Dat zeker, vind Fantasy sowieso vaak erg tof. Maar een vijand is voor mij wel een belangrijke pro.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:13 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Kwestie van smaak vooral. Vind got totaal niks en lotr wel weer. Het is mooi en luxe dat we de keuze hebben om te kijken wat we willen
Dit heb ik ook precies. Hier heb ik gewoon 2 afleveringen zonder pauze van gekeken wat echt uniek is bij mij daar waar ik GoT met heel veel moeite 2 seizoenen heb volgehouden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:13 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Kwestie van smaak vooral. Vind got totaal niks en lotr wel weer. Het is mooi en luxe dat we de keuze hebben om te kijken wat we willen
Naah, online cijfers zijn zowieso maar een kleine groep mensen, en vaak extreem gekleurd qua stemgedrag.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, de online cijfers laten we zien dat ik een minderheid ben
Hij bedoelt de kijkcijfers, niet de IMDB cijfers lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:06 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Naah, online cijfers zijn zowieso maar een kleine groep mensen, en vaak extreem gekleurd qua stemgedrag.
Ik doelde eigenlijk weldegelijk op de algehele opinie rondom deze eerste 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:07 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Hij bedoelt de kijkcijfers, niet de IMDB cijfers lijkt mij.
Jij bent dan ook “speciaal”.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk weldegelijk op de algehele opinie rondom deze eerste 2 afleveringen.
Maar die worden toch prima ontvangen? Niet top, maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk weldegelijk op de algehele opinie rondom deze eerste 2 afleveringen.
De kijkcijfers zijn juist enorm. Veel beter (2,5 x meer) dan House of the Dragon.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:07 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Hij bedoelt de kijkcijfers, niet de IMDB cijfers lijkt mij.
Ik vond de eerste twee afleveringen ook wel echt beter dan de gemiddelde kijker denk ik, heb er echt van genoten. Wereld van Middle Earth is sowieso mijn favoriet binnen het fantasy genre. Trekt me veel meer dan een House of the Dragon. Vergelijken met de originele GoT is lastig, want we hebben nog maar twee afleveringen gezien.quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas, die 10 miljoen van HOTD zijn US only, de 25 miljoen van ROP zijn wereldwijd. Die zijn dus niet te vergelijken.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:45 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn juist enorm. Veel beter (2,5 x meer) dan House of the Dragon.
Eens. De LOTR wereld is meer standaard high fantasy, en GOT is meer politiek en intrige IN een (beetje) fantasy setting. Ander genre. Ik vind beide leuk, om verschillende redenen. Ik hoop dat ze beide een succes worden (en Wheel of Time ook nog steeds, vond m prima te doen).quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:43 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Het grootste nadeel aan deze wereld is dat de vijand gewoon niet zo boeiend is. Orks, tjah. Kun je niet mee meeleven, bij GOT had je echt verschillende kampen en teams. Dat maakte het al zoveel interessanter. En ook uniek in mijn ogen. De wereld van LOTR is dan wel weer fenomenaal.
Wheel of Time moet ook gewoon een veel hoger budget krijgen aangezien er zoveel magie in voorkomt.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. De LOTR wereld is meer standaard high fantasy, en GOT is meer politiek en intrige IN een (beetje) fantasy setting. Ander genre. Ik vind beide leuk, om verschillende redenen. Ik hoop dat ze beide een succes worden (en Wheel of Time ook nog steeds, vond m prima te doen).
Donequote:Op woensdag 7 september 2022 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
De datum mag wel uit de TT lijkt me.
Bron?quote:Op woensdag 7 september 2022 18:31 schreef Bierscheet het volgende:
IMDB heeft alle recensies van een 5 en lager verwijderd. Vond het gemiddelde cijfer al veel te hoger voor deze bagger.
Nee.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:03 schreef ISVV het volgende:
Is het mogelijk om te wachten tot alle afleveringen op Amazon Prime staan en dan een proefabonnement van een maand (gratis want Nederlander) te nemen? Wil alleen dit wel ff zien, ondanks hoog wokegehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |