu.Doof
Typisch sportleraar gedoequote:Op dinsdag 6 september 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wees blij, maar bern gaat dus spreken, opletten nu.
Wat voor opdrachten dan, er zijn alleen spellen voor eten en wie eruit moet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:13 schreef freaky40 het volgende:
De verveling slaat nu al toe zolang ze geen echte opdrachten krijgen...
Johquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat voor opdrachten dan, er zijn alleen spellen voor eten en wie eruit moet.
Dit is een andere rls he freaky
Ik heb er al meer gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:14 schreef Korak het volgende:
Berend had per ongeluk maar één t-shirt ingepakt
Jup uut Almeloowquote:
Joh.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe dan niet alsof het een uto of bb is.
Fan is wel overdrevenquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:15 schreef Ireth het volgende:
Ik begin stiekem een beetje fan te worden van Martin, juist omdat ie zo lekker autoritair manager speeltgeeft leuke beelden
Nieuwe Huub in wording.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Fan is wel overdrevenmaar ik moet ook lachen om hem. Lekker aan het managen.
Daarom ook "een beetje"quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Fan is wel overdrevenmaar ik moet ook lachen om hem. Lekker aan het managen.
Geen idee ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:23 schreef Ireth het volgende:
Waarom zat Berend nou op zijn knietjes? Kan er geen enkele tactische reden voor bedenken
Die moet ik nietquote:
Hoogtevrees vermoedelijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:23 schreef Ireth het volgende:
Waarom zat Berend nou op zijn knietjes? Kan er geen enkele tactische reden voor bedenken
Ik vind hem wel geinig, irriteer me nog niet aan hem, zoals bij een martin ofzo, die zit heel hoog in mijn irritatie niveauquote:
Ja jammer.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
Wesley legt het spel nu uit, lijkt me echt wel een leuke en gezellige gozer, jammer dat ie weg gaat.
Ik mis bijna de dakstreamquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:29 schreef Benny het volgende:
Het is wel dondersslecht in beeld gebracht allemaal. Je ziet precies niks
Zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Benny het volgende:
In de categorie nikszeggende deelnemers staat Kenzy bij mij wel vrij hoog trouwens
Die zie je heel weinig, in de foto met namen staat ook een jeffrey, die heb ik ook nog niet ontdekt in de groep, misschien omdat ie op die foto met hoedje staat maar ik probeer extra op te letten maar kan hem niet vinden telkens.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Benny het volgende:
In de categorie nikszeggende deelnemers staat Kenzy bij mij wel vrij hoog trouwens
ff zoeken wie dat isquote:Op dinsdag 6 september 2022 14:31 schreef Benny het volgende:
Eeeeh net de vloer is lava, banken verplaatsen en erop blijven staan en wie het eerst de overkant haalde won.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zover was ik almaar wat in godsnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |