Gelukkig geen kaassmaak nee, gadverdamme. Pizzabitterballen is officieel godenvoer.quote:Op maandag 5 september 2022 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mani89, Pizzaballen zijn echt goor. Pizzasmaak hoort niet zo smeuïg te zijn, en er zat te weinig kaassmaak aan. Zou niet weer kopen.
Ik ga kijken of ik Nutellaballen kan uitvinden.quote:Op maandag 5 september 2022 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig geen kaassmaak nee, gadverdamme. Pizzabitterballen is officieel godenvoer.
Niet zo hequote:Op maandag 5 september 2022 19:06 schreef Sked het volgende:
Ah, Sep heeft een .Pro wedstrijdje gewonnen. Zeer indrukwekkend.
SEP IS FANTASTISCH, OOK AL WAS DIT MAAR EEN .PRO WEDSTRIJDJE HIJ LAAT ZIEN DAT HIJ HELEMAAL TERUG ISquote:Op maandag 5 september 2022 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan graag opnieuw formuleren.
Ik wens de boeren Stef Blok of Sander Dekker toe, maar voorlopig krijgen we Carola "Vleesland" Schoutenquote:
Amper een week geleden nog in opspraak geraakt, als beloning meteen doorgeschoven.quote:
Wat wilde Staghouwer doorzetten dan? Hij heeft maandenlang helemaal niks geleverd.quote:Op maandag 5 september 2022 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we eindelijk aantal mensen die willen doorzetten worden ze gemuilkorfd door dhr. Rutte.
Gaaf land
Hij heeft niet veel gedaan nee. Heeft ook wel een enorm kutportefeuille waarvan hij afhankelijk is van hele hoop verschillende ministeries. Je kunt daar alleen maar verzwelgen.quote:Op maandag 5 september 2022 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat wilde Staghouwer doorzetten dan? Hij heeft maandenlang helemaal niks geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |