Lesje geleerd: geef het uwv 1 vinger en ze nemen je gehele handquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
omwille een verkeersongeval toen ik 16 was ben ik in de wajong beland. Ik heb moeite met werken dus daarom doe ik het niet.
echter het uwv wilde laatst een cv van mij. Daar stond in dat ik motor rij en als hobby auto's op knap.
Ik hoop niet dat mijn wajong uitkering stop gezet wordt omdat ze weten dat ik gewoon kan werken.
Heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt? zullen er gevolgen zijn?
Maak je niet druk, dat gesleutel aan je dinkietoys en je *vroem vroem* denkbeeldige motor imitatie zal eerder in je voordeel uitpakken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
omwille een verkeersongeval toen ik 16 was ben ik in de wajong beland. Ik heb moeite met werken dus daarom doe ik het niet.
echter het uwv wilde laatst een cv van mij. Daar stond in dat ik motor rij en als hobby auto's op knap.
Ik hoop niet dat mijn wajong uitkering stop gezet wordt omdat ze weten dat ik gewoon kan werken.
Heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt? zullen er gevolgen zijn?
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
Geef het uwv gewoon je pikquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Lesje geleerd: geef het uwv 1 vinger en ze nemen je gehele hand
Tuurlijk zijn die waar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁
Verrassend eh?quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁
Keyboard spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:44 schreef herverwijderd het volgende:
Nee, denk het niet. Anders gewoon een Braddietje doen toch.
Dat is het hele doel van dit topic.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Alle wajongers die ik ken zouden gewoon kunnnen werken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
hoho! Vloggen is een serieuze bezigheidquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:34 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij ons op werk zijn wajongers die halve dagen werken en die zijn er erger aan toe dan een wajonger die ik hier ken die de hele dag pizza's zit te vreten en niks doet.
Altijd invullen dat je hersenchirurg bent.quote:
Zulke mensen zijn niet te motiveren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:27 schreef hartloper het volgende:
Bizar TS
Je kan werken maar je doet het niet omdat je te lui bent?
Hier zou heel streng op gehandhaafd moeten worden en bv om de paar jaar gekeurd.
Ken iemand die hoog aan de top staat bij het UWV. Heb hem een link van dit topic gestuurd, zodat hij inzicht heeft in hoe de denkwijze van mogelijk veel WA-JONGERS is
Het gaat mij niet om haat, maar door figuren die de boel flessen is het moeilijker voor mensen die het echt nodig hebben om een sociale voorziening te krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik hoop ook dat er gevolgen zijn (geen haat)
Zou je het niet doen als het kon?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om haat, maar door figuren die de boel flessen is het moeilijker voor mensen die het echt nodig hebben om een sociale voorziening te krijgen.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:37 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Zou je het niet doen als het kon?
Oke dan snap ik het welquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn werkdag begint pas om 11:00.
Moet je wel oud zijn wil je chirurg zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd invullen dat je hersenchirurg bent.
Wat is dat nou weer voor rare toevoeging, geen haat??quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:29 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik hoop ook dat er gevolgen zijn (geen haat)
Welnee, in de oorlog was iedereen chirurg.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Moet je wel oud zijn wil je chirurg zijn.
Ook dit is waar.quote:
De een werkt tot zijn dood de ander blijft thuis, je weet wat je hebt en daar moet je het mee doen, maar as ze de uitkeringen wat hoger gooiden hoef je ook niet zoveel te doen.quote:
Heen en weer naar Groningen met een krat bierquote:Op woensdag 7 september 2022 09:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
De een werkt tot zijn dood de ander blijft thuis, je weet wat je hebt en daar moet je het mee doen, maar as ze de uitkeringen wat hoger gooiden hoef je ook niet zoveel te doen.
Gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:42 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Heen en weer naar Groningen met een krat bier
Je had ook mensen dood kunnen rijden weet je wel....maar op dat moment denk je daar niet over naquote:
Beetje stelen.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:04 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Werken ligt niet in mijn aard, maar een fooi van 1000 ekkies per maand ook niet. Wat nu?
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had ook mensen dood kunnen rijden weet je wel....maar op dat moment denk je daar niet over na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop