Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je je opgeeft vooor een dergelijk programma en dat je na 6 dagen denktquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Utopia was er eentje binnen 3 dagen weg.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat je je opgeeft vooor een dergelijk programma en dat je na 6 dagen denkt
Neeee niks voor mij ik mis mijn familie
Ook een elektrische tandenborstelquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:56 schreef Hunter het volgende:
Hee er is een tondeuse in huis, ik dacht dat elektrische apparaten verboden waren
En een waterkoker,koffiezetapparaat.....quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een elektrische tandenborstel
Alicia links en Kenzy rechts.quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
Verwarring weer.. 2 eiïge eenling?
[ afbeelding ]
Deze dame weetquote:Op dinsdag 6 september 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alicia links en Kenzy rechts.
Alicia is de jongste van de groep. 20 jaar
Knap hoor.Ik weet nog steeds niks.quote:
Goedemorgen.Jij havermout?quote:
Enkel de hoofdrolspelersquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knap hoor.Ik weet nog steeds niks.
Ik zie nog steeds nieuwe gezichten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Enkel de hoofdrolspelers
Bepaalde mensen zijn amper in beeld
TommyLeequote:Op dinsdag 6 september 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
Jongen met capuchon heeft een leuke vibe
Ik was te lui om het op te zoeken...quote:Op dinsdag 6 september 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Alicia links en Kenzy rechts.
Alicia is de jongste van de groep. 20 jaar
Lekker een klomp op je maagquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat vind ik zo goor, op je nuchtere maag zo'n bak met behangerslijm
Je moet wel aandachthoerig zijn om aan dit soort tv spelletjes mee te willen doen, en steeds blijkt dat ze dat ook zijnquote:
Ze denken allemaal beroemd te wordenquote:Op dinsdag 6 september 2022 09:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je moet wel aandachthoerig zijn om aan dit soort tv spelletjes mee te willen doen, en steeds blijkt dat ze dat ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |