SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenste rij van links naar rechts:
Alicia, Leila, Janet, Bern, Zoe, Isaac, Sasha, Kim, Moirama, Eric, Bert, Jeffrey
Middelste rij van links naar rechts:
GertJan, Ruben, Johan, Imahidan, TommyLee, Berend, Marciano, Manuela, Kim, Rupert, Eunice, Mexx, Wanda, JanWillem
Onderste rij van links naar rechts:
Babette, Quincy, Wesley, Jerrold, Mirthe, Djedi, Martin, Nadi, Jasper, Gerry, Madeleine, Esther, Wendy, Kenzy
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wesleyquote:
nee wesley is degene die gaatquote:
Ow die ook alquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee wesley is degene die gaat
ruben is ziek
hij voelt zich niet goedquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef GayGuy het volgende:
Wat is er met die gozer aan de hand? Hoop drama, zo te zien?
Meisjequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
Gert jan(?) in de schommelstoel met ?
Djediquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
Gert jan(?) in de schommelstoel met ?
Wel schattig.quote:
Je bent zelf...quote:
Engnek Bernquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:18 schreef greysbones het volgende:
Djedi is dus ook al gekriebeld door Bern
Bern wil een harem lijkt het
Dinsdag dip hakt er aardig in hierquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Bertje Emootje .. snik snik En de grootste jankert moet ff troosten![]()
[ afbeelding ]
Blij dat ik die tijd achter me heb gelaten.quote:
quote:
quote:
maandagquote:
Raar artikel. Ik denk niet dat iemand gedacht had dat er 600k kijkers zouden zijn om kwart over zes.quote:
Bert: "En elke keer die afwas, heb al een paar keer afgewassen. Nou ja, over 1 jaar ben ik thuis dan heb ik weer de afwasmachine, nog even over de was ophangen, wanneer we ouderwetse wasknijpers hebben dan kunnen we de was aan de waslijn ophangen, want gisteren waaide het en toen viel de was op de grond."quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:17 schreef 5thencounter het volgende:
Bertje Emootje .. snik snik En de grootste jankert moet ff troosten![]()
+ kuttijdstip qua uitzendingquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
30 graden
wie gaat er tv kijken
zal nog wel bijtrekken denk ik
'verliest de helft van de kijkers'quote:
quote:Een Jaar Van Je Leven verliest ruim helft van de kijkers
06-09-22, 10:14 Geschreven door Daniël Schalk
De eerste reguliere aflevering van de nieuwe realityshow Een Jaar Van Je Leven op SBS6 trok een stuk minder kijkers dan de kick-off-aflevering. Zondagavond ging Een Jaar Van Je Leven van start met 605.000 kijkers, maar maandag keken er om 18:20 uur nog maar 231.000 mensen. Een daling van 62 procent.
Het aantal mensen dat maandag naar Een Jaar Van Je Leven keek is ook een stuk lager dan het aantal kijkers van Big Brother. Naar het tweede seizoen van de revival keken in 2022 gemiddeld 352.000 mensen. In 2021 was dat iets hoger, toen keken er gemiddeld 416.000 mensen naar de uitzendingen op RTL5.
Janet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
krullebol wil ook wel naar huis??
beetje vreemd gesprek
of het gaat over naar huis rijden???
Het is 1 aflevering bezigquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Scoort nog minder dan het laatste seizoen van de Big Brother revival
Dat was ook niet tijdens etenstijdquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:32 schreef GayGuy het volgende:
Scoort nog minder dan het laatste seizoen van de Big Brother revival
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:33 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha was het al gedeeld? Niet echt wakker nog😁
knap hequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn er net een week en nu al vitaminegebrek.
hier zegt ie ook zoek het maar uitquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 1 kapot of ligt dat aan mij?
Djedi zei FFquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende setje in de maak.. Gertjan en Mexx?
[ afbeelding ]
Die klapte er hier ook uit.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
stream 1 kapot of ligt dat aan mij?
Gert jan is vaak knuffelend bij dames te zien maar helaas voor hem is het weinig romantisch.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
Volgende setje in de maak.. Gertjan en Mexx?
[ afbeelding ]
En ze vindt nogal veel hilarisch en geniaalquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft echt een schelle stem.
Dat valt ze dan vast en zeker tegenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda heeft echt een schelle stem.
quote:
Die is wat van planquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:36 schreef chufi het volgende:
Met 3 rollen wc-papier, een glas water en de verbandtrommel mee naar het toilet ?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:40 schreef MMXMMX het volgende:
Stream 1 :
The manifest could not be loaded
(SOURCE_COULD_NOT_LOAD_MANIFEST)
nopequote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef D. het volgende:
Wanda is het tegenovergestelde van Madeleine
Wie snapt waar ik op doel?
Geen idee wie Madeleine isquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:41 schreef D. het volgende:
Wanda is het tegenovergestelde van Madeleine
Wie snapt waar ik op doel?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
ik weet niet wie Madeleine is
Dan houdt het opquote:
Ow zo goor, die beesten zitten regelmatig op de cameralens. ze zijn een soort van vies bruinig of zo.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
ik denk elke keer dat er een vlieg op mijn scherm zit
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
mevrouwtje opskeer
met haar wielrenbroekje in huids kleur
is ook niet echt een aanwinst
is dat niet de koffietijd dame?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:45 schreef engine het volgende:
Er is ook een moedertje. Die gaat ver komen. Amper te zien of te horen en lekker aan het opruimen.
Die hebben er geen kaas van gegeten van kijkcijfers zo te lezen. En ze vergelijken de start op zondag met de dagelijkse aflevering. De score van gisterenavond was verwacht en was stiekem een beetje hoger dan ik had ingeschat.quote:
Dat zou wel eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
is dat niet de koffietijd dame?
Doet ze dat echt?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:48 schreef Charmian het volgende:
Ik weet niet hoor, wie is die vuilnisbakmevrouw die lekker elke keer aan haar vingers likt voor ze iets oppakt?
dafuq is die aan het doen??quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand moet het vuile werk doen.. neem er een oudje voor![]()
[ afbeelding ]
Heeft vast gladde handen/vingersquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:48 schreef Charmian het volgende:
Ik weet niet hoor, wie is die vuilnisbakmevrouw die lekker elke keer aan haar vingers likt voor ze iets oppakt?
Tja sbs6 is geen populaire zenderquote:
OMG die legging...waaarom trekt ze dat aanquote:
Is nike hoorquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tja sbs6 is geen populaire zender
[..]
OMG die legging...waaarom trekt ze dat aan
FOK van slag door veel postersquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? mijn 2 verschillende posten zijn samen gevoegd
Een Ceesje.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aval scheiden en nuttige zaken er weer uit halen
Ik heb het echt gezien, vooral toen ze die handdoekjes of weet ik wat opraapte.quote:
Zilverpapiertjes voor kerst en ijzerdraad voor Berend aan het uitzoeken.,,,pfff je verzint het niet hoor.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zilverpapiertjes voor kerst en ijzerdraad voor Berend aan het uitzoeken.,,,pfff je verzint het niet hoor.
Ieuw ieuw ieuw, dit was het eerste wat is zag.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand moet het vuile werk doen.. neem er een oudje voor![]()
[ afbeelding ]
Oh gatsquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:48 schreef Charmian het volgende:
Ah is de kruidentuin al aanwezig?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een zoetje, een zuurtje een bitterje..
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een zoetje, een zuurtje een bitterje..
Of de echte aandachthoeren willen opstaanquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
ja en kijk die martin dan lopen in het midden
Is dat die meneer met die heeeeeele dikke buik?quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
Heerlijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of de echte aandachthoeren willen opstaan
Dat is Berend.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat die meneer met die heeeeeele dikke buik?
nee de enge manager die nu in het midden hobbeltquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat die meneer met die heeeeeele dikke buik?
Ook vreselijkquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee de enge manager die nu in het midden hobbelt
Ach .. Nawel lag ook driekwart van de dag op bed .. heeft het toch lang vol gehouden in BB.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben ligt op bed, gaat nie goe daar
Ik kijk niet, maar dit soort berichtenquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:57 schreef ChocoFan het volgende:
iedereen is zwak, weinig ventilatie, mensen kunnen niet poepen, zo zo gaat lekker daar dan oh zei martin
Genietsje.quote:
Ja maar dat was een aandachth... ruben schijnt zich echt niet lekker te voelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach .. Nawel lag ook driekwart van de dag op bed .. heeft het toch lang vol gehouden in BB.
Heb ik ook wel eens, dan is de eerste niet verzonden geweest.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:49 schreef Rhosyn het volgende:
Huh? mijn 2 verschillende posten zijn samen gevoegd
zeker weten, vooral naar aanleiding dat er door verschillende mensen naar de huisarts is gevraagd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zou zweren dat Martin bij Febo is geweest... hij leest het nog net niet op van een briefje...
Goede samenvattingquote:
topposter in tha housequote:Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
Hij moet wel geloof ik want de pleuris breekt bijna uit daar, letterlijk en figuurlijk geloof ik.![]()
Goed programma wel
En zo is het, het moet ook een kans hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
Als iets slecht gaat kan het alleen maar beter gaan.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:04 schreef Hunter het volgende:
Zou de communicatie met de febo via de manager computer gaan?
Misschien maar ik denk dat ie nu even een persoonlijk gesprek heeft gehad, te veel ellende nuquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:04 schreef Hunter het volgende:
Ik vind er nog niet echt veel aan, teveel mensen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef ChocoFan het volgende:
Hij moet wel geloof ik want de pleuris breekt bijna uit daar, letterlijk en figuurlijk geloof ik.![]()
Goed programma wel
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:05 schreef engine het volgende:
Allemaal een bak om muggen te kweken op de kamer.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:05 schreef engine het volgende:
Allemaal een bak om muggen te kweken op de kamer.
Waar dan? Nog geen DBK deur gezien, of achterdeur naar de regiequote:Op dinsdag 6 september 2022 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien maar ik denk dat ie nu even een persoonlijk gesprek heeft gehad, te veel ellende nu
Spel doe ervoor, van de week gedart in de tv uitzending.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind er nog niet echt veel aan, teveel mensen.
Hoe komen ze trouwens aan boodschappen/eten?
' werken' ?
Mooi!! 39 is teveelquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spel doe ervoor, van de week gedart in de tv uitzending.
En ik denk dat er snel meerdere gaan afvallen.
Ja dat weet ik ook niet he, nog steeds niet alles in beeld gehad daar, gister waren ze verstoppertje aan het doen en zaten er 3 in een kast, geen idee waar die kast dan is.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Waar dan? Nog geen DBK deur gezien, of achterdeur naar de regie
Dan zijn ze om 4uur wel klaar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
oh oh oh .. laat ze ajb ook een barometer doen hoe iedereen zich voelt ... pretty plz...
Kijk dat ruimt mooi opquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het zijn er nog maar 38 en vanavond gaat er 1 vrijwillig dus dan nog maar 37
Schoongelikt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
zal janet inmiddels al haar handen hebben gewassen na het afval scheiden net.
Febo?quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:04 schreef Hunter het volgende:
Ja opzich niet verkeerd maar het is grappig om te zien hoe serieus hij het neemt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:08 schreef Ireth het volgende:
Martin mag dan wel een irritant onderkruipsel zijn, maar die managersrol ligt hem wel. Hij doet dat wel goed.
Vreselijk dat mensquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, dus eerst vragen of je de plantjes mag water geven ja. nu zijn ze aan het wegrotten.
Sport instructeur volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Martin wel een prima man die voor een groep kan staan. Heeft het beste met iedereen voor.
Geen idee wat zijn beroep is. Maar hij lijkt ook wel een docent.
Volgens mij is dat ook de enige met ietwat groene vingers.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef Sonique het volgende:
De febo is de redactie, zo genoemd omdat men daar kroketten en frikandellen kon eten als ze naar achter geroepen werden of laat in de nacht.
Werdt ook wel 'de wasserette' genoemd (vanwege de was wat daar gebracht werd waarschijnlijk, er was toen geen huishouden)
Of 'het hokje' (waarschijnlijk vanwege de kleine omvang van de ruimte)
Denk je dat het snel gaat, ze hebben 40 man voor al die maanden, komt niemand nieuw meer bij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spel doe ervoor, van de week gedart in de tv uitzending.
En ik denk dat er snel meerdere gaan afvallen.
Er is er nog een die wel in de kas zou willen werken, geen idee wie maar ze heeft in de Almelose krant gestaan als kweker van het jaar oidquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige met ietwat groene vingers.Het merendeel denkt volgens mij dat de sla in de AH groeit
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:12 schreef engine het volgende:
Nog Ī20,60 over. Minimum bestel bedrag is Ī25,-.
Voor thuisbezorgen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:12 schreef engine het volgende:
Nog Ī20,60 over. Minimum bestel bedrag is Ī25,-.
In het begin een aantal naar huis, denk de eerste 10 ofzo, zoals je ziet, nu drama al en zo.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat het snel gaat, ze hebben 40 man voor al die maanden, komt niemand nieuw meer bij.
Zal wel niet te snel gaan neem ik aan
Daar lijkt het opquote:
En vroeg tijdstip ook, had ergens 19.30 utotijd in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
maandag
30 graden
wie gaat er tv kijken
zal nog wel bijtrekken denk ik
hallooooooquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Martin wel een prima man die voor een groep kan staan. Heeft het beste met iedereen voor.
Geen idee wat zijn beroep is. Maar hij lijkt ook wel een docent.
Het brood is op.quote:
Halllooo lieverdquote:
Nog Ī970.000 begreep ikquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Daar lijkt het opvolgens mij kunnen ze wel dagelijks boodschappen doen... Mits ze geld hebben.
Quincyquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:14 schreef Charmian het volgende:
Sommige piercings zijn echt raar, lijkt toch of die gast een dikke etterpuist die op springen staat bij z'n oor heeft
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:14 schreef Charmian het volgende:
Sommige piercings zijn echt raar, lijkt toch of die gast een dikke etterpuist die op springen staat bij z'n oor heeft
Zijn hele hordes mee groot geworden...quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Allemaal gedwongen aan de havermout
Vieze bendequote:Op dinsdag 6 september 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn hele hordes mee groot geworden...
ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn hele hordes mee groot geworden...
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:15 schreef engine het volgende:
Er gaan doden vallen als er nog een keer bleek gebruikt wordt in de keuken.
Heb de streams nog niet aanquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin een aantal naar huis, denk de eerste 10 ofzo, zoals je ziet, nu drama al en zo.
Daarna wat rustiger.
Het brood is op, dikke eetcrisis daar.Verplicht havermout eten
Ik wilde haar net tikken, ik zat ook zo toen ie dat zei van de bleek en daarmee aanrecht doen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
I am shocked... SHOCKED
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
I am shocked... SHOCKED
[ afbeelding ]
Juist handig voor degene die kijken en een partner hebben die er niets aan vindenquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
En vroeg tijdstip ook, had ergens 19.30 utotijd in mijn hoofd
Het is geen utoquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
En vroeg tijdstip ook, had ergens 19.30 utotijd in mijn hoofd
Ahw ja, las het ergens, succes dot.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de streams nog niet aan![]()
Heb even andere dingen te doen en aan mijn hoofd om mij daar mee bezig te houden.
Maar het kan o maar gaan zoals jij denkt, als Wesley vandaag dan ook nog gaat zijn er in een halve week al drie weg
Goede reden voor een katquote:
ja hoorde het OMGquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Erger nog. Afwassen met bleek en schoonmaakmiddel
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... even centraal mensen ... Quincy weet er best veel van af..
En te weinig eten en veel te warm daar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:19 schreef mootie het volgende:
Mensen zijn ziek omdat omdat er wordt schoongemaakt met bleek en allesreiniger![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Huh .. ze kunnen bestellen bij bol.com ?
Ja, in het kantoortjequote:Op dinsdag 6 september 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Huh .. ze kunnen bestellen bij bol.com ?
AH voor het merendeel ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, Bol is een doorgeefwinkel, dat kost extra
yetiquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:21 schreef Moeraskat het volgende:
Oh dat is dus Berend.![]()
De wijsheden van Berend.
Scheelt met die afwas.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Besmettingen ,vliegen , eigen zakje , mok
Minder afwasquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Besmettingen ,vliegen , eigen zakje , mok
Ik heb geen idee waar ze mogen bestellen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet bestellen bij picnic? Is de goedkoopste?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef engine het volgende:
Gewoon nooit meer afwassen. Dat scheelt pas echt afwasmiddel.
die blauwe superquote:Op dinsdag 6 september 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ze mogen bestellen.
Picnic is wel fijn , dus zal wel niet
Zal wel bij AH moeten ...quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet bestellen bij picnic? Is de goedkoopste?
Ik zag vandaag Jumbo.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ze mogen bestellen.
Picnic is wel fijn , dus zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |