Lesje geleerd: geef het uwv 1 vinger en ze nemen je gehele handquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
omwille een verkeersongeval toen ik 16 was ben ik in de wajong beland. Ik heb moeite met werken dus daarom doe ik het niet.
echter het uwv wilde laatst een cv van mij. Daar stond in dat ik motor rij en als hobby auto's op knap.
Ik hoop niet dat mijn wajong uitkering stop gezet wordt omdat ze weten dat ik gewoon kan werken.
Heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt? zullen er gevolgen zijn?
Maak je niet druk, dat gesleutel aan je dinkietoys en je *vroem vroem* denkbeeldige motor imitatie zal eerder in je voordeel uitpakken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
omwille een verkeersongeval toen ik 16 was ben ik in de wajong beland. Ik heb moeite met werken dus daarom doe ik het niet.
echter het uwv wilde laatst een cv van mij. Daar stond in dat ik motor rij en als hobby auto's op knap.
Ik hoop niet dat mijn wajong uitkering stop gezet wordt omdat ze weten dat ik gewoon kan werken.
Heeft iemand ook zo'n situatie meegemaakt? zullen er gevolgen zijn?
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef hoechst het volgende:
Geef het uwv gewoon je pikquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Lesje geleerd: geef het uwv 1 vinger en ze nemen je gehele hand
Tuurlijk zijn die waar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁
Verrassend eh?quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dus je kunt gewoon werken. Dus die stereotype verhalen rond Wajongers zijn gewoon waar. 🙁
Keyboard spelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:44 schreef herverwijderd het volgende:
Nee, denk het niet. Anders gewoon een Braddietje doen toch.
Dat is het hele doel van dit topic.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Alle wajongers die ik ken zouden gewoon kunnnen werken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 13:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
hoho! Vloggen is een serieuze bezigheidquote:Op dinsdag 6 september 2022 13:34 schreef -Sigaartje het volgende:
Bij ons op werk zijn wajongers die halve dagen werken en die zijn er erger aan toe dan een wajonger die ik hier ken die de hele dag pizza's zit te vreten en niks doet.
Altijd invullen dat je hersenchirurg bent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |