Nee hij lag met de benen wijdquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft iemand zijn mond dichtgeplakt dan?
quote:
al die mannenquote:
Dat is eigenlijk wel zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die mannen
die bert
bern
berend heten
wat een slecht verhaal![]()
5 man en tien linkerhandenquote:
Eric(man met blouse) komt ook niet heel handig overquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Omg, Als of het hogere wiskunde is om die deuren open de zetten. :’)
Dit ga ik even iemand vertellen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die mannen
die bert
bern
berend heten
wat een slecht verhaal![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ga ik even iemand vertellen.
“Jullie hebben gezien hoe het werkt met de twee deuren beneden, dan stel ik voor dat jullie met z’n tweeën de deuren boven doen”quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zijn ze al 20 minuten over bezig. Gewoon iets ervoor toch
voor nu welquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:18 schreef MMXMMX het volgende:
Heb het idee dat de mannen de lakens uitdelen.
Enge boswachter....quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
Erik loopt drie uur rond met een glas water in z’n hand.
ik zou slaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
De dames hebben blokjes onder de deur gezet en brengen verslag uit aan Erik:
“Heel goed dames, dan heb je toch eer van je werk?”
Oh.. my… god…
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
De dames hebben blokjes onder de deur gezet en brengen verslag uit aan Erik:
“Heel goed dames, dan heb je toch eer van je werk?”
Oh.. my… god…
Ik trek dit niveau heel slechtquote:
hij lijkt op die man van ernst bobbie en de restquote:
Ja, maar dat is voor kindjesquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij lijkt op die man van ernst bobbie en de rest![]()
![]()
Ik zou slaanquote:
Je hebt niet meegekregen dat Ruben doodziek is?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Hangen op bed, dat zou overdag ook hier, verboden moeten worden.
Als je het niet gebruikt en kennelijk wel nodig hebt dan is uitleg op zijn plaatsquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou slaanje laat je als volwassen man toch niet uitleggen hoe deo werkt
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:27 schreef D. het volgende:
Zijn ze nu aan het luchten omdat Eric stinkt?
ik had het ook niet gepiktquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou slaanje laat je als volwassen man toch niet uitleggen hoe deo werkt
Hij is ziekquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Hangen op bed, dat zou overdag ook hier, verboden moeten worden.
Wat heeft ie?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat Ruben doodziek is?
Mensen ruiken vaak hun eigen lichaamsgeur niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Toch wel erg, volgens mij ie autist of zo en heeft niemand hem dat geleerd of hij heeft gewoon de illusie dat ie niet ruikt en is daar nu dus uitgehaald.
Afkickverschijnselen.quote:
Hoe moeilijk is het?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het niet gebruikt en kennelijk wel nodig hebt dan is uitleg op zijn plaats
Geen wiet meerquote:
Die houden hem gezelschap.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Overigens zie ik er meerdere hangen op bed, daar doelde ik op.
Jesus christ, wat een casting weer...dit hadden ze kunnen zien aan komen...quote:
Die is iets forser, eric is lang dun en ielig en nu te herkennen aan de mensen die afstand houden van hemquote:
en altijd een blouse aanquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is iets forser, eric is lang dun en ielig en nu te herkennen aan de mensen die afstand houden van hem
En een glas waterquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is iets forser, eric is lang dun en ielig en nu te herkennen aan de mensen die afstand houden van hem
Ik zou 'wat een mietje' willen zeggen, maar de wiet van tegenwoordig schijnt anders te zijn dan uit mijn tijdquote:
Klopt en zeker wel, vind het alleen sneu dat ie er misschien al jaren zo mee rond loopt en niemand uit zijn omgeving het hem heeft gezegd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen ruiken vaak hun eigen lichaamsgeur niet.
Ik kan het wel waarderen dat ze het hem vertellen
Zo zie ie er wel uit, als een 'loner' over wie op kantoor achter zijn rug om geroddeld wordtquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en zeker wel, vind het alleen sneu dat ie er misschien al jaren zo mee rond loopt en niemand uit zijn omgeving het hem heeft gezegd.
Wat een mietje is nog steeds wel gepastquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou 'wat een mietje' willen zeggen, maar de wiet van tegenwoordig schijnt anders te zijn dan uit mijn tijd
Jeetje, dacht al, wat ziet Jan-Willem er in korte tijd er beroerd uit.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is weer goed voor een verhaallijntje.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jesus christ, wat een casting weer...dit hadden ze kunnen zien aan komen...
Klopt, maar wat ik van hem gezien heb is dat hij wel ok is. Dacht ik van Wesley ook, maar ja....quote:
lijkt me ook een prima gastquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik van hem gezien heb is dat hij wel ok is. Dacht ik van Wesley ook, maar ja....
Ja, best zielig want volgens mij is ie ook heel lief en wil alleen maar helpen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie ie er wel uit, als een 'loner' over wie op kantoor achter zijn rug om geroddeld wordt
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jeetje, dacht al, wat ziet Jan-Willem er in korte tijd er beroerd uit.
Peermeisjequote:
Voor een week is ook prima.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb genoeg Erik gezien voor vandaag.
Misschien doet dit project 'm wel opbloeienquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, best zielig want volgens mij is ie ook heel lief en wil alleen maar helpen.
Ik hoop het voor hem, hij wil echt alleen maar helpen en heeft veel ideetjes.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien doet dit project 'm wel opbloeien
Het zijn allemaal van die nutteloze dingenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem, hij wil echt alleen maar helpen en heeft veel ideetjes.
Ja maar zijn schoenen zijn kapot en die gaat ie nu lijmen, hij heeft ze al sinds 2006. En de merkjes heeft ie ingekleurd dat ze niet te zien zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die nutteloze dingen
Ja dat zeg ik...nutteloze dingenquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar zijn schoenen zijn kapot en die gaat ie nu lijmen, hij heeft ze al sinds 2006. En de merkjes heeft ie ingekleurd dat ze niet te zien zijn.
Maar je moet toch iets?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die nutteloze dingen
zeker niet voor een sportinstructeur - beginnend buikje op die leeftijd of zich vooraf goed volgevroten?quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
Martin weer shirtloos
zo bijzonder is zijn lichaam niet
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik...nutteloze dingenhij vindt zichzelf wel heel handig.
Misschien kan hij aan de slag voor Talpa, betere programma namen verzinnen....voor dit programma misschien...quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:41 schreef ChocoFan het volgende:
Erik kan ook snel logans verzinnen, niet altijd zegt ie maar meestal wel.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien kan hij aan de slag voor Talpa, betere programma namen verzinnen....voor dit programma misschien...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |