quote:Op maandag 5 september 2022 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
Dus KLB heeft een mod die zonder internet zit? Dat wordt rellen!!! RWINA!
Je bent niet opgelicht, je bent hooguit het slachtoffer van je eigen falenquote:Op maandag 5 september 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Acch TS zit in Zuid Frankrijk te genieten van een vakantie. Echter heb ik vergeten te checken of er wifi beschikbaar is. Niet dusbeetje eigen fout. Maar was het zo gewoon dat er steeds wifi aanwezig is…..
Heb toch mijn internet nodig om s’avonds een netflix filmpje te checken ofzo voor het slapen gaan. Had ik dit geweten had ik er wel paar gedownload in de Netflix app. Of om goed te kunnen modden in KLB. Nu moet ik mijn dure 4g gebruiken, niet eens 5g hier
![]()
En blijkbaar moest je ook je eigen lakens meenemen.![]()
ook niet mee
Airbnb al verschillende keren goede ervaring mee gehad. Maar dit is toch wel mijn slechste ervaring![]()
De beste ervaring was gewoon in Polen. Wat een fartsoenlijk app was dit zeg en zo’n vriendelijke mensen. (Was dan wel weer met booking)
Klacht: weer eens opgelicht
Ib4:
Niet in een 5 sterrenhotel zitten, pauper
zuid frankrijk
fransen
Belgen
moderator zijn op KLB
![]()
En heb een maat hierdoor wat beter leren kennen. Wat een gierige klootzak is me dat zeg. Het is te duur, exact uitrekenen hoeveel het kost.
Laatste keer dat ik met hem op vakantie ga
Bonusklacht: gierige mesen
Plunder de hele bende!!!!!quote:Op maandag 5 september 2022 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
Dus KLB heeft een mod die zonder internet zit? Dat wordt rellen!!! RWINA!
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je bent niet opgelicht, je bent hooguit het slachtoffer van je eigen falenje hebt gewoon zelf niet goed opgelet
En hoezo heb je een datacap in Frankrijk? Wat voor cheap faal abo heb jij dan?
Zelfkennisquote:Op maandag 5 september 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Acch TS zit in Zuid Frankrijk te genieten van een vakantie. Echter heb ik vergeten te checken of er wifi beschikbaar is. Niet dusbeetje eigen fout. Maar was het zo gewoon dat er steeds wifi aanwezig is…..
Heb toch mijn internet nodig om s’avonds een netflix filmpje te checken ofzo voor het slapen gaan. Had ik dit geweten had ik er wel paar gedownload in de Netflix app. Of om goed te kunnen modden in KLB. Nu moet ik mijn dure 4g gebruiken, niet eens 5g hier
![]()
ook niet mee
Airbnb al verschillende keren goede ervaring mee gehad. Maar dit is toch wel mijn slechste ervaring![]()
De beste ervaring was gewoon in Polen. Wat een fartsoenlijk app was dit zeg en zo’n vriendelijke mensen. (Was dan wel weer met booking)
Ib4:
zuid frankrijk
fransen
Belgen
moderator zijn op KLB
![]()
En heb een maat hierdoor wat beter leren kennen. Wat een gierige klootzak is me dat zeg. Het is te duur, exact uitrekenen hoeveel het kost.
het ligt aan alles en iedereen behalve aan TSquote:Op maandag 5 september 2022 20:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leg dat 'opgelicht' eens uit, TS.
Heb ik toch zelf gezegd dat ik niet goed heb opgelet. Ok ik had moeten typen “weer eens niet goed opgelet “quote:Op maandag 5 september 2022 20:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je bent niet opgelicht, je bent hooguit het slachtoffer van je eigen falenje hebt gewoon zelf niet goed opgelet
En hoezo heb je een datacap in Frankrijk? Wat voor cheap faal abo heb jij dan?
Waarom schrijf je dan dat je klacht is dat je bent opgelicht terwijl je zelf schuldig bent aan het niet hebben van een dekbed of WiFi?quote:Op maandag 5 september 2022 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik toch zelf gezegd dat ik niet goed heb opgelet. Ok ik had moeten typen “weer eens niet goed opgelet “
En cheap faal abo= Belgisch abo. Ieder abo faalt daar
Volgende keer maar zo'n mifirouter meenemen.quote:Op maandag 5 september 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2022 21:10 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
het ligt aan alles en iedereen behalve aan TS
Leer toch eens lezen jankerdquote:Op maandag 5 september 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
![]()
ook niet mee
Ib4:
zuid frankrijk
fransen
Belgen
moderator zijn op KLB
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |