abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205862933

The Lord of the Rings: The Rings of Power is een Amerikaanse fantasy-televisieserie gebaseerd op de roman The Lord of the Rings en de appendices van J.R.R. Tolkien. De serie is ontwikkeld door showrunners J. D. Payne and Patrick McKay voor Amazon Prime. De serie speelt zich af tijdens de Tweede Era in Midden-aarde, enkele duizenden jaren voor de gebeurtenissen van De Hobbit en In de ban van de Ring. Er staan 5 seizoenen Rings of Power gepland. Het eerste seizoen zal 8 afleveringen hebben, laatste aflevering zal 14 oktober verschijnen. Eerste maand Amazon Prime is gratis in Nederland.

Cast

[ Bericht 47% gewijzigd door Momo op 06-09-2022 12:24:31 ]
pi_205863175
Bij gebrek aan Amazon PR is iemand zo vriendelijk geweest om de promo voor episode 3 te posten:
Op Prime Video zit het onder extra's verborgen. Daar zit ook een trailer "more this season" bij.
pi_205863543
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 08:35 schreef zipcon het volgende:
Bij gebrek aan Amazon PR is iemand zo vriendelijk geweest om de promo voor episode 3 te posten:
Op Prime Video zit het onder extra's verborgen. Daar zit ook een trailer "more this season" bij.
Het wordt er nog niet veel beter op qua acteerwerk zie ik.
  Moderator dinsdag 6 september 2022 @ 09:43:59 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_205863708
Aflevering 2:

7/10
What can change the nature of a man?
  dinsdag 6 september 2022 @ 10:42:17 #5
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205864248
Poll eventjes

POLL
  dinsdag 6 september 2022 @ 10:52:07 #6
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205864348
POLL

Ook een poll voor Halbrand, met wat theorieën die langs komen.
pi_205864463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
Poll eventjes

[poll=4391]
Gandalf, zoals ik zei in voorgaand deel, super duidelijk, zelfs zijn manier van “heeyyyyy luister naar wat ik zeg”, zelfde als bij Bilbo.

Die vent op t vlot is uiteraard Sauron.

Het kan letterlijk de rest niet zijn.

Hoewel gezien de schijt aan de lore, who the F knows.
pi_205865274
De OP mag wel een update krijgen.

@GGMM
Oh.
  dinsdag 6 september 2022 @ 12:08:24 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205865294
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 september 2022 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
De OP mag wel een update krijgen.

@:GGMM
Ik flans wel iets in elkaar zo
pi_205866623
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Waarom denken sommige users hier dat Halbrand Sauron is? Waar maken ze dat uit op?
pi_205866664
Wel mooie namen, zou mijn kind ook wel Isildur willen noemen. ISILDUR, ISILDUR! Eten!
pi_205866743
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 12:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik flans wel iets in elkaar zo
Top.

Die actrice van Nori ziet er ook wel iets anders uit irl, kolere _O-
Oh.
pi_205866769
Mooie OP @Momo ^O^
  dinsdag 6 september 2022 @ 14:26:58 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205866884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Top.

Die actrice van Nori ziet er ook wel iets anders uit irl, kolere _O-

Inderdaad, die zou je niet zo maar op straat herkennen
  dinsdag 6 september 2022 @ 14:48:49 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205867070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 11:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

We gaan t zien.
Tot nu toe vind ik je "uiteraards" behoorlijk uit t niets komen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205867103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]
We gaan t zien.
Tot nu toe vind ik je "uiteraards" behoorlijk uit t niets komen.
Het was een aantrekkelijke man en bevriend met de elven, voor hij de Sauron werd zoals we hem in lotr trilogie gingen kennen.
Dit speelt zich af voor de tijd dat de ringen bestonden, het maken en het verraad kwam later pas.

Dat zou zich dus in deze serie moeten gaan uiten, hoe hij bevriend raakte, de kennis deelde en opdeed om de ringen te vervaardigen etc..nou hij red the woman who needs no man, uit de zee.. goeie introductie wel dat hij op die wijze bevriend raakt.

En aangezien iedere man zogenaamd laf, bang, te terughoudend of galadriel, the woman who needs no man, verraad, zal dit deze man dan het ultieme verraad plegen wat haar haat zal laten toenemen etc.

Predictable as F.
pi_205867190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Het was een aantrekkelijke man en bevriend met de elven, voor hij de Sauron werd zoals we hem in lotr trilogie gingen kennen.
Dit speelt zich af voor de tijd dat de ringen bestonden, het maken en het verraad kwam later pas.

Dat zou zich dus in deze serie moeten gaan uiten, hoe hij bevriend raakte, de kennis deelde en opdeed om de ringen te vervaardigen etc..nou hij red the woman who needs no man, uit de zee.. goeie introductie wel dat hij op die wijze bevriend raakt.

En aangezien iedere man zogenaamd laf, bang, te terughoudend of galadriel, the woman who needs no man, verraad, zal dit deze man dan het ultieme verraad plegen wat haar haat zal laten toenemen etc.

Predictable as F.
Sauron is al lang evil in de serie toch, Galadriel is niet voor niets op hem aan het jagen al.
pi_205867202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Sauron is al lang evil in de serie toch, Galadriel is niet voor niets op hem aan het jagen al.
Nee, nou ja, ja, maar dit ligt ingewikkelder.

Na de first age was Sauron gevlucht.
Maar voor de ringen werden gemaakt, dat zou dus gebeuren in deze serie, was hij bevriend.
Ze weten dan niet dat dit Sauron is.

Dit speelt zich af tussen second And third age he.

Om even lui van Google te kopiëren.

About 500 years into the Second Age, Sauron reappeared, intent on taking over Middle-earth and ruling it as a God-King. To seduce the Elves into his service, Sauron assumed a fair appearance as Annatar, "Lord of Gifts", befriended the Elven-smiths of Eregion, led by Celebrimbor, and counselled them in arts and magic.
pi_205867222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nee, nou ja, ja, maar dit ligt ingewikkelder.

Na de first age was Sauron gevlucht.
Maar voor de ringen werden gemaakt, dat zou dus gebeuren in deze serie, was hij bevriend.
Ze weten dan niet dat dit Sauron is.

Dit speelt zich af tussen second And third age he.
Dus Sauron was evil. Apprentice van Morgoth. Vluchtte.

En toen raakte hij bevriend met de elven? Om daarna weer evil te worden?

Klinkt allemaal niet zo logisch. Maar zal wel aan mij liggen
pi_205867228
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dus Sauron was evil. Apprentice van Morgoth. Vluchtte.

En toen raakte hij bevriend met de elven? Om daarna weer evil te worden?

Klinkt allemaal niet zo logisch. Maar zal wel aan mij liggen
Zie edit, je was me iets voor.
  dinsdag 6 september 2022 @ 15:25:02 #21
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_205867360
Inmiddels de eerste twee afleveringen gezien, maar ik vind er dus echt geen reet aan. Krijg hier ook een beetje boel 'The Hobbit' vibes bij.

Eerder had iemand het er al over dat het geld blijkbaar vooral in de CGI is gaan zitten en daar ben ik het hartgrondig mee eens. De acteurs komen over alsof ze vers van de kleinkunst academie zijn geplukt en daarmee dus alsof het de sluitpost van de productie is. De dialogen zijn ook gewoon dom. Echt irritant dom. Ik trek dit soort shit gewoon niet.

Maar veel plezier ermee, ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn meninkjes, ga lekker House of the Dragon kijken (wat gewoon wél goed is) en wachten op seizoen 3 van The Witcher - wat de beste Fantasy serie ooit is, imho. :Y
  dinsdag 6 september 2022 @ 16:41:24 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205868090
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:25 schreef kladderadatsch het volgende:
Inmiddels de eerste twee afleveringen gezien, maar ik vind er dus echt geen reet aan. Krijg hier ook een beetje boel 'The Hobbit' vibes bij.

Eerder had iemand het er al over dat het geld blijkbaar vooral in de CGI is gaan zitten en daar ben ik het hartgrondig mee eens. De acteurs komen over alsof ze vers van de kleinkunst academie zijn geplukt en daarmee dus alsof het de sluitpost van de productie is. De dialogen zijn ook gewoon dom. Echt irritant dom. Ik trek dit soort shit gewoon niet.

Maar veel plezier ermee, ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn meninkjes, ga lekker House of the Dragon kijken (wat gewoon wél goed is) en wachten op seizoen 3 van The Witcher - wat de beste Fantasy serie ooit is, imho. :Y
Grappig. Ik score die 3 series echt precies andersom.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205869432
Het grootste nadeel aan deze wereld is dat de vijand gewoon niet zo boeiend is. Orks, tjah. Kun je niet mee meeleven, bij GOT had je echt verschillende kampen en teams. Dat maakte het al zoveel interessanter. En ook uniek in mijn ogen. De wereld van LOTR is dan wel weer fenomenaal.
  dinsdag 6 september 2022 @ 18:45:21 #24
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205869456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:42 schreef Momo het volgende:
Poll eventjes

[poll=4391]
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:52 schreef Momo het volgende:
[poll=4392]

Ook een poll voor Halbrand, met wat theorieën die langs komen.
Nou voor dingen die super obvious zouden zijn, zijn de meningen hier wel verdeeld :P
pi_205869869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:43 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Het grootste nadeel aan deze wereld is dat de vijand gewoon niet zo boeiend is. Orks, tjah. Kun je niet mee meeleven, bij GOT had je echt verschillende kampen en teams. Dat maakte het al zoveel interessanter. En ook uniek in mijn ogen. De wereld van LOTR is dan wel weer fenomenaal.
Kwestie van smaak vooral. Vind got totaal niks en lotr wel weer. Het is mooi en luxe dat we de keuze hebben om te kijken wat we willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')