Het wordt er nog niet veel beter op qua acteerwerk zie ik.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:35 schreef zipcon het volgende:
Bij gebrek aan Amazon PR is iemand zo vriendelijk geweest om de promo voor episode 3 te posten:
Op Prime Video zit het onder extra's verborgen. Daar zit ook een trailer "more this season" bij.
Gandalf, zoals ik zei in voorgaand deel, super duidelijk, zelfs zijn manier van “heeyyyyy luister naar wat ik zeg”, zelfde als bij Bilbo.quote:
Ik flans wel iets in elkaar zoquote:Op dinsdag 6 september 2022 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
De OP mag wel een update krijgen.
@:GGMM
Waarom denken sommige users hier dat Halbrand Sauron is? Waar maken ze dat uit op?quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die vent op t vlot is uiteraard Sauron.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top.
Die actrice van Nori ziet er ook wel iets anders uit irl, kolere
We gaan t zien.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Die vent op t vlot is uiteraard Sauron.
Het was een aantrekkelijke man en bevriend met de elven, voor hij de Sauron werd zoals we hem in lotr trilogie gingen kennen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We gaan t zien.
Tot nu toe vind ik je "uiteraards" behoorlijk uit t niets komen.
Sauron is al lang evil in de serie toch, Galadriel is niet voor niets op hem aan het jagen al.quote:Op dinsdag 6 september 2022 14:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het was een aantrekkelijke man en bevriend met de elven, voor hij de Sauron werd zoals we hem in lotr trilogie gingen kennen.
Dit speelt zich af voor de tijd dat de ringen bestonden, het maken en het verraad kwam later pas.
Dat zou zich dus in deze serie moeten gaan uiten, hoe hij bevriend raakte, de kennis deelde en opdeed om de ringen te vervaardigen etc..nou hij red the woman who needs no man, uit de zee.. goeie introductie wel dat hij op die wijze bevriend raakt.
En aangezien iedere man zogenaamd laf, bang, te terughoudend of galadriel, the woman who needs no man, verraad, zal dit deze man dan het ultieme verraad plegen wat haar haat zal laten toenemen etc.
Predictable as F.
Nee, nou ja, ja, maar dit ligt ingewikkelder.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sauron is al lang evil in de serie toch, Galadriel is niet voor niets op hem aan het jagen al.
Dus Sauron was evil. Apprentice van Morgoth. Vluchtte.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ja, maar dit ligt ingewikkelder.
Na de first age was Sauron gevlucht.
Maar voor de ringen werden gemaakt, dat zou dus gebeuren in deze serie, was hij bevriend.
Ze weten dan niet dat dit Sauron is.
Dit speelt zich af tussen second And third age he.
Zie edit, je was me iets voor.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus Sauron was evil. Apprentice van Morgoth. Vluchtte.
En toen raakte hij bevriend met de elven? Om daarna weer evil te worden?
Klinkt allemaal niet zo logisch. Maar zal wel aan mij liggen
Grappig. Ik score die 3 series echt precies andersom.quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:25 schreef kladderadatsch het volgende:
Inmiddels de eerste twee afleveringen gezien, maar ik vind er dus echt geen reet aan. Krijg hier ook een beetje boel 'The Hobbit' vibes bij.
Eerder had iemand het er al over dat het geld blijkbaar vooral in de CGI is gaan zitten en daar ben ik het hartgrondig mee eens. De acteurs komen over alsof ze vers van de kleinkunst academie zijn geplukt en daarmee dus alsof het de sluitpost van de productie is. De dialogen zijn ook gewoon dom. Echt irritant dom. Ik trek dit soort shit gewoon niet.
Maar veel plezier ermee, ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn meninkjes, ga lekker House of the Dragon kijken (wat gewoon wél goed is) en wachten op seizoen 3 van The Witcher - wat de beste Fantasy serie ooit is, imho.
quote:
Nou voor dingen die super obvious zouden zijn, zijn de meningen hier wel verdeeldquote:Op dinsdag 6 september 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
[poll=4392]
Ook een poll voor Halbrand, met wat theorieën die langs komen.
Kwestie van smaak vooral. Vind got totaal niks en lotr wel weer. Het is mooi en luxe dat we de keuze hebben om te kijken wat we willenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:43 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Het grootste nadeel aan deze wereld is dat de vijand gewoon niet zo boeiend is. Orks, tjah. Kun je niet mee meeleven, bij GOT had je echt verschillende kampen en teams. Dat maakte het al zoveel interessanter. En ook uniek in mijn ogen. De wereld van LOTR is dan wel weer fenomenaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |